Page 1 of 1
Probleme pornire dimineata 320d
#1
Posted 26 December 2011 - 03:37 PM
Sal. Am si eu o problema cu un bmw 320d,dimineata cand vreau sa il pornesc gasesc pe furtunul de alimentare bula de aer,daca nu o ia la prima cheie,nici ca nu mai porneste,numai trasa.
Am fost la un mecanic si m-a pus sa iau supapa de sens,am dat o groaza de bani pe ea si tot nu merge.am fost la alt mecanic mi-a spus ca oringurile de la furtunele care intra in paharul de la filtru de motorina nu mai sunt bune,le-am cumparat paharul cu furtune cu tot,si tot gasesc aer pe furtunul de alimentare.
Daca stie cineva din ce cauza poate sa fie sau poate a trecut prin asa ceva,va rog eu mult spuneti-mi si mie ca nu stiu ce sa mai fac.
Am fost la un mecanic si m-a pus sa iau supapa de sens,am dat o groaza de bani pe ea si tot nu merge.am fost la alt mecanic mi-a spus ca oringurile de la furtunele care intra in paharul de la filtru de motorina nu mai sunt bune,le-am cumparat paharul cu furtune cu tot,si tot gasesc aer pe furtunul de alimentare.
Daca stie cineva din ce cauza poate sa fie sau poate a trecut prin asa ceva,va rog eu mult spuneti-mi si mie ca nu stiu ce sa mai fac.
#4
Posted 20 August 2012 - 06:27 AM
iuli, on 26 December 2011 - 04:37 PM, said:
Sal. Am si eu o problema cu un bmw 320d,dimineata cand vreau sa il pornesc gasesc pe furtunul de alimentare bula de aer,daca nu o ia la prima cheie,nici ca nu mai porneste,numai trasa.
Am fost la un mecanic si m-a pus sa iau supapa de sens,am dat o groaza de bani pe ea si tot nu merge.am fost la alt mecanic mi-a spus ca oringurile de la furtunele care intra in paharul de la filtru de motorina nu mai sunt bune,le-am cumparat paharul cu furtune cu tot,si tot gasesc aer pe furtunul de alimentare.
Daca stie cineva din ce cauza poate sa fie sau poate a trecut prin asa ceva,va rog eu mult spuneti-mi si mie ca nu stiu ce sa mai fac.
Am fost la un mecanic si m-a pus sa iau supapa de sens,am dat o groaza de bani pe ea si tot nu merge.am fost la alt mecanic mi-a spus ca oringurile de la furtunele care intra in paharul de la filtru de motorina nu mai sunt bune,le-am cumparat paharul cu furtune cu tot,si tot gasesc aer pe furtunul de alimentare.
Daca stie cineva din ce cauza poate sa fie sau poate a trecut prin asa ceva,va rog eu mult spuneti-mi si mie ca nu stiu ce sa mai fac.
Buna.Aceeasi problema ca Iuli.Cum ai rezolvat-o ca m-am plimbat pe la mecanici,si acelasi lucru mi-au spus si mie.Nimeni nu stie ce are iar cu diagnoza....multi bani mai cer.Astept raspuns,iar pe Iuli il rog sa-mi spuna ce a facut pina la urma.O zi buna.
#6
Posted 22 August 2012 - 07:51 AM
#7
Posted 22 August 2012 - 12:18 PM
Adyx, on 22 August 2012 - 07:51 AM, said:
Am rezolvat-o!A fost surubul (aerisitorul)de pe corpul pompei de injectie.daca nu incepea sa curga motorina nu-mi dadeam seama .prindea aer pe acolo.doar un surub a facut noptile albe!
mai exact, cum ai rezolvat? poti sa dai mai multe detalii despre acel surub ?
#8
Posted 25 August 2012 - 01:38 PM
deci, acel surub tip aerisitor se afla in partea din fata a pompei de injectie,respectiv in fata furtunului de alimentare cu motorina a pompei de injectie.este lung de cca 5/6 cm cu un oring la capul de stringere cu cheie dinti soarece.bafta
Adyx, on 25 August 2012 - 02:37 PM, said:
deci, acel surub tip aerisitor se afla in partea din fata a pompei de injectie,respectiv in fata furtunului de alimentare cu motorina a pompei de injectie.este lung de cca 5/6 cm cu un oring la capul de stringere cu cheie dinti soarece. ca sa ajungi la el trebuie sa dai si galeria de admisie jos .
This post has been edited by Adyx: 25 August 2012 - 01:39 PM
Page 1 of 1