De cateva saptamani mi s.a rupt un racord flexibil,si se aude si fluiera si turbina aiurea,drept pt. care am inceput sa caut sa ma interesez de racord flx.Am dat de un prieten de la Pilot care mi-a propus sa-mi monteze acest DOWNPIPE la 150-200eur tata lucrarea,pe net pe la noi mai nimic despre asa cv,e vorba de 525d meu,ma asteptam sa vad o lucrare o poza-filmulet cv si nimic,am gasit cv. pe 4tuning dar postari mai vechi,Intrebarea 1 Se merita 2Afecteaza cu ceva 3 am inteles ca.i o evacuare mai rapida si creste si nm,astept sfaturi si pareri,ms. Sunt buni astia de la pilot>?Masina e un e39 525d.
Page 1 of 1
DOWNPIPE (s) Sfaturi-pareri va rog.
#4
Posted 25 July 2012 - 10:47 AM
Bavaria, on 25 July 2012 - 02:42 AM, said:
Nu prea am vazut asa ceva la motoare diesel.Practic ce se schimba?Racordul flexibil face parte din toba care contine catalizatorul?
da,downpipe pleaca din turbina cu o teava fff groasa intr-un singur racord,cel putin asa am obs eu.
Ma gandeam ca sunt apropiate ca pret...
#7
Posted 18 August 2012 - 09:13 PM
Azi am fost la cineva care e expert in problema asta,am sa fac treaba asta cu sistemul down pipe,nu se renunta la racordul flexibil,se unesc intr-unul nu in 2 cum e pe oem,ma rog e mult mai complicat procesul,nu-i vb de marire de putere ci de o evacuare mai rapida.
Page 1 of 1