BMW AUTO FORUM: Am facut-o lata! 525d-2002 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Am facut-o lata! 525d-2002

#1 User is offline   Bita Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 17-March 10
  • Car:e46-318i-143cp-2002:SOLD;E39 525d ///M-PACK.

Posted 16 August 2012 - 10:25 PM

Salut si respect tuturor,am si eu nevoie de ajutor pana ajung la bmw-filaret,poate o rezolvam noi,intr-o seara cand nu aveam ce face (acum 3zile) mi-am spalat masina,nu la spalatorie ca de obicei ci in curte,ridic capota vad ca e praf mult pe motor si ce sa vezi am pus furtunul pe motor ca sa inlatur praful,am o boala imi place sa fie motorul curat,la toate masinile personale spal motorul...dar la spalatorie nu la furtun,am pus furtunul mai rau l-am murdarit,ma suna un prieten de la mare ca sa-mi povesteasca cu si-a alergat bmw pe A2,eu tot cu furtul pe motor,mi-am luat cafeaua si tigarea si dai la vorba si spalat motorul c-am 20min,de plictiseala si lenee,termin treaba si dupa vreo 2 ore,pe la 1AM aud un vuiet mare era electroventilatorul (fac o paranteza am sa postez la sectiunea Prob electrice si rez chestia asta de electroventilatoare,al meu are o modificare facuta de un prieten sa mearga pe treapta maxima cand pornesc cliama si merge foarte bine si se si opreste cand nu mai e nevoie de al,dar e deranjant putin zgomotul) revin,masina era inchisa,cheia scoasa din contact...m-am speriat ca ala a luat-o aiurea si am deschis masina si am deconectat bateria -,a 2a zi am luat-o la verificat i-am cuplat mufa iar la electroventilator cu chia scoasa din contact si tot asa facea,am scos mufa iar si am luat-o la o mare 'talpa' sa se usuce=)),ajung acasa conectez mufa si nu mai facea...bucurie mare :)/> pentru 5 ore,pe la 7 seara cand frecam iar 'duda' si masina fiind iar inchuiata,aud un ' clank-clank-clank' ridic capota si urmaresc acest 'clank' venea dintr-o cutie care se afla in partea pasagerului-dreapta pe oala masinii spre far in jos,scrie pe ea siemens pe capac,inauntrul ei se afla o placa electronica cu 3 relee,unul mare si 2 mai mici,deconectez iar bateria pana a doua zi,ma trezesc conectez minusul,nu mai facea clank-clanc dar incepe iar ventilatorul sa porneasca fara cheie in contact pe direct adica,desfac cu greu releele din cutiuta aia,2 din ele erau foarte oxidate,le desfac si pe ele din carcasa lor le curat le pun iar la loc si toat asa facea,pleca ventilatorul dar NU mai facea si nu mai imi face Clank releele,ma duc in dezmembrari imi iau releele fara acea placa electronica le montez si nenorocitul ala de electrocur tot asa face,pleaca de nebun,nu am ajuns inca la testar cu ea,clima imi merge,baga rece dar in mers ca electroventilatorul i l-am decuplat din mufa de frica sa nu i-a masina foc,am convocat toti bmw-istii din oras de la mine cu masini identice sa vedem care o fi baiul,dc pleaca asta de nebun,incercand sa conectam mufa mea de la masina pe electroventilatoarele lor,si ce sa vezi frateeeeee ce sa vezi,din 4 masini 525d din 2002 ca a mea,1 era 2001 si 1 2003,dar 2 din 2002,NICI macar 1 nu era la fel !!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 nu aveau cutiuta aia cu releele pe oala era probabil in alta parte,nu am gasit-o,si cealalta a4 a avea mufa la electrovent. in fata la nari,dar in 3 fire cu am crezut ca am si eu, ca doar e drq facelift fiind din 2002,avea pe mufa electroventilatorului o catare in plus fata de a mea si nu am vrut sa rupem nimic,si m-am lasat pagubas si am plecat ca Pacala acasa si fiind foarte "mandru" de ceea ce facusem.Sun un bun prieten la Brasov cu un alt 525d si ii spun problema mea si ce sa vezi,el imi spune ca la el pe masina mufa de la ELCTROVNT. cea de pe masina are 4 fire la fel ca a mea,eu care am cumparat un electrvent cu 3 fire stiind ca este facelift si normal ca nu a mers si l-am stricat crezand ca m-a pacalit ala dp. net cu el,l-am stricat pe cel in 3 fire si am mai cumparat altul si am luat motorul de pe el si l-am atasat la mine in carcasa pastrant elicea si suportul facandumi-l pe direct prietenul meu cum am spus mai sus,si merg asa cu el de un an fara prob,pana la urma masina mea are electroventilator cu 3 sau cu 4 fire ca sunt prost si nu stiu ce sa cumpar,catalin de la bv are cu 4 fire,tot 525d din 2002 ca a mea fiind,fara modificari facute de noi sau de altii la instalatia electrica a masinii...asa are si el si eu,dar a trebuit sa dau 6mil pe ala cu 3fire stricandul,crezand ca e stricat,si inca 2.8mil pe la de generatie muult mai veche,dar sa revin la problema asta de la ce sa fie fratilor,am verificat si mufele le-am suflat etc,am scos si mufa aia de pe conducta de AC,care vine pana in far-dreapta ca asa mi-a zis cnv ca are o presetupa un senzor pe una din tevi,pe cea care se incalzeste..eu nu am gasit-o am zis ca o fi cea din butelia aia....multumesc pentru rabdare.Pana la salariu mai e ca la bmw-filaret e 200ron testarul.

#2 User is offline   B-69-TAU Icon

  • Nou venit
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 87
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 16 August 2012 - 10:39 PM

Scuze, dar nu am inteles nimic :(/> Groaznic post!

#3 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 17 August 2012 - 03:36 AM

Trebuie sa incerci sa reformulezi.Chiar nu se intelege nimic.

#4 User is offline   Bita Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 22
  • Joined: 17-March 10
  • Car:e46-318i-143cp-2002:SOLD;E39 525d ///M-PACK.

Posted 08 November 2012 - 12:16 AM

Era electroventilatorul,se poate inchide ms.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users