Curatare DPF
#1 Guest_poleposition_*
Posted 22 August 2012 - 05:34 PM
Se da jos DPF-ul si se pulverzieaza in el acest produs, la anumite intervale de timp, ca sa penetreze peste tot, pana la golire, apoi se urmeaza nu stiu ce procedura pentru a finaliza toata smecheria (bineinteles, dupa ce se monteaza filtrul la loc).
Stiti ceva de procedura asta ? eu vreau sa incerc la Bogdan in service, pana la urma, in cel mai rau caz, se strica filtrul si tot aia e, oricum e pe duca, insa sunt curios daca functioneaza.
O sa facem review aici cand merg la el, sa vedem ce iese.
Ah, imi amintesc ca trebuie la final, dupa ce se monteaza la loc filtrul, pornit fortat regenerara DPF-ului, pentru finalizare, asta cum se face ?
#4 Guest_poleposition_*
Posted 23 August 2012 - 05:38 PM
Masina NU are DPF, ma rog, fizic exista, insa este scos miezul, e gol pe interior.
Si pe tester da erori de pressure cutare, dpf cutare, etc etc, toate legate de DPF, deci nu e anulat din soft.
Ideea e ca masina merge ok, nu e in limp mode sau ceva, nu se aprinde check engine... eu am citit pe net, ca daca scoti DPF, masina nu mai merge, nu mai trage si altele.
Asa ca, ce se intampla, de ce merge masina cu dpf scos (fara anulare din soft), desi pe tester da erori legate de DPF ?
Attached File(s)
-
photo 1.JPG (2.63MB)
Number of downloads: 15 -
photo 3.JPG (1.7MB)
Number of downloads: 21
#5
Posted 23 August 2012 - 08:56 PM
#6 Guest_poleposition_*
Posted 23 August 2012 - 09:05 PM
Avand in vedere erorile de pressure boost, particulate filter sensor (sau ceva de genul asta), eu cred ca nu functioneaza normal, desi asa pare. Adica nu e in acel limp mode despre care am citit ca intra masina atunci cand filtrul nu mai este prezent pe masina.
Cum ziceam, nu mi-am dat seama de nimic anormal pana acum, trage, nu-s probleme de genul asta. Habar nu aveam ca nu e DPF-ul.
Mai mult, eu scrisesem aici ca am fost la BMW sa imi faca update la toate computerele masinii, ei, de ce nu mi-au zis nimic cand am luat-o ? presupun ca asa ceva este evident.
#7
Posted 23 August 2012 - 09:28 PM
#9
Posted 23 August 2012 - 10:57 PM
poleposition, on 23 August 2012 - 11:38 PM, said:
deconecteaza mufele de la dpf si vezi ce erori mai apar,daca mai apar si eventual citeste valorile live pe dpf cu inpa,motorul pornit si mufele scoase;s-ar putea ca erorile sa dispara de pe tester,dar ele pot fi doar mascate de catre soft,nicidecum anulate...oricum testul de noxe nu il poti trece...
poleposition, on 23 August 2012 - 11:38 PM, said:
dupa cum spuneam mai sus,cred ca softul original a fost modificat de aceea nu se aprinde check-engine si restul....
#10 Guest_poleposition_*
Posted 23 August 2012 - 11:38 PM
retine ca difera DPF-ul de pe M57N (motorul meu) si M57N2.
La mine este asa (piesa 3):
http://www.realoem.c...553&hg=18&fg=10
Asa e la M57N2:
http://www.realoem.c...787&hg=18&fg=10
Inteleg ca, la M57N2, s-a schimbat dpf-ul si aici are sondele pe el, la mine, nu sunt pe DPF, ci inainte.
Ne poate lamuri mai bine Bogdan...
This post has been edited by poleposition: 23 August 2012 - 11:38 PM
#13
Posted 06 September 2012 - 09:56 AM
severus_phantom, on 24 August 2012 - 08:47 AM, said:
Ce rost are?
DPF-ul e gol, a fost inainte desfacut si golit.
Pe tester apar mai multe erori legate de DPF.
#14
Posted 06 September 2012 - 10:19 AM
Bogdan M., on 06 September 2012 - 09:56 AM, said:
DPF-ul e gol, a fost inainte desfacut si golit.
Pe tester apar mai multe erori legate de DPF.
daca softul de motor a fost modificat(altul decat cel original),prin scoaterea mufelor ce tin de dpf,erorile pot disparea,valorile acestor senzori devenind valori implicite,valori date de catre softul modificat,nu de catre valorile fizice masurate de catre acei senzori.
#15
Posted 06 September 2012 - 12:20 PM
Cu alte cuvinte, masina nu mai are cum sa aiba soft-ul modificat daca Poleposition i-a facut update de soft la AB.
Prin urmare degeaba as scoate mufele respective.
Sper ca m-am exprimat destul de elocvent. :)/>
#16
Posted 06 September 2012 - 12:39 PM
#17
Posted 06 September 2012 - 12:45 PM
Daca softul n-ar fi fost modificat la AB, de ce au aparut abia acum erorile acestea?
Nu sunt extraordinar de priceput pe partea de electronica, incerc doar sa gandesc logic.
Cel mai probabil, privind logic problema, masina a avut DPF-ul anulat si din soft inainte de update-ul de soft facut la AB.
Iar dupa update, masina avand acum soft-ul original, erorile au aparut din cauza lipsei fizice a DPF-ului.
Iar daca, prin absurd, update-ul de soft al DDE-ului n-a fost efectuat, erorile de DPF n-ar trebui sa existe din moment ce acesta ar fi fost anulat din soft.
#18
Posted 06 September 2012 - 01:36 PM
#19
Posted 06 September 2012 - 04:49 PM
#20 Guest_poleposition_*
Posted 06 September 2012 - 05:07 PM
insa, ca sa lamurim pe toata lumea, o sa il anulez inaite de asta si din soft, iar apoi vedem cum sta treaba cu erori, comportamentul masinii etc.. macar asa ca experiment.
Toata lumea imi zice doar sa il anulez si gata, insa parca nu as face asta, desi ar fi mai ieftin.