BMW AUTO FORUM: Test drive F30 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Test drive F30 328i

#1 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 02 September 2012 - 01:22 AM

N20 este probabil motorul cel mai folosit la BMW in aceasta perioada.4 cilindri turbo.
Desi imi plac mult motoarele in 6 de la BMW am fost impresionat placut de acest motor.
Design-ul nu se discuta, probabil pasionatii de E30 si de E21 il vor gasi urat, pentru mine insa, F30-ul este o masina superba.

Interiorul este mult mai frumos decat al E90-ului, din punctul meu de vedere, bineinteles.Amplasarea display-ului este un pic neobisnuita, probabil au renuntat la integrarea in bord din motive de cost.
In rest, nimic de reprosat, rezolutia este foarte buna, camera pentru marsarier, la fel, are o rezolutie foarte buna si se vede extraordinar de bine si noaptea.
Dotarile sunt relativ similare cu cele de pe E90.Exista acum tot felul de gadget-uri, pentru consumul motorului, pentru afisarea puterii si cuplului motorului.Toate sunt accesibile cu ajutorul i-drive-ului.
Am constatat ca masina este relativ zgomotoasa la viteze mai mari, insa depinde foarte mult de tipul de asfalt pe care se circula.Directia este ceva nou, o senzatie noua fata de E90, E46.Este mult prea asistata la viteze mici, as putea spune ca este enervat de usoara si apare o senzatie de nesiguranta la volan, este nevoie tot timpul de mici corectii.Dupa un timp insa acest lucru dispare, este vorba doar de obisnuinta.
Acest lucru nu se intampla daca se selecteaza modul sport, volanul se intareste oricum la viteze mai mari, indiferent de selectia facuta.Se poate alege eco, normal si sport.Pe modul eco masina este extraordinar de lesinata,
sistemul de injectie este orientat exclusiv spre reducerea consumului.Pe modul normal este ok as putea spune, insa ca o parere personala, cred ca setarea ar fi putut fi facuta asftel incat ca masina sa se accelereze mai repede.
Pe sport insa, masina devine foarte agresiva si apare iar placerea de a conduce si de a nu ne mai gandi la pretul benzinei.
Sistemul start stop.Bun si prost in acelasi timp.Este bun deoarece participa la micsoararea emisiilor poluante si la reducerea consumului.Este enervant faptul ca sistemul se activeaza de fiecare data cand se porneste maisna, indiferent de ultima setare.Acest lucru a fost adresat de BMW, iar generatia a 2-a de MSA beneficiaza e o codificare care permite memorarea ultimei setari.Exista si posibilitatea de a dezactiva total sistemul cu ajutorul lui E-sys, ceea ce am si incercat si a functionat ok, insa acest lucru nu este aprobat de BMW.
Sistemul HK est destul de decent, am conectat un hard drive la mufa usb si calitatea sunetului este buna, la fel si pe CD.
Cutia de viteze functioneaza foarte precis, nu am putut sa ii gasesc vreun defect.
Consumul, aici apare partea foarte interesanta.Motorul este extraordinar de economic, incredibil de economic.
La drum lung consumul declarat de BC a fost de 6.8l/100, aproximativ 400km, 80% autostrada si restul oras.Viteza medie 120km, masina condusa pe modul normal,multi km au fost bara la bara, clima pornita tot timpul.Consumul real a fost de 6.7l, deci pot sa spun ca, computerul de bord este foarte bine calibrat.Am folosit si MSA, insa sistemul nu a oprit motorul de foarte multe ori.
Cred totusi ca sistemul start-stop adauga multa uzura componentelor motorului.Stiu ca electromotorul si alte componente au fost dezvoltate special pentru acest sistem, insa daca as vrea sa cumpar un F30 nou si sa tin masina si dupa perioada garantiei, l-as dezactiva cu siguranta.Economia pe care o poate aduce nu cred ca poate compensa cu pretul pieselor care vor ceda eventual, mai devreme decat ar trebui sa cedeze.Asta este doar o parere personala, este foarte posibil sa ma insel si masina/motorul/cutia sa functioneze impecabil si dupa 2 milioane de km.Ar fi ciudat totusi, deoarece nu este nici ursulet si nici Mercedes Cobra, insa este o masina incredibila care isi merita toti banii.

ps

Am pus doua poze, din pacate nu sunt foarte calitative deoarece au fost facute la repezeala dupa ce am plecat de la munca.

Attached File(s)

  • Attached File  1.JPG (401.74K)
    Number of downloads: 82
  • Attached File  2.JPG (266.97K)
    Number of downloads: 72


#2 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 02 September 2012 - 12:49 PM

Deci ai facut pozele in parcare la Mc D !!:lol:/> :lol:/>


De 2 zile ma holbez la una parcata prin apropiere . E prima care o vad live ! Imi place mai mult decat e90 ul, dar partea din fata e putin ciudata .

This post has been edited by sax: 02 September 2012 - 12:52 PM


#3 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 03 September 2012 - 01:11 AM

Da, de fapt parcarea angajatilor este in spate, insa eu am loc rezervat acolo. :)/>

#4 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 03 September 2012 - 07:18 AM

View PostBavaria, on 03 September 2012 - 02:11 AM, said:

Da, de fapt parcarea angajatilor este in spate, insa eu am loc rezervat acolo. :)/>

Buna alegere.
In felul asta poti sa te uiti mereu pe geam sa-i vezi pe aia de intentioneaza sa-ti traga de oglinzi. :lol:/>

#5 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 03 September 2012 - 08:40 PM

Deocamdata nu sunt la cautare oglinzile. :D/>


Revenind la consum.In oras masina a consumat 9.4l/100, real, iar consumul aratat de BC a fost de 9.1l/100, ceea ce nu este rau deloc.

#6 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,196
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 04 September 2012 - 09:57 AM

Arata mult mai bine decat E90, e super reusit, la fel ca si celelalte modele BMW noi.

#7 User is offline   Laur R. Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Guests
  • Posts: 18
  • Joined: 19-June 11

Posted 08 December 2012 - 12:03 PM

Privita din lateral parca nu difera foarte mult fata de E90, insa este clar un pas inainte, mai ales motorul asta. Sub capota te-ai uitat? Care e treaba cu prelungirile alea?

#8 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 December 2012 - 07:23 PM

Sistemul de deschidere al capotei a fost reproiectat, acum capota se deschide automat.Probabil ca au adaptat in functie de asta, au mutat si vasul de expansiune etc.Oricum acolo nu se foloseste otel de inalta rezistenta, deci nu este vorba despre o protectie suplimentara.

Attached File(s)

  • Attached File  e90.jpg (153.41K)
    Number of downloads: 21
  • Attached File  f30 1.jpg (330.67K)
    Number of downloads: 13


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users