Page 1 of 1
debitmetru e46 110kw
#1
Posted 16 September 2012 - 11:41 PM
salut..am si eu o problema cu debitmetru si nu ii dau de cap si sper ca poate imi puteti oferi un raspuns..
am eroare 3FF0-air flow metter..defectiunea nefiind prezenta..am schimbat debitmetru,schimbat furtunase de vacum,curatat egr,galerie admisie,senzor admisie..
am eroare 3FF0-air flow metter..defectiunea nefiind prezenta..am schimbat debitmetru,schimbat furtunase de vacum,curatat egr,galerie admisie,senzor admisie..
#3
Posted 17 September 2012 - 12:06 AM
galeria a curatat-o un mecanic, sincer nu stiu daca avea depuneri pe unde zici tu..
problema este ca am lag de putere pana la aproximativ 2300 de tura dupa care trage bine..
eroarea asta de debitmetru a aparut dupa ce am deblocat egr-ul
am inteles ca trebuie sa se aprinda un bec galben in bord cand nu merge debitmetrul dar la mine nu se aprinde nimic
problema este ca am lag de putere pana la aproximativ 2300 de tura dupa care trage bine..
eroarea asta de debitmetru a aparut dupa ce am deblocat egr-ul
am inteles ca trebuie sa se aprinda un bec galben in bord cand nu merge debitmetrul dar la mine nu se aprinde nimic
#4
Posted 17 September 2012 - 12:42 AM
Incerca mai intai sa resetezi adaptatiile debitmetrului.Daca nu se schimba nimic dupa un timp, ar fi bine sa verifici daca sunt bune toate vacuumurile si sunt conectate unde trebuie.
Verifica daca exista aer fals, de preferat cu un detector cu fum.
Daca nu rezolvi nimic ar fi indicat sa demontezi galeria de admisie si sa verifici/cureti depunerile de carbon ,pe supape, pe galeria de admisie, sa verifici clapetele daca sunt ok.
Chiar daca nu se rezolva problema ar fi bine sa demontezi galeria si sa cureti eventualele depuneri de carbon.
Verifica daca exista aer fals, de preferat cu un detector cu fum.
Daca nu rezolvi nimic ar fi indicat sa demontezi galeria de admisie si sa verifici/cureti depunerile de carbon ,pe supape, pe galeria de admisie, sa verifici clapetele daca sunt ok.
Chiar daca nu se rezolva problema ar fi bine sa demontezi galeria si sa cureti eventualele depuneri de carbon.
#5
Posted 17 September 2012 - 07:12 PM
furtunelele de vacum sunt schimbate, clapetele erau curate..debitmetru nu stiu cum se reseteaza, numai daca imi poti da o idee ceva..
ce nu am verificat cotul acela ce iasa din debitmetru si ce mai este pe acolo..am uitat sa specific ca imi consuma foarte mult in jur de 10-12 %..in afara consuma mai putin..
aer fals imi poti spune pe unde ar putea trage..un exemplu ceva..ms fain
ce nu am verificat cotul acela ce iasa din debitmetru si ce mai este pe acolo..am uitat sa specific ca imi consuma foarte mult in jur de 10-12 %..in afara consuma mai putin..
aer fals imi poti spune pe unde ar putea trage..un exemplu ceva..ms fain
This post has been edited by whisperer: 17 September 2012 - 07:13 PM
#6
Posted 18 September 2012 - 03:02 AM
Poti resetezi adaptatiile cu dis, Inpa, Ista-d,...
Aerul care intra in motor si nu este masurat de debitmetru este considerat aer fals.Tubulatura, garniturile de etansare dintre galeria de admisie si chiulasa,...peste tot pe unde poate intra aer fals.
In locul tau m-as duce la un service.Daca totul este in regula la EGR, furtune vacuum,...nu ar strica sa dai jos galeria de admisie.
Aerul care intra in motor si nu este masurat de debitmetru este considerat aer fals.Tubulatura, garniturile de etansare dintre galeria de admisie si chiulasa,...peste tot pe unde poate intra aer fals.
In locul tau m-as duce la un service.Daca totul este in regula la EGR, furtune vacuum,...nu ar strica sa dai jos galeria de admisie.
#10
Posted 26 September 2012 - 05:15 PM
spune-mi te rog si mie daca sunt bune aceste valori..
Attached File(s)
-
DSCF1083.JPG (3.26MB)
Number of downloads: 12 -
DSCF1082.JPG (2.65MB)
Number of downloads: 9 -
DSCF1081.JPG (2.84MB)
Number of downloads: 9 -
DSCF1080.JPG (2.78MB)
Number of downloads: 8 -
DSCF1079.JPG (1.58MB)
Number of downloads: 4 -
DSCF1078.JPG (2.23MB)
Number of downloads: 8
Page 1 of 1