Zgomot metalic atunci cand motorul este subturat !!
#1
Posted 17 September 2012 - 09:19 PM
Sa va mai dau un alt exemplu cand face : cand intru pe o straduta si dau de acele bumpere pentru reducerea vitezei, franez, dar fara sa apas ambreiajul(mentionez faptul ca este in treapta a2a masina in momentul in care franez) apoi trec acest bumper si accelerez si atunci se aude acest zgomot , fix cand masina trepideaza un pic din cauza faptului ca nu este turata suficient ..multi imi spun sa nu bag de seama dar, nu am cum !!..mi-au atras atentia pana si persoane care sunt afoane in domeniul asta ca se aude ceva suspect atunci cand masina trece prin aceste incercari : sfaturi va rog! poate sa fie vre-un surub ceva?? cineva mi-a spus ca ar putea avea legatura si cu frana de mana ,sau ceva de genu ..masina in rest trage bine e ok , marile probleme pentru acest model le-am rezolvat dar cu acest zanganit nu ii dau de cap!!
bmw e 46 motor 1.8 116cp N42b18 cod motor ..
#3
Posted 18 September 2012 - 03:05 AM
Poti sa mai incerci un lucru, iti recomand asta deoarece poate sa aiba legatura cu descrierea ta.
Urca o panta cu aprox 40-50km, treapta a 2-a, dupa care schimba a 3-a sau a 4-a si accelereaza.Apare un zgomot?Daca da, este un zgomot similar?
#4
Posted 18 September 2012 - 01:04 PM
DanS, on 17 September 2012 - 11:37 PM, said:
Ridica capota si accelereaza manual..Daca se aude, localizeaza si spune-ne si noua
am facut testul acesta si nu s-a auzit absolut nimic ..am pus pe cineva sa tureze masina, iar in acest timp eu am incercat sa ascult si sa vad daca e de la motor ..in nici un caz nu este de aici
cum am mai spus doar in treapta a 2a am observat, iar zgomotul provine mai precis de jos pe la roti , cutie, diferential , esapament ..habar nu am
am mai observat ca astazi cand am last-o la relanti si aveam aerul conditionat pornit si o turam incet pe loc se auzea un zgomot fin , dar mai fin decat acesta pe care il am doar in treapta 2 dar mai mult ca sigur asemanator!
#5
Posted 18 September 2012 - 01:14 PM
rezolvare nu prea ar exista pentru ca este foarte costisitoare toata treaba ..sfatul mecanicilor este sa astept pana pica de tot si sa montez un diferential second hand ..ei au spus ca este posibil ca de aici sa provina acest zgomot metalic, dar care ar fi legatura??? sa aibe legatura cutia de viteze?? dar atunci de ce s-ar auzi doar in treapta a2a ??!
problema numarul 2 care s-a depistat este offtopic dar ca sa nu mai deschid unul nou o sa povestesc tot aici : am probleme mai nou si cu lichidul de servodirectie imi pierde, dar nu foarte mult .. in orice caz se poate observa cel mai bine dimineata cand plec cu masina cativa stropi de lichid in locul de parcare...am completat, pentru ca imi scartaia un pic volanul .acum e ok , problema mare este ca la service au vazut ca imi curge din cauza unui furtun de presiune si ca trebuie schimbat ..in mare parte am zis ok am scapat usor.. nu e de la caseta si nici de la pompa , dar un asemenea furtun se gaseste doar original oem si costa undeva in jur de 900 lei . mi se pare enorm de mult!!
care a mai fost patit cu acest furtun care nu se gaseste nici macar aftermarket , iar din cate am inteles foarte multi care l-au schimbat sau si-au bagat nasul au ramas fara servo ..???
#7
Posted 18 September 2012 - 04:45 PM
Duxter, on 18 September 2012 - 05:39 PM, said:
si cum se rezolva problema in cazul asta?? eu stiu ca s-au uitat la cardan si acolo nu imi joaca nimic , asta daca e vorba de aceea cruce ..in nas nu stiu daca imi da ..nu prea plec in viteza , dar prefer sa turez mai mult masina sa nu mai aud bocanituri sau zanganituri metalice.
sunt deranjat oricum si vreau sa scap de acest zgomot metalic , care mai nou apare si in marsarier cand vreau sa urc o bordura si turez mai puternic sa pot trece cu rotile
#8
Posted 18 September 2012 - 04:47 PM
http://www.realoem.c...188&hg=26&fg=10 piesea 16 e dusa la mine.
This post has been edited by Duxter: 18 September 2012 - 04:53 PM
#9
Posted 18 September 2012 - 05:09 PM
Duxter, on 18 September 2012 - 05:47 PM, said:
http://www.realoem.c...188&hg=26&fg=10 piesea 16 e dusa la mine.
o intrebare de om care nu prea se pricepe si nu intelege exact : stiu ca mai toate problemele la bmw sunt legate de acest joc in grup si ca trebuie schimbat diferentialul la un moment dat cand cedeaza sau daca vrei sa scapi de pocanituri si alte zgomote ciudate , iar baietii din service mi-au spus ca se acccentueaza si capata joc din cauza plecarilor in forta , si curselor care le facem zi de zi, cu schimbari bruste si plecari cu scarturi pe romaneste, in concluzie 90% din ele sunt cu probleme dar nu generalizam.
cardan sau diferential este cam acelasi lucru ?? daca astea sunt costurile doar pentru o flansa ,iar eu am aceasi problema astept si cand nu mai e nimic de facut schimb cu ceva sH ..dar ce trebuie schimbat in acel moment ?? diferentialul si atat?? in acest diferential se gaseste aceasta flansa despre care vorbesti sau vine pe axul acela exact ca in schita??
#10 Guest_EQB_*
Posted 19 September 2012 - 12:04 AM
Asta-i cardanul:
http://www.realoem.c...129&hg=26&fg=10
Asta-i diferentialul:
http://www.realoem.c...183&hg=33&fg=05
Sunt componente diferite, iar in cazul tau, daca diagnosticul a fost corect, se rezolva prin simpla inlocuire a diferentialului.
Legat de servo: poti identifica furtunul in schema de mai jos ?
http://www.realoem.c...282&hg=32&fg=20
Cel mai scump pare a fi #3...
#11
Posted 19 September 2012 - 11:59 AM
Duxter, on 18 September 2012 - 05:47 PM, said:
http://www.realoem.c...188&hg=26&fg=10 piesea 16 e dusa la mine.
Un cardan sh e vreo 4-5 milioane, asa ca diferenta de pret merita.
#12
Posted 19 September 2012 - 06:20 PM
EQB, on 19 September 2012 - 01:04 AM, said:
Asta-i cardanul:
http://www.realoem.c...129&hg=26&fg=10
Asta-i diferentialul:
http://www.realoem.c...183&hg=33&fg=05
Sunt componente diferite, iar in cazul tau, daca diagnosticul a fost corect, se rezolva prin simpla inlocuire a diferentialului.
Legat de servo: poti identifica furtunul in schema de mai jos ?
http://www.realoem.c...282&hg=32&fg=20
Cel mai scump pare a fi #3...
legat de diferential am inteles cum sta treaba dar nimeni nu este sigur da acest zgomot metalic , daca intradevar este provocat din cardan sau diferential nimeni nu a dat un raspuns concret...cum este mai bine sa procedez ?? sa-l las pana se complica treaba mai mult?? oricum bani de un diferential nou nu se merita asa ca optez pentru ceva second hand , si nu m-as grabi in situatia asta pentru ca multi si-au luat si nu au rezolvat decat pentru o luna, doua..majoritatea vin stricate sau mesterite , care intre timp cedeaza si tot aici se ajunge..daca nu afecteaza cu nimic altceva deocamdata masina ziceam sa mai merg un timp cu el asa pana gasesc ceva ok la un pret bun
la servo treaba e mai complicata ...de la schimbarea unui vas de exapnasiune s-a depistat si problema asta ...la inceput credeam ca pierd ulei de motor , dar am observat ca imi curge spre roata dreapta si acolo lasa pata ..cand am bagat lanterna pe dedesubt se vedea cum printr-o gaurica de la scut, in drepata se prelingea, apoi picura jos ..mecanicul nu a mai dat scutul jos doar , s-a uitat cu o lampa pe langa vasul de la servo si mi-a arata cu mana catre un furtun ..din ce am observat eu in schema care mi-ai aratat-o cam nr 3 cred ca este ..omul stiu ca tot pe realoem s-a uitat sa vada ce pret are furtunul, deci ma gandesc ca d'asta mi-a zis ca e 899 lei :)/>
intrebare de baraj: nu se gaseste aftermarket, sau ceva second hand la un pret mai okey?? am inteles ca sunt unii care stiu sa faca furtune dinastea , dar sunt si multe cazuri in care nu a mai functionat servodirectia , sau daca a functionat nu mergea in parametrii normali ..
cum am spus nu ma lasa inima sa dau 899 lei pe un furtun , pentru ca este doar un furtun , trebuie sa existe o modalitate mai ieftina ..
#13
Posted 19 September 2012 - 06:31 PM
#14
Posted 21 September 2012 - 09:42 AM
Bogdan M., on 19 September 2012 - 12:59 PM, said:
Am gasit cardan 300 lei si in stare f ok de pe un 523i din 99 dar inca nu l-am luat. Oricum nu merita ca iti dai seama 700 lei flansa aia + suport ax care sigur il schimbi ca sa nu ai pb pe viitor si al a 140 lei iesi la peste 800 lei. Asa daca gesesti cardan sh in stare buna iesi mai ok la bani parerea mea. Cardanul oricum nu pica asa des mai des pica suportul cu rulment...
This post has been edited by Duxter: 21 September 2012 - 09:44 AM
#15
Posted 22 September 2012 - 08:46 AM
dupa o investigare amanuntita o sa inlocuiesc ce o sa trebuiasca inlocuit~!
#16
Posted 22 September 2012 - 12:24 PM
mentionez ca am schimbat separatorul de ulei impreuna cu acele furtune care pleaca din el , si parca inainte nu se auzea ,sau ma gandesc ca e un furtun care face presiune ceva ..piuitul se aude din dreapta pe langa joja de ulei..in bord nu am aprins nimic, iar pe tester nu mi-a iesit nici o eroare, doar auc sensor care am inteles are legatura cu sistemu de recirculare al aerului,atunci cand dam drumu la clima ..
cine mai are asemenea simptome?