BMW AUTO FORUM: Trusele voastre de scule - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Trusele voastre de scule Poze, descrieri, pareri

#821 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 06 February 2015 - 10:46 PM

View PostCalin, on 06 February 2015 - 10:29 PM, said:

Bogdane, daca te bagi si la vandut baterii ,sa zicem de la Rombat, primesti de la ei un tester gratuit. Amicul asta al meu a primit Midtronics de la Rombat iar altcineva de la un magazin din oras care vinde Varta a primit gratis un Siemens.

Nu cred ca o sa fac asta. E bataie mare de cap.
Adica mai vand baterii, dar foarte rar. Nu as vinde doar piese. E foarte stresant.

#822 User is offline   Calin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 16-September 09

Posted 06 February 2015 - 10:58 PM

Cu bateriile da, e cam naspa. Adica vine omul, ii vinzi o baterie, ii faci garantia (masori tensiunea de incarcare, verifici sa nu fie consumatori etc) iar astuia i se strica ceva la masina peste cateva saptamani si ii descarca bateria sau pur si simplu se strica alternatorul ca se intampla. Vine asta inapoi cu gura cat china, degeaba ii explici ca masina are o problema si descarca sau nu incarca bateria, el o stie pe a lui ca a avut inainte bateria care a tinut 5 ani bla bla si tu iti incaruntesti de nervi. Pai cum mai nene vanzatorule, ca masina mergea pana nu schimbasem bateria...
Se intampla si din astea.

#823 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 06 February 2015 - 11:06 PM

Cu bateriile este afacere proasta in general.Multi nu inteleg ca o baterie trebuie mentinuta, adica daca nu mergi destul cu masina este uneori necesar sa o incarci cu un redresor.Bateriile din ziua de azi sunt bune, nici nu mai conteaza marca de multe ori, sunt distruse deoarece nu sunt intretinute corespunzator.Daca tensiunea a ajuns la 12V sau sub, bateria aia este terminata, nu conteaza ca are 1 an vechime sau o luna, probabil va pica la primul frig din iarna urmatoarea.Bineinteles ca bateria a fost proasta, asta va fi concluzia trasa de sofer.
Deoarece am tot timpul o masina pe care nu o conduc decat anumite luni pe an tin bateria la incarcat tot timpul, cred ca are vreo 6 ani vechime si functioneaza perfect de fiecare data.

#824 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 06 February 2015 - 11:08 PM

Pai asa am masurat o baterie care ajungea in cateva minute de la oprire la 11.3V si la garantie i-au spus ca ea de fapt e foarte buna.

#825 User is offline   Calin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 16-September 09

Posted 06 February 2015 - 11:11 PM

In vremurile astea cand aproape nu poti fara masina, mergi mult prin oras, 100 de porniri zilnice, eu consider ca daca o baterie te tine 2 ani e f ok. La primul simptom ai luat alta, sa fim seriosi, 2 cartuse de tigari e cat o baterie mai de doamne ajuta. O Varta Black de 74ah. Daca si aia e mult ce sa mai zic

#826 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 06 February 2015 - 11:15 PM

Este terminata bateria aia.Daca incarci bateria aia vreo cateva ore, o lasi sa stea dupa aia vreo 2-3 ore si o masori cu un parat electronic va iesi ca este buna.Doar daca un circuit este in scurt va fi detectata ca fiind defecta.

View PostCalin, on 06 February 2015 - 11:11 PM, said:

In vremurile astea cand aproape nu poti fara masina, mergi mult prin oras, 100 de porniri zilnice, eu consider ca daca o baterie te tine 2 ani e f ok. La primul simptom ai luat alta, sa fim seriosi, 2 cartuse de tigari e cat o baterie mai de doamne ajuta. O Varta Black de 74ah. Daca si aia e mult ce sa mai zic

Nu este chiar asa , BMW-urile noi au numai baterii AGM acum si sunt cam 300-400$.Deoarece trebuie sa o si inregistrezi pe masina te mai costa si programarea cateva sute, daca mai pica si ceva la programare te poate duce la cateva mii un simplu schimb de baterie.Vorbesc aici despre BMW-uri, daca ai vreo Toyota, Mazda, VW...cu o baterie de 55-70A normal ca poti sa o schimbi si anual, nu este mare cost.Daca ai M3 sau M4 te costa bateria 1000$ deoarece este tehnologie Li, deci nu toate bateriile sunt chiar ieftine.

#827 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 06 February 2015 - 11:21 PM

Da, astea cu AGM sunt foarte scumpe.
Am adus si eu o baterie originala si mi-a placut faza aia cu data fabricatiei.
O baterie din magazin poate sa stea si cativa ani in depozit, mai ales daca e o baterie mai mare, deci scumpa.

#828 User is offline   Calin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 16-September 09

Posted 06 February 2015 - 11:22 PM

Sau pus deja baterii Litiu pe masini? bine, nu pe hibride ca acolo am vazut la Renault Twizzy si Prius dar nu stiam ca si la altele

#829 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 06 February 2015 - 11:25 PM

M3-ul are baterie Li, IBS integrat tehnologie destul de avansata.

#830 User is offline   Calin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 16-September 09

Posted 06 February 2015 - 11:33 PM

Chiar nu stiam ca au montat Li si pe masini. Tehnologia nu e rea, cel putin la scule de mana cu acumulatori. Am o masina de gaurit Bosch care initial a fost cu baterii clasice care in timp au murit. Am luat pt ea acumulatori cu Li si incarcatorul aferent lor. Nici cand a fost noua nu a mers asa, astea tin aproape dublu si se incarca in juma de ora. Celelalte le tineam peste noapte in dock la incarcat ca sa o folosesc a doua zi

#831 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 06 February 2015 - 11:40 PM

Nu este rea deloc insa la masini este destul de complicat.Bateriile astea nu pot fi incarcate la fel ca cele obisnuite, deci sistemul de incarcare este total diferit.Alta problema este ca pe la -15C celulele nu prea mai primesc curent.O sa fie interesant de vazut cum se vor comporta in tari unde temperaturile stau destul de mult timp la -15/-20.
Daca tensiunea scade sau creste peste un anumit nivel electronica din baterie anuleaza curentul la borne, deci sunt niste complicatii care pot sa apara insa asta este evolutia.
De exemplu si cardanul este facut complet din fibra de carbon la M3, cine s-ar fi asteptat la asa ceva in urma cu cativa ani.

#832 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 07 February 2015 - 11:34 PM

Am folosit Kroil pentru curatat carbonul depus pe arma, asa si asa, am produse mai bune.A fost insa folosit de baietii din service si mi-au spus ca este un degripant foarte bun.Se pare ca o combinatie si mai buna si mult mai ieftina este un amestec de ATF si acetona.

#833 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 08 February 2015 - 12:04 AM

Citisem si eu chestia asta acum ceva vreme:

http://www.jalopyjou...howdown.350800/

#834 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 February 2015 - 05:15 AM

Da, eu am gasit-o cand cautam informatii despre Kroil.Cred ca este o combinatie buna acetona cu ATF-ul, toxica insa cred ca face treaba.

#835 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 08 February 2015 - 11:41 AM

O sa-mi fac si eu un amestec de genul asta. Trebuie sa vad cu ce o sa-l pulverizez ca sa nu fac foarte multa mizerie.

#836 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 12 February 2015 - 08:45 PM

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/913/LVpMfQ.jpg

Perie de sarma Hazet, imbus de 9 mm Hazet si un cleste NWS.

#837 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 14 February 2015 - 10:37 PM

Este bun NWS-ul ala?Am un set insa le-am folosit foarte putin.

#838 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 14 February 2015 - 11:36 PM

Nici eu nu l-am folosit inca.
Pare foarte bun, dar ramane de vazut.

#839 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 15 March 2015 - 06:28 PM

Chei pentru conducte.

http://imageshack.com/a/img661/8663/fUCcS1.jpg

#840 User is offline   manolica1 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 76
  • Joined: 20-December 12
  • Location:Nueva York
  • Car:una alta...

Posted 16 March 2015 - 08:40 PM

interesante cheile de conducte, sincer nu am mai vazut asa ceva...

  • (44 Pages)
  • +
  • « First
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users