consum marit 19% 530d
#1 Guest_poleposition_*
Posted 02 October 2012 - 09:42 AM
Asa cum am scris aici, am constat ca fostul proprietar a scos DPF-ul si in urma update-ului de soft facut la Automobile Bavaria, mi s-a explicat ca s-a pierdut anularea din soft a DPF-ului si ca asta ar fi motivul cresterii consumului. E adevarat ?
Pe testerele de la reprezentanta BMW am erori legate de DPF si sonda lambda, insa cei de acolo sustin ca eroare de pe sonda este tot din cauza DPF-ului.
Alte erori nu exista si din punct de vedere mecanic masina nu are nici o problema, verificata de 3 ori, la BMW Otopeni si la BMW Baneasa.
Asta sa fie motivul consumului marit ? plus cam impresia ca nu trage cum trebuie...
#5
Posted 02 October 2012 - 01:26 PM
poleposition, on 02 October 2012 - 01:02 PM, said:
In orice caz, e aiurea consumul asta.
Ar trebui sa mearga bine dupa anularea din soft, oricum mult mai bine decat acum.
Pai da, e enorm.
#6
Posted 02 October 2012 - 09:35 PM
poleposition, on 02 October 2012 - 10:42 AM, said:
Aceste erori despre care vorbesti,trebuiau sa ti le spuna cei de la Bavaria in urma update-ului de soft facut la ei si nu sa descoperi tu singur lipsa fizica a dpf-ului.Sa ma explic:dupa un update de soft pe un modul oarecare,programul sterge la finalul update-ului eventualele erori care pot aparea in urma update-ului. La tine pe dme aceste erori au devenit erori permanente in urma update-ului,erori care nu mai pot fi sterse de catre soft si care trebuiau sa fie vazute de cei de la AB.Aceste erori trebuiau sa-ti fie spuse,dar probabil din comoditate,din graba,au uitat sa ti le mai spuna...c'est la vie
edit:totusi nu stiu cum ti-au iesit bine gazele la un asemenea consum si cu sondele lambda bulite
This post has been edited by Severus: 02 October 2012 - 09:45 PM
#10
Posted 03 October 2012 - 08:18 PM
Ca o parere personala,consumul nu sa modificat deloc in urma update-ului de soft.Daca era de 19% emisiile poluante erau clar depasite si se apridea check-engine-ul,asta daca sa updatat si softul de motor.Daca nu sa facut update pe dme,softul a ramas la fel,deci nu se va aprinde nimic in bord :)/> dar erorile de dpf si sonde lambda se pot vede chiar daca sa anulat din soft dpf-ul.
Ca sa-ti afli exact consumul real intri in meniurile ascunse,(ca in pdf-ul alaturat),la punctul 6 ai cantitatea de motorina din rezervor,o notezi undeva,dupa care mergi exact 100 de km,(fara sa mai alimentezi intre timp :lol:/>:)/>) te uiti din nou la cantitatea de motorina,faci diferenta si calculezi consumul real...Acuma tot ca o parere personala,mergi la cineva care stie lucra cu inpa spune-i sa intre in UIF iar acolo vei vedea exact data cand s-au facut update pe modulele masinii....Daca cei de la AB ti-au anulat anularea de dpf,iar tu anulezi anularea lor,anuland din nou dpf-ul vei obtine acelasi lucru...o reanulare a anularii,adica in final nimica...ceva de genul:si batuta si cu banii luati.
[attachment=7192:E60_Hidden_OBC_Instructions.pdf]
#13
Posted 04 October 2012 - 09:51 AM
Bavaria, on 04 October 2012 - 02:18 AM, said:
Tin minte ca ai spus la un moment dat ca esti artist, om de cultura, ceva de genul asta.
Scuze pentru off-topic.
:lol:/> :lol:/> :lol:/> :lol:/>
Deasemenea scuze pentru offtopic!
#14
Posted 05 October 2012 - 12:54 AM
Severus, on 04 October 2012 - 06:51 AM, said:
Am cateva pareri, insa pana acum am citit si inca ma mai gandesc la ce am citit.
Poate imi explici si mie ce legatura are sonda lambda cu consumul de 19%.
Pe de alta parte, trebuie aflat exact care este consumul real.Metoda propusa de tine nu este foarte exacta deoarece se bazeaza tot pe senzorii masinii.
Trebuie facut plinul, mers cu masina 200-300km si alimentat iar.In felul asta se afla exact care a fost consumul.
Nu sunt foarte familiarizat cu sistemul de depoluare instalat pe masina respectiva, insa check engine ar trebui sa se aprinda in urma erorilor aparute.
Nu te poti lua dupa consumul din bord pana nu calculezi consumul real si aplici un factor de corectie,pt o oarecare exactitate
Daca cei de la AB ti-au anulat anularea de dpf,iar tu anulezi anularea lor,anuland din nou dpf-ul vei obtine acelasi lucru...o reanulare a anularii,adica in final nimica...ceva de genul:si batuta si cu banii luati.
Esti ok, adica te simti bine in general?Probabil ai avut o zi proasta, sau un an prost, insa ar fi bine sa te gandesti un pic inainte de a scrie ceva.
#15
Posted 05 October 2012 - 07:03 AM
#16 Guest_poleposition_*
Posted 05 October 2012 - 10:28 AM
Check engine o singura data a stat aprins in jur de 20 de secunde dupa porniorea motorului, respectiv acum vreo 4 zile, in rest se stinge imediat. Voi vedea si de ce, deoarece banuiesc ca s-a inregistrat eroarea.
Multumesc pentru pareri.
PS: Severus, eu apreciez ca incerci sa ajuti si te rog sa nu te superi pe mine, insa, desi nu ma pricep deloc la electronica auto, ma ghidez in viata si dupa logica, ori logica asta atinge multe domenii. De aceea, ce ai scris tu mai sus "Daca cei de la AB ti-au anulat anularea de dpf,iar tu anulezi anularea lor,anuland din nou dpf-ul vei obtine acelasi lucru...o reanulare a anularii,adica in final nimica", nu face sens sub multe aspecte, este practic o tampenie. :)/>
This post has been edited by poleposition: 05 October 2012 - 10:29 AM
#17
Posted 05 October 2012 - 02:02 PM
#18
Posted 05 October 2012 - 03:26 PM
Severus, on 05 October 2012 - 07:03 AM, said:
Pai incerci tu sa intelegi, insa nu cunosti subiectul deloc.Poate ai uitat ca discutam despre un motor diesel.Lambda la un motor diesel este cuprinsa intre 1.1 si 4.Daca tu crezi ca sonda lambda face corectii in closed loop, ca la motoarele pe benzina, ce sa zic, pune mana si mai citeste despre sistemul de injectie al unui motor diesel.
#19
Posted 05 October 2012 - 04:32 PM
Bavaria, on 05 October 2012 - 03:26 PM, said:
am spus eu pe undeva ca vreau sa folosesc o sonda lambda de pe un benzinar pe un disel de imi spui intre cat si cat lucreaza sondele lambda si ca nu se potrivesc?
Bavaria, on 05 October 2012 - 03:26 PM, said:
sondele lambda nu fac corectii. Ele sunt niste senzori care iau probe,le transforma in impuls electric si le transmit calculatorului de injectie.
Dar sa lasam asta,ia spune-mi tu @bavaria merge treaba cu vanzarea gogosilor si a hamburgherilor la MAC? Ca parca acolo spuneai pe undeva ca lucrezi....
scuze de offtopic...