Salutare,
Am observat ca s-a mai discutat despre acest subiect, insa nu am gasit nimic concret.
Hai sa va spun povestea mea :)/>
Acum 2 luni, un asa zis sofer m-a lovit in spate, intr`un sens giratoriu. Normal ca asigurarea mi-a reparat bara spate.
Totusi abia apoi am observat si faptul ca volumul de motorina din rezervor oscileaza, ba e un sfert, ba jumate, ba sunt pe rosu la motorina.
Avand in vedere ca nu stiu exact cata motorina am in rezervor, ieri cand veneam de la munca, mi s-a aprins marotul DDE iar peste 500 m am ramas in pana prostului (trist). Insa partea rea a venit dupa ce am alimentat, pentru ca acum martorul DDE nu se mai stinge, cu toate ca performantele motorului nu au de suferit, cum am citit in alte cazuri. Am acelas consum , cei cam 150 de cai se simt la fel, nu imi taie aceleratie, o duc pana in 5000 rpm si totul e ok.
Ma poate ajuta cineva cu o parerea ce ar putea insemna acel martor aprins?
Mai e un lucru, nu stiu cat de relevant totusi, pentru ca e inca de anul trecut cand am luam masina. Cat timp este motorul rece, daca o tin stabil la 2500-3000 rpm, treapta 2 sau 3, masina zvâcneste, sau nu stiu cum sa ii zic, ideea e ca te zguduie, ca si cum s-ar ineca motorul si si-ar reveni intr-o fractiune de secunda. Iar lucrul asta se intampla doar cand e motorul rece, asta ma gandesc ca poate fii de la pompa de motorina, sau de injectie.
Astept sugestii :)/>
Page 1 of 1
Martor DDE e46, 2003, 320d
Page 1 of 1