Salutare tuturor.
Am si eu nevoie de niste sfaturi legate de doua masini.Vreau sa imi cumpar un BMW si am gasit intr-un final doua masini care cred ca mi s-ar potrivi si care sunt aproape de bugetul meu.
Prima este de la Webcar:
Este un Bmw 320
An 2008
177000 Km
174 Cp
Pret 12900. Sunt si cateva poze si specificatii in plus in anuntul pe care l-am gasit http://www.webcar.ro...-494479-12.html
A doua varianta este
An de fabricaţie 2006
127.000 km
Diesel
120 kW (163 CP)
Pret 11200 EUR
Pozele si alte detalii in anunt http://cautare.mobil...ro&pageNumber=1
Daca sunteti amabili sa ma ajutati cu niste sfaturi care ar fi cea mai buna alegere, v-as fi recunoscator.
Va multumesc anticipat pentru tot.
Marius.
Page 1 of 1
Doresc sa imi cumpar un BMW si am nevoie de niste sfaturi
#2 Guest_poleposition_*
Posted 10 October 2012 - 12:54 PM
daca te intereseaza si dotarile masinii, prima este practic cheala si pretul va fi mai mare, intrucat masina nu este inmatriculata.
In orice caz, nu poti face o algere in baza unor fotografii, masina trebuie vazuta si dusa la o reprezentanta pentru o verificare amanuntita. Nu te uita la km, 90% din cazuri sunt dati inapoi, eventual cu acceptul proprietarului ii poti verifica la reprezentanta BMW. Desi ei iti vor spune doar ultimii km cu care a intrat intr-un service din reteaua BMW, nu km reali, asta e imposibil de aflat.
Motorul de 177 de cai, 2.0d, se pare ca are o problema cu distributia, au fost multe cazuri cu lantul rupt, sunt topice pe tema asta, fa un search pe google, este vorba de motorul avand codul N47. La acest motor au mutat distributia din fata in spate daca nu ma insel si se pare ca nu a fost o alegere tocmai inspirata...
http://www.google.ro...&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=81034d0752025828&bpcl=35243188&biw=1173&bih=789
Deci daca vrei neaparat 2.0d si Seria 3 E90, ar trebui sa te orientezi catre motorul de 163 de cai, eu personal m-as feri de N47.
Si vezi cu filtrul ala de particule (DPF) - daca masina are asa ceva in dotare - la 150.000 el trebuie schimbat si pretul lui este de 8.800 de lei. Se poate anula, insa e o procedura destul de complicata. Eu am avut surprize la masina mea cu DPF asta.
In orice caz, nu poti face o algere in baza unor fotografii, masina trebuie vazuta si dusa la o reprezentanta pentru o verificare amanuntita. Nu te uita la km, 90% din cazuri sunt dati inapoi, eventual cu acceptul proprietarului ii poti verifica la reprezentanta BMW. Desi ei iti vor spune doar ultimii km cu care a intrat intr-un service din reteaua BMW, nu km reali, asta e imposibil de aflat.
Motorul de 177 de cai, 2.0d, se pare ca are o problema cu distributia, au fost multe cazuri cu lantul rupt, sunt topice pe tema asta, fa un search pe google, este vorba de motorul avand codul N47. La acest motor au mutat distributia din fata in spate daca nu ma insel si se pare ca nu a fost o alegere tocmai inspirata...
http://www.google.ro...&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=81034d0752025828&bpcl=35243188&biw=1173&bih=789
Deci daca vrei neaparat 2.0d si Seria 3 E90, ar trebui sa te orientezi catre motorul de 163 de cai, eu personal m-as feri de N47.
Si vezi cu filtrul ala de particule (DPF) - daca masina are asa ceva in dotare - la 150.000 el trebuie schimbat si pretul lui este de 8.800 de lei. Se poate anula, insa e o procedura destul de complicata. Eu am avut surprize la masina mea cu DPF asta.
Page 1 of 1