Problema dupa transplant motor
#1
Posted 11 October 2012 - 07:19 PM
am legat ews-ul cu ajutorul unui electrician la indicatiile cuiva din bucuresti care stiu sigur ca se pricepe in instalatii electrice la E36 dar masina nu imi porneste! mai exact ii dau la automat si nu are nici scanteie si nu vine nici benzina! cativa posesori de bmw mi-au spus ca e posibil sa fie senzorul de turatie (arborele cotit)iar daca pun diagnoza nu se poate conecta/sincroniza la ECU masinii...arata tot please wait si inca ceva pe langa parca
am sunat pe cel care mi-a spus cum sa leg ews-ul si m-a intrebat daca atunci cand pun contactul se aude un ticait in ews si am spus ca da si mi-a spus ca inseamna ca electric este bine legat daca se aude acel ticait si sa ma asigur ca in rest sunt toate puse ok
voi ce parere aveti?...repet: masina invarte arborele dar nu porneste...nu are scanteie si benzina si sintomul cel mai bine descris e ca si cum ai incerca sa o pornesti iarna si nu porneste
p.s.- inainte sa fac transplantul am probat motorul si mergea
#2
Posted 11 October 2012 - 07:56 PM
#3
Posted 11 October 2012 - 11:33 PM
Bavaria, on 11 October 2012 - 07:56 PM, said:
am incercat ceva dar nu se poate sincroniza...zice ca nu primeste semnal sau ceva de genu..maine sunt pe baiatu ce a testat si iti spun mai exact ce mi-a zis ca are. revin...
#4
Posted 12 October 2012 - 01:37 AM
Nu primeste semnal...
Pentru a te conecta la masina este nevoie de terminalul 30, 15, masa, TXD si RXD.Atat.Bineinteles, daca exista interfata/softul potrivit pentru E36.
Firele pentru comunicare se gasesc in mufa din compatrimentul motor(vezi poza), acolo se face trecerea spre interiorul masinii.La fel si firul de comunicatie dintre EWS-DME.
Dupa ce se realizeaza comunicatia cu testerul se verifica daca DME-ul comunica cu EWS-ul si daca permite injectie/scanteie.Daca nu, se face o resincronizare.Bineinteles, firele trebuie sa fie conectate corect...
Este treaba de maxim 1 ora de restabilit comunicatia, eventual pornit motorul.
Attached File(s)
-
x20.jpg (186.06K)
Number of downloads: 7
#5
Posted 12 October 2012 - 01:36 PM
#7
Posted 12 October 2012 - 01:54 PM
Bavaria, on 12 October 2012 - 01:49 PM, said:
da dar zicea in sesnul ca sa ii dam imob off in caz ca na stii tu...mecanicul meu e unul "MESERIS"
o alta rezolvare ar fi sa chem pe cineve de la bucuresti care stiu sigur ca il porneste....pt ca dega m-am saturat sa tin masina acolo...are 3 luni imediat decat sta! mai detin un 328i cu motoru din fabrica...macar am cu ce umbla
#9
Posted 12 October 2012 - 02:01 PM
pyu, on 12 October 2012 - 01:59 PM, said:
m-am saturat zau de nu....baiatu ce mi-a zis cum sa leg ews-u se mira si el si a zis ca in juma de ora ii da bum si chiar se ofera sa vina pana incoace la deva...poate il si stiti de pe alte forumuri....emu
#11
Posted 19 October 2012 - 10:05 PM
INTREBARE: care ar fi dezavantajele la montarea unuia fara cip in cheie asta tinand cont ca motorul original de 316 nu a avut cip(ews) cu toate ca e din 95' si de ce am nevoie ca sa ii pot da viata? Motoru cu toate cele aferente,instalatia electrica de sub parbriz,calculatorul si mai ce?
Repet: ne referim la un motor M50B20 sau 2.5! renunt la M52
mecanicu meu zice ca un motor fara cip ca si cel de 316 ar trebui sa porneasca doar legand instalatia,alternatoru,eltectromotoru,plus la baterie....
This post has been edited by flavius328i: 19 October 2012 - 10:09 PM