Mirosul se simte și în interior, mai ales când mașina staționează cu motorul pornit dar și la virajele luate cu viteză mică.
Am spălat bine motorul acum 2 săptămâni și am urmărit dacă sunt pete de motorină sau ulei. Nu sunt.
Nici sub mașină nu sunt scurgeri.
Filtrul de aer și cele de polen sunt schimbate.
S-a mai întâlnit cineva cu această problemă?
Page 1 of 1
Miros pregnant de motorină în zona motorului E 39 NFL 525tds din 1998
#2
Posted 14 March 2013 - 11:49 AM
Up-date la problemă:
După o vreme, au apărut urme de motorină în zona pompei. În câteva zile, la plecarea de pe loc vedeam o pată de motorină sub motor, pată ce se tot mărea pentru ca până la urmă să înceapă să curgă efectiv jet pe sub pompa de motorină.
Am ajuns cu mașina la Tomescu (în zona stației de metrou 1Mai), despre care am aflat că este specializat pe injectoare și pompe injecție.
Acolo au constatat că pompa are garniturile deteriorate, capul hidraulic este în stare foarte bună, și 2 injectoare blocate.
Au înlocuit garniturile, au curățat 5 injectoare (cel cu fir au spus că nu este recomandabil să fie demontat decât dacă este defect) și la plecare am sesizat o pornire mai grea la cald.
Răspunsul lor a fost că fiind demontate toate cele, trebuie un timp ca să se elimine aerul din instalație.
Acum, la peste o lună de la intervenție, mașina pornește imediat la rece și greu la cald(10-15 sec de demaror).
Cred că a avut timp destul pentru aerisit, așa că vă cer părerea: ce-ar putea fi?
Mulțam fain pt sfaturi.
După o vreme, au apărut urme de motorină în zona pompei. În câteva zile, la plecarea de pe loc vedeam o pată de motorină sub motor, pată ce se tot mărea pentru ca până la urmă să înceapă să curgă efectiv jet pe sub pompa de motorină.
Am ajuns cu mașina la Tomescu (în zona stației de metrou 1Mai), despre care am aflat că este specializat pe injectoare și pompe injecție.
Acolo au constatat că pompa are garniturile deteriorate, capul hidraulic este în stare foarte bună, și 2 injectoare blocate.
Au înlocuit garniturile, au curățat 5 injectoare (cel cu fir au spus că nu este recomandabil să fie demontat decât dacă este defect) și la plecare am sesizat o pornire mai grea la cald.
Răspunsul lor a fost că fiind demontate toate cele, trebuie un timp ca să se elimine aerul din instalație.
Acum, la peste o lună de la intervenție, mașina pornește imediat la rece și greu la cald(10-15 sec de demaror).
Cred că a avut timp destul pentru aerisit, așa că vă cer părerea: ce-ar putea fi?
Mulțam fain pt sfaturi.
#3
Posted 14 March 2013 - 12:14 PM
Cred ca problema este tot de la piesa 1 (fiind vorba de pornirea grea la cald), cel mai probabil capul hidraulic (piesa 8) .
http://realoem.com/b...428&hg=13&fg=15
http://realoem.com/bmw/diagrams/h/j/9.png
dar trebuie ceruta parerea unui specialist.
http://realoem.com/b...428&hg=13&fg=15
http://realoem.com/bmw/diagrams/h/j/9.png
dar trebuie ceruta parerea unui specialist.
This post has been edited by Gelu_B: 14 March 2013 - 12:16 PM
Page 1 of 1