BMW AUTO FORUM: Miros pregnant de motorină în zona motorului - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Miros pregnant de motorină în zona motorului E 39 NFL 525tds din 1998

#1 User is offline   ovidiucro Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 13-July 12
  • Location:Câmpina, PH
  • Car:E39 525tds sedan arcticsilbermetallic 1998

Posted 18 October 2012 - 07:39 AM

Mirosul se simte și în interior, mai ales când mașina staționează cu motorul pornit dar și la virajele luate cu viteză mică.
Am spălat bine motorul acum 2 săptămâni și am urmărit dacă sunt pete de motorină sau ulei. Nu sunt.
Nici sub mașină nu sunt scurgeri.
Filtrul de aer și cele de polen sunt schimbate.
S-a mai întâlnit cineva cu această problemă?

#2 User is offline   ovidiucro Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 13-July 12
  • Location:Câmpina, PH
  • Car:E39 525tds sedan arcticsilbermetallic 1998

Posted 14 March 2013 - 11:49 AM

Up-date la problemă:
După o vreme, au apărut urme de motorină în zona pompei. În câteva zile, la plecarea de pe loc vedeam o pată de motorină sub motor, pată ce se tot mărea pentru ca până la urmă să înceapă să curgă efectiv jet pe sub pompa de motorină.
Am ajuns cu mașina la Tomescu (în zona stației de metrou 1Mai), despre care am aflat că este specializat pe injectoare și pompe injecție.
Acolo au constatat că pompa are garniturile deteriorate, capul hidraulic este în stare foarte bună, și 2 injectoare blocate.
Au înlocuit garniturile, au curățat 5 injectoare (cel cu fir au spus că nu este recomandabil să fie demontat decât dacă este defect) și la plecare am sesizat o pornire mai grea la cald.
Răspunsul lor a fost că fiind demontate toate cele, trebuie un timp ca să se elimine aerul din instalație.
Acum, la peste o lună de la intervenție, mașina pornește imediat la rece și greu la cald(10-15 sec de demaror).
Cred că a avut timp destul pentru aerisit, așa că vă cer părerea: ce-ar putea fi?
Mulțam fain pt sfaturi.

#3 User is offline   Gelu_B Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 14 March 2013 - 12:14 PM

Cred ca problema este tot de la piesa 1 (fiind vorba de pornirea grea la cald), cel mai probabil capul hidraulic (piesa 8) .

http://realoem.com/b...428&hg=13&fg=15

http://realoem.com/bmw/diagrams/h/j/9.png


dar trebuie ceruta parerea unui specialist.

This post has been edited by Gelu_B: 14 March 2013 - 12:16 PM


#4 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 14 March 2013 - 04:51 PM

Gelule, nu cred ca solenoidul ala este capul hidraulic.


@ovidiucro , cel mai bine ar fi sa te intorci la cei care ti-au reparat masina.

#5 User is offline   Gelu_B Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 15 March 2013 - 12:30 PM

Piesa indicata de mine ar fi denumita in real oem ca "Ventil electromagnetic de reglare a injectiei"
Mie piesa asta mi-a mai fost ceruta si sub denumirea de cap hidraulic, in consecinta a rezultat si zicerea mea,dar probabil ca ai dreptate :)/>

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users