Page 1 of 1
conducte radiator incalzire
#1
Posted 13 December 2012 - 08:22 PM
Care sunt conductele care duc la radiatorul de incalzire la un e36 323i?
Am aflat ca returul nu trece prin electrovalve, deci este cel din stanga, din imaginea de mai jos.
http://www.mobilesource.ca/beyond/heatervalve.jpg
Care este cel care vine cu apa calda de la motor spre electrovalva (inainte de a intra prin electrovalve) ?
Am mai gasit un model
http://realoem.com/bmw/diagrams/t/o/228.png
La asta care e ordinea furtuelor?
Am aflat ca returul nu trece prin electrovalve, deci este cel din stanga, din imaginea de mai jos.
http://www.mobilesource.ca/beyond/heatervalve.jpg
Care este cel care vine cu apa calda de la motor spre electrovalva (inainte de a intra prin electrovalve) ?
Am mai gasit un model
http://realoem.com/bmw/diagrams/t/o/228.png
La asta care e ordinea furtuelor?
#5
Posted 13 December 2012 - 10:12 PM
Cred ca m-am prins:
1-returul
2-turul
3,4 - tevile care duc la radiatorul de incalzire, sunt 2 pentru ca am doua zone.
Cred ca astea ma intereseaza pe mine, 1 si 2, ordinea lor prea conteaza :)/>
Merci Bavaria.
1-returul
2-turul
3,4 - tevile care duc la radiatorul de incalzire, sunt 2 pentru ca am doua zone.
Cred ca astea ma intereseaza pe mine, 1 si 2, ordinea lor prea conteaza :)/>
Merci Bavaria.
Attached File(s)
-
heatervalve.jpg (127.51K)
Number of downloads: 22
This post has been edited by pyu: 13 December 2012 - 10:13 PM
#7
Posted 13 December 2012 - 10:26 PM
E vorba de 316 (am gresit eu in primul post).
Instalatia de GPL de pe ea nu e legata bine.
Vaporizatorule legat in serie cu radiatorul de caldura. Normal se leaga in paralel, pentru ca daca nu circula ok apa prin radiator, nu circula cum trebuie nici prin vaporizator, iar la temperaturi scazute, apar probleme gen variatii ale relatiului, se opreste motorul din senin.
Din lenea de a pune 2 teuri (care costa in jur de 13 lei bucata), montatorii pun vaporizatorul in serie, pentru ca e mai usor. Romania :)/>
Acum ca mi-am luat si interfata de configurare si testare a instalatiei, vreau sa fac micile modificari, pentru ca masina e la tata, si nu vreau sa aiba probleme cu ea.
Instalatia de GPL de pe ea nu e legata bine.
Vaporizatorule legat in serie cu radiatorul de caldura. Normal se leaga in paralel, pentru ca daca nu circula ok apa prin radiator, nu circula cum trebuie nici prin vaporizator, iar la temperaturi scazute, apar probleme gen variatii ale relatiului, se opreste motorul din senin.
Din lenea de a pune 2 teuri (care costa in jur de 13 lei bucata), montatorii pun vaporizatorul in serie, pentru ca e mai usor. Romania :)/>
Acum ca mi-am luat si interfata de configurare si testare a instalatiei, vreau sa fac micile modificari, pentru ca masina e la tata, si nu vreau sa aiba probleme cu ea.
This post has been edited by pyu: 13 December 2012 - 10:27 PM
#8
Posted 14 December 2012 - 10:19 AM
Probabil 7 ? :unsure:/>
HOSE F RADIATOR AND ENGINE RETURN
http://realoem.com/b...126&hg=64&fg=18
http://realoem.com/bmw/diagrams/t/o/228.png
HOSE F RADIATOR AND ENGINE RETURN
http://realoem.com/b...126&hg=64&fg=18
http://realoem.com/bmw/diagrams/t/o/228.png
Page 1 of 1