eroare abs e36 316i
#1
Posted 06 December 2012 - 05:10 PM
Buna ziua.
Am o problema cu ABS-ul la cealalta masina 316i e36.
Iarna trecuta, imi facea figuri ABS-ul...
Uneori se aprindea becul din bord din senin, si nu mai functiona. Daca opream motorul, apoi porneam, isi revenea.
De cum a dat caldura, becul e mereu aprins.
Am lasat masina lui taica-miu, si i-am promis ca-i fac ABS-ul pana da zapada.
Am fost la un tester, la un amic care se ocupa de partea electrica/electronica la masini, si i-a dat o eroare ceva gen "front valve ABS error".. Nu stiu daca exact asa este, sau ceva asemanator, insa el mi-a zis ca nu este problema de la vreun senzor, ci ar fi ceva de la pompa de ABS, mai precis de la partea electronica a acesteia / calculatorul de ABS.
Neincrezator in asta, am luat un senzor abs, si am inceput sa fac probe la fiecare roata in parte, pana am dat de un senzor busit.
Dupa ce l-am schimbat, becul se stinge, insa din cand in cand se mai aprinde.
Din senin asa... Uneori nu se aprinde deloc, alteori se aprinde de nebun.
Vreo idee?
Am o problema cu ABS-ul la cealalta masina 316i e36.
Iarna trecuta, imi facea figuri ABS-ul...
Uneori se aprindea becul din bord din senin, si nu mai functiona. Daca opream motorul, apoi porneam, isi revenea.
De cum a dat caldura, becul e mereu aprins.
Am lasat masina lui taica-miu, si i-am promis ca-i fac ABS-ul pana da zapada.
Am fost la un tester, la un amic care se ocupa de partea electrica/electronica la masini, si i-a dat o eroare ceva gen "front valve ABS error".. Nu stiu daca exact asa este, sau ceva asemanator, insa el mi-a zis ca nu este problema de la vreun senzor, ci ar fi ceva de la pompa de ABS, mai precis de la partea electronica a acesteia / calculatorul de ABS.
Neincrezator in asta, am luat un senzor abs, si am inceput sa fac probe la fiecare roata in parte, pana am dat de un senzor busit.
Dupa ce l-am schimbat, becul se stinge, insa din cand in cand se mai aprinde.
Din senin asa... Uneori nu se aprinde deloc, alteori se aprinde de nebun.
Vreo idee?
#6
Posted 07 December 2012 - 02:19 AM
Nea Puiule, sunt convins ca masina ta este speciala, asa cum esti si tu.
E36-le nu este o masina foarte noua, daca se apuca si scoate toti senzorii pentru a ii curata este posibil sa strice 1,2,...
Nu este mai simplu sa verifice mai intai daca sunt erori, poate este vorba de cu totul altceva?Nu stiu, zic si eu.
E36-le nu este o masina foarte noua, daca se apuca si scoate toti senzorii pentru a ii curata este posibil sa strice 1,2,...
Nu este mai simplu sa verifice mai intai daca sunt erori, poate este vorba de cu totul altceva?Nu stiu, zic si eu.
#10
Posted 07 December 2012 - 05:34 PM
Problema e in felul urmator.
La tester nu ma duc, decat daca stiu ca e unul care sa-mi zica exact.
Unde am fost, cu testerul pentru bmw, (asa cica), nu s-a putut conecta, iar cu altceva - nu stiu, nu ma pricep - a dat niste erori aiurea. Deci nu ma mai duc, mai bine crap in mine o pizza sau o lada de bere.
Sa-i scot pe fiecare in parte afara, e foarte greu.
Bogdan, la mine s-a putut desface surubul.
Am reusit sa-l scot pe cel cu care l-am schimbat pe ala defect, dar dupa 20 minute de munca. Din ce am vazut, nu ruginesc suruburile, dar ramane intepenit senzorul acolo.
Trebuie foarte usor, si in primul rand rabdare, ca sa-i scot si sa-i curat.
Bavaria, Daca repet operatiunea, si pun mufa intr-un senzor functionat, e posibil sa prind momentul cand merge, si se stinge becul, si nu fac nimic. Sau daca ma duc la tester, si da aceeasi eroare, iar nu fac nimic.
poiuyt, cum se manifesta la tine? Ti se aprindea uneori in mers, sau de la inceput, cum porneai masina?
Daca ar trebui curatati, cred ca ar merge si fara sa ii dau jos, cel putin cei din spate. Scoti planetara, il cureti, e un pic de munca, dar nu risti sa-l rupi.
Dar parca nu am atata rabdare :)/>
Dar alta intrebare am:
Senzorii sunt singura cauza? Sau ar mai putea fi ceva la pompa, sau vreun senzor de presiune pe acolo, sau mai stiu eu ce?
La tester nu ma duc, decat daca stiu ca e unul care sa-mi zica exact.
Unde am fost, cu testerul pentru bmw, (asa cica), nu s-a putut conecta, iar cu altceva - nu stiu, nu ma pricep - a dat niste erori aiurea. Deci nu ma mai duc, mai bine crap in mine o pizza sau o lada de bere.
Sa-i scot pe fiecare in parte afara, e foarte greu.
Bogdan, la mine s-a putut desface surubul.
Am reusit sa-l scot pe cel cu care l-am schimbat pe ala defect, dar dupa 20 minute de munca. Din ce am vazut, nu ruginesc suruburile, dar ramane intepenit senzorul acolo.
Trebuie foarte usor, si in primul rand rabdare, ca sa-i scot si sa-i curat.
Bavaria, Daca repet operatiunea, si pun mufa intr-un senzor functionat, e posibil sa prind momentul cand merge, si se stinge becul, si nu fac nimic. Sau daca ma duc la tester, si da aceeasi eroare, iar nu fac nimic.
poiuyt, cum se manifesta la tine? Ti se aprindea uneori in mers, sau de la inceput, cum porneai masina?
Daca ar trebui curatati, cred ca ar merge si fara sa ii dau jos, cel putin cei din spate. Scoti planetara, il cureti, e un pic de munca, dar nu risti sa-l rupi.
Dar parca nu am atata rabdare :)/>
Dar alta intrebare am:
Senzorii sunt singura cauza? Sau ar mai putea fi ceva la pompa, sau vreun senzor de presiune pe acolo, sau mai stiu eu ce?
#13
Posted 07 December 2012 - 07:43 PM
http://www.realoem.c...pid=47435&hg=34 e pe aici pe undeva, sau sub torpedo?
Modulul de ABS, adica partea electronica? sau mecanica? Poate-l iau de pe cealalta masina sa-i fac o proba...
Legat de releu, chiar am gasit ceva:
Am gasit si schema, o sa verific si releul, cred ca o sa-l desfac, sa vad contactele daca nu-s oxidate, am mai patit si la faza scurta treaba asta, ba aveam faza scurta, ba nu aveam, pana a picat cu totul...
Daca stau bine sa ma gandesc, pe fata aveam 185/65/15, si pe spate 205/60/15, trebuie sa vad daca i se mai intampla asta cu anvelopele de iarna...
Nu cred ca e cazul, mai analizam...
Sursa:
http://www.bba-reman...mw_abs_problems
Modulul de ABS, adica partea electronica? sau mecanica? Poate-l iau de pe cealalta masina sa-i fac o proba...
Legat de releu, chiar am gasit ceva:
Quote
ABS WARNING LIGHT ON
M
ODELS AFFECTED
: 3 series (E36) and Z3 produced up to 5/96
FAULT
: The ABS warning lamp is on in the instrument cluster, and fault code 145 (pump inoperable)
stored in the ABS control module memory.
CAUSE
: Faulty relays produced prior to may 1996.
SOLUTION
: Use the DIS tester to confirm that fault code 145 is set in the ABS control unit. Work
through test instructions in DIS confirm that the fault is not caused by any other components. Then
replace the gray ABS pump motor relay, witch is located in the power distribution box, rear left side
of engine compartment.
M
ODELS AFFECTED
: 3 series (E36) and Z3 produced up to 5/96
FAULT
: The ABS warning lamp is on in the instrument cluster, and fault code 145 (pump inoperable)
stored in the ABS control module memory.
CAUSE
: Faulty relays produced prior to may 1996.
SOLUTION
: Use the DIS tester to confirm that fault code 145 is set in the ABS control unit. Work
through test instructions in DIS confirm that the fault is not caused by any other components. Then
replace the gray ABS pump motor relay, witch is located in the power distribution box, rear left side
of engine compartment.
Am gasit si schema, o sa verific si releul, cred ca o sa-l desfac, sa vad contactele daca nu-s oxidate, am mai patit si la faza scurta treaba asta, ba aveam faza scurta, ba nu aveam, pana a picat cu totul...
Quote
ABS WARNING LIGHT COMES ON MODELS AFFECTED
: All with ABS
FAULT
: ABS warning light comes on intermittently. Normal troubleshooting procedures find no defect.
CAUSE
: If cars have recently had two new tires, or snow tires put on. Sometimes when the car is driven
over 50 MPH.
SOLUTION
: Check all four tires on the car, make sure they are the same brand, style, and size. Check if
any of the new tires have substantially more tread than the rest. These differences may cause enough
variance in rolling diameters to confuse the ABS control unit, which intern gives a false signal to the ABS
warning light.
: All with ABS
FAULT
: ABS warning light comes on intermittently. Normal troubleshooting procedures find no defect.
CAUSE
: If cars have recently had two new tires, or snow tires put on. Sometimes when the car is driven
over 50 MPH.
SOLUTION
: Check all four tires on the car, make sure they are the same brand, style, and size. Check if
any of the new tires have substantially more tread than the rest. These differences may cause enough
variance in rolling diameters to confuse the ABS control unit, which intern gives a false signal to the ABS
warning light.
Daca stau bine sa ma gandesc, pe fata aveam 185/65/15, si pe spate 205/60/15, trebuie sa vad daca i se mai intampla asta cu anvelopele de iarna...
Quote
ABS WARNING LIGHT GLOWS
MODELS AFFECTED
: 3 series (E 36)-vehicles produced 1/96 to 3/96 without ASC.
FAULT
: On rare instances the ABS warning may glow slightly after other electrical consumers have been
switched on. No fault is stored in the ABS control module fault memory.
CAUSE
: Hardware fault in the ABS control module.
SOLUTION
: If this is encountered replace the ABS control module.
MODELS AFFECTED
: 3 series (E 36)-vehicles produced 1/96 to 3/96 without ASC.
FAULT
: On rare instances the ABS warning may glow slightly after other electrical consumers have been
switched on. No fault is stored in the ABS control module fault memory.
CAUSE
: Hardware fault in the ABS control module.
SOLUTION
: If this is encountered replace the ABS control module.
Nu cred ca e cazul, mai analizam...
Sursa:
http://www.bba-reman...mw_abs_problems
Attached File(s)
-
tablou sigurante si relee.png (55.58K)
Number of downloads: 4
#14
Posted 07 December 2012 - 07:56 PM
Ar fi bine sa ajungi la un tester.Daca nu sunt erori cel mai probabil este un senzor defect sau este o problema la un conector.Trebuie sa masori rezistenta.Deconectezi mufa de la computer si masori pe rand fiecare senzor.Trebuie sa fie intre 650 si 1600 ohmi.In timp ce masori misca cablajul unde se conecteaza senzorul, eventual raceste/incalzeste mufa de conexiune.Problema este intermitenta, deci trebuie sa incerci sa simulezi conditiile in care apare problema.
#19
Posted 13 December 2012 - 02:04 PM
Am avut si eu problema asta .. Cand se aprindea becul cand nu . Pe tester zicea senzor stanga spate , l-am scos ( am rupt plasticul din jurul surubului ) si avea 3 mm de mazga in cap . Dupa o curatare l- am montat si a mers vreo cateva zile pana au inceput iar incepea cu figurile . La mine era in functie de temperatura de afara , la frig face .