m3 e36 probleme majore, check list, etc.
#1
Posted 07 January 2013 - 01:07 PM
Care ce stiti despre acest m3, versiunea pentru europa, in special m3 evo, cel cu motor de 3,2l si 320cp?
Ma intereseaza detalii despre probleme tehnice, lucruri care trebuie verificate periodic, vanos, etc.
Va rog, fara comparatii "pe margine", fara impozite si taxe, fara înmatriculat in RO, etc. Strict aspecte tehnice.
multumesc.
#5
Posted 09 January 2013 - 09:04 PM
Viper05, on 07 January 2013 - 08:07 PM, said:
da.
am vazut câteva exemplare super mişto, cu istoric complet la bmw sau bmw specialist. as lua ceva cu pana in 100k mile.
am vazut exemplare cu kit vanos schimbat, cu kit ambreiaj schimbat, cu pompa apa si vascocupla schimbate...
m-as duce pe cabrio sau coupe. manuală.
#6
Posted 09 January 2013 - 09:32 PM
Mi se confirma cam ce stiam si eu. Si ma refer la probleme tipice, nu termostat sau stopul de pe luneta.
1. piulita de la pinionul pompei de ulei se poate desface singura. iese pinionul de pe arbore, lipsa presiune ulei, PROBLEMA.
2. oale deformate telescoape spate
3. pompa apa
4. bucse diferential
5. problema cu schimbatorul, la rece, când ramane agatat sub treapta a 5a (probabil cele 4 tampoane cutie viteze)
6. diverse
#9
Posted 09 January 2013 - 09:49 PM
http://s14.postimage.org/ld8whkdfl/Untitled0.jpg
http://s14.postimage.org/n6bt5vym9/Untitled1.jpg
http://s14.postimage.org/kq9zs1gjl/Untitled2.jpg
http://s14.postimage.org/nln2ywkjl/Untitled3.jpg
http://s14.postimage.org/vgxmdpu69/Untitled4.jpg
http://s14.postimage.org/71pecnv9d/Untitled5.jpg
http://s14.postimage.org/4yez4zvgh/Untitled7.jpg
#10
Posted 09 January 2013 - 10:39 PM
Rares_CJ, on 09 January 2013 - 09:35 PM, said:
am nevoie de ceva info ce nu prea gasesc pe forumuri.
p.s. am aflat ceva nou: aripile, usile, panourile spate toate au VIN pe ele. Daca vreun element a fost inlocuit cu piesa OEM, pe element va scrie BMW DOT.
Vad ca ti le-a dat deja Laur.R.
In orice caz, vad ca esti pe drumul cel bun.
O masina cu istoric si cu km putini e cea mai buna alegere.
Eu as lua una care sa arate impecabil la interior, dar sa aiba mici urme de uzura la exterior.
Daca arata perfect la exterior, 100% a fost revopsita avand in vederea vechimea masinilor pe care le cauti.
#11
Posted 09 January 2013 - 10:56 PM
nimic grav.
ce ma intereseaza in primul rând e partea tehnică. fiind un m, nu merge ca "lasa sa fie tabla buna, ca motorul se face/înlocuieste".
obligatoriu o sa caut o masina cu istoric cât mai aproape de complet.
ce e cel mai important pentru mine e motorul si vanosul sa fie ok si sa traga in toate treptele.
neaparat voi face drive test pornind de la motorul rece.
mi-ar conveni sa vad ca radiatorul a fost schimbat (gâtul de sus sa fie metalic), asta însemnând ca mai mult ca sigur a fost schimbata si pompa de apa.
deja m-am interesat la un bmw specialist de schimbul tuturor fluidelor si un kit reparatie vanos.
p.s. ma poate ajuta cineva cu intrarile in service si dotările de fabrică, daca pun VIN la dispozitie?
#13
Posted 10 January 2013 - 12:58 PM
Stiu ca exista chestia asta.
Si se mai poate verifica, pe un site, daca este pusa poprire pe masina, sau daca e folosita ca garantie pentru ceva, daca este cautata de politie, daca omul care o vinde nu e de fapt proprietar, daca a fost considerata dauna totala la un moment dat, etc. Doar ca astea sunt mai scumpe decat ce zici tu. Asta costa vreo £20 / masina.
#14
Posted 11 January 2013 - 02:00 AM
Rares_CJ, on 09 January 2013 - 10:56 PM, said:
neaparat voi face drive test pornind de la motorul rece.
mi-ar conveni sa vad ca radiatorul a fost schimbat (gâtul de sus sa fie metalic), asta însemnând ca mai mult ca sigur a fost schimbata si pompa de apa.
deja m-am interesat la un bmw specialist de schimbul tuturor fluidelor si un kit reparatie vanos.
Cred ca defectele din anumite SI nu mai pot fi de mare folos cand vorbim despre o masina de aproape 20 de ani vechime.
Radiatorul si pompa de apa cred ca ar fi ultima mea grija pentru masina aia. :)/>
Sunt relativ ieftine si se pot strica oricand, mai ales pompa de apa, deci nu este ceva decisiv cand se cumpara o masina.Ma rog, este parerea mea.
Eu m-as uita la chestii care pot sa para banale pentru unii, cauciucuri,jante, frane, originale sau nu, parbriz, original sau nu, cutia de viteze,ambreiajul, "camberul" pe spate, uzura inegala la cauciucuri, verificat toata suspensia, cum se aude motorul, a avut vreodata facut reglajul la supape si cand, cum "sta" masina pe sosea , cum franeaza etc.Masina aia costa foarte mult la intretinere, asta daca se folosesc piese originale.
Cred ca este o boala cu kit-ul asta de reparatie pentru Vanos, si nu numai la modelul asta. :wacko:/>
ps
20 de lire nu mi se pare mult pentru a afla istoricul unei masini pe care vrei sa o cumperi, mai ales ca vorbim despre o masina sport si pe cale de disparitie.
#15
Posted 11 January 2013 - 02:41 AM
despre radiator si pompa de apa am zis ca mi-ar conveni, dar nu este un criteriu eliminatoriu.
si apropo de cauciucuri si camber, as prefera ca masina sa aiba niste cauciucuri uzate, dar cât de cât ok, decât niste cauciucuri no name, dar noi.
apropo, cum zici "reglaj supape" in engleza, corect dpdv tehnic?
#18
Posted 17 January 2013 - 11:09 AM
Dpdv al culorii, ar prefera sa fie un Dakar Yellow sau Estoril Blue.
si, sincer sa fiu, trebuie sa ma interesez foarte exact cat ma va costa asigurarea la ea, avand in vedere ca nu am istoric.
am sunat deja la o firma si am cerut detalii, le-am dat toate info pe care mi le-au cerut, si mi-au dat o suma IMENSA la asigurare. Sper sa fie o greseala la mijloc.