BMW AUTO FORUM: Petitie europena pentru problemele distributiei la n47 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Petitie europena pentru problemele distributiei la n47 Cei cu astfel de probleme pot participa,chiar si ceilalti interesati.

#1 User is offline   kolea Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 58
  • Joined: 12-December 10
  • Location:Galati-Modena-Maranello
  • Car:e60 530i N52B30A

Posted 20 January 2013 - 03:29 PM

http://www.avaaz.org...recall/?cMogJcb"]http://www.avaaz.org...recall/?cMogJcb[/url]


Am scris si pe chat,dar m-am gandit ca ar fi mai bine sa deschid si un topic.Puteti sa puneti link-ul si la pasionati daca credeti ca este nevoie. :)/>/>

This post has been edited by kolea: 20 January 2013 - 03:32 PM


#2 User is offline   Bala Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 29-April 12
  • Location:Timisoara
  • Car:BMW E60 520d LCI

Posted 20 January 2013 - 04:38 PM

Este pus de mult :)/>/>/>

Am vazut ca pe foarte multe forumuri se discuta problema asta (mai ales prin Uk si Portugalia, Spania). Ma asteptam sincer sa fie semnat de mai multi pana acum.

Poate se gandesc ca nu schimba nimic. Nici eu nu cred ca se schimba ceva.

Inafara de sa stam geana sa vedem ce se mai intampla (piese, proceduri etc.) nu vad sa se poata face ceva.

This post has been edited by Bala: 20 January 2013 - 04:39 PM


#3 User is offline   kolea Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 58
  • Joined: 12-December 10
  • Location:Galati-Modena-Maranello
  • Car:e60 530i N52B30A

Posted 20 January 2013 - 04:49 PM

In cazul asta e si mai bine,trebuie stranse cat mai multe semnaturi.Eu acum am vazut. :blush:/>

Poate,poate...se obtine ceva

#4 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 20 January 2013 - 06:58 PM

Pai nu cred ca se poate face ceva in felul asta.Vor semna si cei care au ursuleti, E46...si alte masini. :D/>
Sau cei care au masina respectiva, nu au probleme si semneaza.
In general chestiile astea dau rezultat cand masinile sunt inca in garantie, altfel intervin prea multe variabile.
Ma rog, poate se schimba ceva si le repara cei de la BMW masinile la toti sau le ofera o masina noua la schimb...desi m-as mira sa se intample asta.

#5 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 20 January 2013 - 07:12 PM

Eu cred ca problema e si un pic exagerata.

De exemplu, vin la mine in atelier clienti cu acest tip de motor si sunt foarte panicati, ma intreaba daca mi se pare ca motorul se aude nasol, daca o avea distributia ceva.

In 90% din cazuri, motoarele respectiva mergeau perfect si nu existau zgomote suspecte.

Daca mergi intr-un service detinut de un om oportunist, probabil ca un motor N47 care merge normal va fi catalogat ca necesitand reparatii.

E oarecum asemanatoare chestia asta cu problema masinilor cu motor din nikasil.

Toata lumea era speriata de chestia asta acum cativa ani, dar motoare cu nikasil nu prea mai existau prin Romania, majoritatea aveau motoarele reparate de multa vreme, dar oamenii erau intr-o paranoia constanta.
Problema era una cat se poate de reala, dar respectivul motor ar fi picat cu mult timp inainte ca al 7-lea proprietar care cumpara masina la 300 000 km si 14 ani vechime.

#6 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 20 January 2013 - 07:22 PM

Pai multi citesc pe forumuri si iau de bun tot ce se scrie acolo.Pe langa faptul ca de cele mai multe ori se recurge la injuraturi si jigniri, inginerii aia de la BMW sunt niste idioti, BMW-urile sunt de rahat...nu se poate purta o conversatie normala care sa fie strict referitoare la problema tehnica, cum se poate preveni , se poate face ceva daca se rupe lantul, chestii de genul asta.Plus ca majoritatea informatiilor sunt false, de exemplu am vazut la pasionati, scria cineva ca problema apare mai ales la cele cu cutie mecanica deoarece au sistemul start-stop.
Acest sistem exista si la automate...cel putin masina mea are acest sistem si este automata.Daca o informatie de genul asta este falsa, informatie care se poate gasi foarte usor, cata valoare reala au restul informatiilor postate acolo despre problema respectiva...
Problema asta trebuie tratata la nivel individual, nu la nivel de turma pe un forum, discutand cu oameni care habar nu au ce spun sau cu oameni care nici macar nu detin modelul respectiv de masina.

#7 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 20 January 2013 - 07:26 PM

Da, exact asta se intampla.

Cu vanos-ul e cam aceeasi treaba.
E adevarat ca uneori e nevoie sa schimbi garniturile de la vanos, am schimbat si eu pana acum la vreo 3 masini, dar sunt o gramada de BMW-uri cu vanos care nu au deja legendarul "vanos rattle".
Dar daca-l intrebi pe forumistul care tocmai a intrat pe un forum bmw si a avut timp sa citeasca putin, te va avertiza ca trebuie neaparat sa schimbi garniturile de la vanos, in caz contrar o sa-ti cada vanusul pe jos si cine stie unde-l pierzi...
Sunt foarte multe probleme exagerate foarte mult, iar motivul este nivelul financiar scazut in comparatie cu valoarea masinii.
Daca stii ca o anumita problema te poate costa o suma pe care nu o ai si care ti se pare foarte mare, in mod automat dezvolti o fobie, poate chiar paranoia vizavi de respectiva problema.

#8 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 20 January 2013 - 07:30 PM

Bogdan, am avut mai multe masini cu motor M54, unele au depasit 200k...la nici una nu a fost nevoie sa schimb nimic la Vanos.Nu este o problem generala, depinde foarte mult si cum este intretinuta masina, ce ulei se pune, cand se schimba...
La fel si cu lantul asta, pai daca le iei la bani marunti si te uiti este aproape imposibil sa afli la unele masini istoria reala, cum a fost intretinuta masina, deoarece este un factor decisiv, si este aproape imposibil sa afli km reali.Cum se poate aprecia obiectiv in acest caz?

#9 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 20 January 2013 - 07:58 PM

Mi se pare foarte corect. :)/>
Cand pui ulei contrafacut si il schimbi cand iti amintesti, iar ceilalti proprietari, daca nu chiar si tu, au forjat masina cat s-a putut, la ce te poti astepta?

#10 User is offline   Bala Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 29-April 12
  • Location:Timisoara
  • Car:BMW E60 520d LCI

Posted 20 January 2013 - 08:35 PM

Aici exagerati putin... BMW nu exista doar sh, de la un batranel trecut de 300k km si cu 142k pe bord...

Zgomotul de lant este ceva real. La fel cum este si ruperea lantului. Ruperea se intampla foarte rar asta in conditiile in care N47 este un motor destul de raspandit. Sunt liste intregi pe forumuri de afara cu motoare cu km relativ putini la care s-a inlocuit distributia (sub 100k).

Si mai este ceva... Acest motor a avut BSI deci 5 ani sau 100k km schimbul de ulei a fost gratuit. Mai exista si avertizarea in bord. Deci cei care se plang de distributie cu masini de sub 100k km e greu sa fie acuzati de intretinere necorespunsatoare cand ea e gratis.

Eu am acest motor. Am 82k km si nu am zgomot.

Exista la reprezentanta procedura cum se face un dosar pentru platirea partiala a costurilor, care sunt conditiile etc. Deci nu este un caz sau doua. Sunt mai multe...

Gustul amar vine ca la un zgomot de distributie pentru multe masini trebuie inlocuit si arborele cotit. Nu este o piesa care se schimda usor sau des. Idem cu datul jos al motorului.

Am vazut X3 cu distributia inlocuita cu arbore cu tot si avea vreo 60k km. Era de vanzare la reprezentantaca masina sh.

Evident ca nu vine nimeni sa-ti dea un motor nou. Sau sa suporte toata cheltuiala sau obuna parte din ea.

Pentru mine ar fi suficient daca ar veni cineva sa zica clar: modelul ala, schimbi astea la km aia. Si le schimb. Asta este. Insa vad cel putin din PUMA ca ei tot schimba piese, MI-am facut lista cu piese si am modificat-o de vreo 3 ori pana acum pentru ca tot se schimba part numbere ultimele fiind patinele (un nou design).

#11 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 20 January 2013 - 08:55 PM

Care este problema, daca masina este in garantie Bmw-ul o repara gratis.Restul sunt discutii inutile.Nu exista recall, nu exista nimic deocamdata, putem sa ne lamentam cat vrem.

Apropo, tu chiar crezi ca o sa te ajute cineva de la BMW cu informatii utile, de la Bavaria sau de la alt dealer, dupa toate jignirile de acolo?Sunt convins ca nu.

#12 User is offline   Bala Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 29-April 12
  • Location:Timisoara
  • Car:BMW E60 520d LCI

Posted 20 January 2013 - 09:16 PM

Jigniri de unde? Eu imi intretin masina la dealer. MaI fac mici operatiuni pe ea singur (de placere) dar in rest o duc la ei.

Acolo, de cele mai multe ori mi-au raspuns foarte frumos la intrebari + aratat pe masina. Am comunicat cat se poate de bine cu ei.

This post has been edited by Bala: 20 January 2013 - 09:16 PM


#13 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 20 January 2013 - 09:30 PM

Nu m-am referit la tine, nu poti sa astepti ajutor din partea unor oameni pe care ii faceti frecvent albie de porci.Este la modul general, daca nu intelegi nu este nicio problema.

#14 User is offline   Bala Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 29-April 12
  • Location:Timisoara
  • Car:BMW E60 520d LCI

Posted 20 January 2013 - 09:34 PM

Ba da. Inteleg :)/>

Un link cu destul de multe informatii/poze:

http://www.facebook....293617047394760

#15 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 20 January 2013 - 10:18 PM

@Bala: Nimeni nu se referea la tine. Cei cu masini de sub 100 000 km care de multe ori sunt chiar primii proprietari reprezinta un procent infim.
90% dintre BMW-urile care circula in Romania sunt cumparate sh.

Problema respectiva exista, chiar am schimbat distributie la N47, dar ceea ce se intelege citind forumurile este cu totul altceva, si anume ca ar fi o problema generala pe care cei de la BMW, dintr-o perversitate rece si calculata, ar ignora-o in timp ce directorii de la BMW fac baie intr-o piscina de bani.

La mine in service vin masini care au iesit din garantie.
Am facut intr-adevar pana acum cateva constatari unor masini foarte recente, de exemplu X5 E70 facelift inca aflat in garantie.

Am vazut pana acum destule N47-uri deoarece acest motor este destul de comun. Cele mai multe nu au aceasta problema.

#16 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 20 January 2013 - 10:36 PM

Trebuie aflat cate masini cu motorul ala s-au vandut si cate au avut probleme in garantie sau pe perioada garantiei extinse.Dementa aia, ca motorul este gandit sa pice dupa un anumit numar de km, nu are sens sa comentam, chiar nu are sens sa discutam despre comentariile care apartin unor oameni retardati sau plictisiti de viata, ca alta varianta nu exista.
Este greu de aflat deoarece aceste lucruri nu sunt accesibile oricui.
Cine a a cumparat masina de noua, a efectuat toate reviziile la timp si cedeaza lantul, atunci sunt convins ca BMW-ul va suporta o parte din cheltuielile de reparatie, chiar daca masina a iesit din garantie.
Asta ramane in general la latitudinea dealerului si a celor de la BMW AG, cat vor suporta.
Daca masina este sh, nu exista istorie, nu se pot determina km cu exactitate...nu va plati BMW-ul in veci pentru eventuala defectiune.Trebuie gandit obiectiv, ca degeaba injura si jignesc unii ca niste nevertebrate, asta nu va duce niciodata la solutionarea problemei.
Daca exista suficiente date tehnice, se face o expertiza reala, atunci exista posibilitatea de a actiona in judecata, insa asta nu se intampla deoarece nu sunt sanse de castig.Obligatia oricarui producator este sa repare masina pe timpul garantiei, daca defectul provine din vina lor.

#17 User is offline   Calin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 16-September 09

Posted 20 January 2013 - 10:42 PM

View PostBala, on 20 January 2013 - 08:35 AM, said:

Eu am acest motor. Am 82k km si nu am zgomot.


Imi inchpui cum se simt posesorii acestiu motor. Credca toti sint atenti la sunetul motorului, face urat sau nu face. Nici radio nu cred ca il mai baga in seama.
Am mai zis-o, decat cu stresul asta ca daca se sparge sau gripeaza si mai tot timpul atent la ce se aude dinspre capota, mai bine ma lipsesc de asa masina sau motor. Mai bine ceva mai vechi si mai clasic, chiar daca taxele si consumurile sint ceva mai mari.

#18 User is offline   kolea Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 58
  • Joined: 12-December 10
  • Location:Galati-Modena-Maranello
  • Car:e60 530i N52B30A

Posted 20 January 2013 - 10:57 PM

din solidaritate am deschis acest topic,chiar daca nu sunt afectat de fenomen,merg pe premiza ca este un interes comun.

m-as bucura ca cei de la bmw sa rezolve cumva aceasta problema!

asa ca sa nu va luati la cearta :lol:/>

#19 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 20 January 2013 - 11:01 PM

Nu se cearta nimeni, se poate discuta si civilizat si la obiect.Putem sa avem opinii diferite, asta nu inseamna ca ajungem sa ne injuram sau sa ne certam.
Problema este deja rezolvata la masinile noi, o sa vedem daca se vor lua masuri si pentru masinile sh care vor fi afectate.

#20 User is offline   kolea Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 58
  • Joined: 12-December 10
  • Location:Galati-Modena-Maranello
  • Car:e60 530i N52B30A

Posted 20 January 2013 - 11:06 PM

aici da,in alta parte nu...fara sa lezez pe cineva anume.

  • (2 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users