BMW AUTO FORUM: Probleme E90 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Probleme E90 erori-interpretare

#1 User is offline   Alex_wly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 14-December 11
  • Location:DB-Dubai =))
  • Car:BMW E90

Posted 29 January 2013 - 03:14 PM

pentru ca este mai mult de povstit deschid aici.
continui discutia de la posatarea 19522

am pus INPA si am gasit urmatoarele erori:
1.http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/1_zps9d0f20ec.jpg
eraore la filtrul de carburant.inainte il schimbam odata cu revizia,la 15.000 km.acum l-am lasat aproape 30.000.in 2500 de km urmeaza revizia.
2.http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/2-1_zps1c02d1db.jpg
ceva legat de placa de presiune dupa cum spune google translate, iar eraore de mai jos se treduce astfel "stimularea regulament controlul presiunii abatere".
3.http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/4_zpsc1520278.jpg
http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/5_zps0cbfb1c3.jpg
asta este o alta eraore care nu stiu sa o interpretez.
4.http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/6_zps480a4027.jpg
astea sunt erori pe FRM.erori ce le stiu.
5.http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/7_zps6be540f3.jpg
pompa de apa auxiliara.am vrut sa o schimb si mi-au recomandat majoritatea sa o las asa.costa 500 de lei si se strica in cateva luni.


am intrat pe motor si am citit ceva parametrii pe care ii pun aici.in cazul in care vi se pare ceva ciudat poate ma ajutati:
http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/8-1_zpse8964287.jpg
cel de sus este un print screen la relanti, iar jos la 3116 rot/min
http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/9_zps69bb9675.jpg

continuarea:
http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/10_zps10c5f40a.jpg
http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/11_zps75d57a3c.jpg
http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/12_zps863af554.jpg
http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/13_zps554e534a.jpg
aceasi imagine de mai sus doar ca este im mers la aprox 3000 rot/min
http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/14_zps318b4f20.jpg

nu stiu unde sa verific filtrul de particule cu inpa si ce sa verific la el.daca puteti sa ma ajutati.
Multumesc

#2 User is offline   Gelu_B Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 29 January 2013 - 05:00 PM

View PostAlex_wly, on 29 January 2013 - 03:14 PM, said:

pentru ca este mai mult de povstit deschid aici.
continui discutia de la posatarea 19522

am pus INPA si am gasit urmatoarele erori:
1.http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/1_zps9d0f20ec.jpg


aici ar fi vorba de buji arse sau de injectoare,cel putin asa mi-a interpretat mie cineva candva ,cand am schimbat si bujiile si injectoarele :)/>

This post has been edited by poiuyt: 29 January 2013 - 05:02 PM


#3 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 29 January 2013 - 05:37 PM

Puiule, pe unde iti repari tu masina?Cine iti interpreteaza erorile?Ai vazut ca acolo scrie ca filtrul este infundat, nu ?O fi vreo eroare de proiectare in inpa?

#4 User is offline   Alex_wly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 14-December 11
  • Location:DB-Dubai =))
  • Car:BMW E90

Posted 29 January 2013 - 06:03 PM

puiule multumesc de sfat.probabil tu si filtrul de motorina in bujii sau in injectoare.altfel nu imi explic de unde ai ajuns tu la asta.

#5 User is offline   Gelu_B Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 29 January 2013 - 06:18 PM

Da , poate confund , am zis ca nu ma pricep la testere, dar imi aduc aminte perfect ca aveam o foaie printata cu randul 1. si 2. si scria cam acelasi lucru , poate confund. :)/>

mie imi plac topicurile cu montare/ demontare :lol:/> cele de mecanici..

This post has been edited by poiuyt: 29 January 2013 - 06:21 PM


#6 User is offline   costty Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 25-February 12
  • Location:Romania / Italia
  • Car:BMW

Posted 29 January 2013 - 08:48 PM

Nu ai DIS? Iti da explicatia la fiecare eroare. Ai acolo si DPF-ul.

#7 User is offline   Gelu_B Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 30 January 2013 - 12:48 AM

N-avem :)/>

#8 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 30 January 2013 - 02:30 AM

View PostAlex_wly, on 29 January 2013 - 03:14 PM, said:

pentru ca este mai mult de povstit deschid aici.
continui discutia de la posatarea 19522

am pus INPA si am gasit urmatoarele erori:
1.http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/1_zps9d0f20ec.jpg
eraore la filtrul de carburant.inainte il schimbam odata cu revizia,la 15.000 km.acum l-am lasat aproape 30.000.in 2500 de km urmeaza revizia.
2.http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/2-1_zps1c02d1db.jpg
ceva legat de placa de presiune dupa cum spune google translate, iar eraore de mai jos se treduce astfel "stimularea regulament controlul presiunii abatere".



Nu are treaba cu placa de presiune ci cu turbo, presiunea a deviat fata de valoarea asteptata.La cati km a aparut ultima eroare legata de filtrul de motorina?
De ce nu schimbi tu mai intai filtrul ala de motorina, stergi erorile si mai verifici dupa.

View Postpoiuyt, on 29 January 2013 - 06:18 PM, said:

mie imi plac topicurile cu montare/ demontare :lol:/>/> cele de mecanici..


De ce iti plac alea nea Puiule?

#9 User is offline   Alex_wly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 14-December 11
  • Location:DB-Dubai =))
  • Car:BMW E90

Posted 30 January 2013 - 03:21 AM

mi-am dat seama ca nu are legatura cu placa de presiune a ambreajului.acolo nici nu da vreo eraore cand se duce....cred eu.spuneam doar traducerea tampita de pe google translate.

alea sunt toate eraorile memorate de cateva luni.ultima data acum vreo 3 luni am pus testerul pe masina.
deci km care ii arata acolo sunt de cand a aparut eraorea prima data.
erorile le-am sters si masina merge cum trebuie acum.
am comandat filtrul de motorina cu toate cele pentru revizie.cu masina nu am mai mers.
ciudat este ca filtrul nu are nici 30.000 de km.faceam eu bine cand il schimbam la 15.000 km.

vreau saverific si PDF-ul dar nu stiu unde sa caut in INPA.

This post has been edited by Alex_wly: 30 January 2013 - 03:22 AM


#10 User is offline   Gelu_B Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 30 January 2013 - 10:05 AM

View PostAlex_wly, on 30 January 2013 - 03:21 AM, said:

faceam eu bine cand il schimbam la 15.000 km.


Ce filtru ai pus ? :)/>

View PostBavaria, on 30 January 2013 - 02:30 AM, said:

De ce iti plac alea nea Puiule?


sunt mai usoare si se pricepe toata lumea la ele :)/>

#11 User is offline   Alex_wly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 14-December 11
  • Location:DB-Dubai =))
  • Car:BMW E90

Posted 30 January 2013 - 11:59 AM

MANN

#12 User is offline   Gelu_B Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 93
  • Joined: 16-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 30 January 2013 - 12:16 PM

data viitoare sa pui Mahle :)/>

#13 User is offline   Alex_wly Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 14-December 11
  • Location:DB-Dubai =))
  • Car:BMW E90

Posted 30 January 2013 - 02:39 PM

MANN a fost si cel original asa ca nu de aici vine problema.
in plus puiule eraorea de filtru infundat o da la 162.624 km.daca te uiti putin masina are acum undeva la 167.592 km.
deci problema pleaca de la presiunea din turbo.un sezor,sau ceva de genul....
eraorile de filtru,placute foarte uzate...si tot ce mai am pe acolo pe la modulul de lumini,pompa auxiliara le stiu....majoritatea s-au sters.cea de filtru infundat sigur a inregistrat-o cand am demontat galeria de admisie si restul pentru schimbare bujii,terostate sau cand am mers vreodata pe rezerva grav.
topicul asta l-am deschis pentru problema mentionata in postul de la CR.
stii, uneori unele chestii sunt logice,chiar si codarea si interpretarea....trebuie doar sa analizezi putin lucrurile.
asa sfaturi sa trece de la mann la mahle,de la castrol la BMW,ate-textar sunt nefolositoare pt mine in aceasta situatie.

This post has been edited by Alex_wly: 30 January 2013 - 02:40 PM


#14 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 31 January 2013 - 02:39 AM

View PostAlex_wly, on 30 January 2013 - 02:39 PM, said:

.
la 162.624 km.daca te uiti putin masina are acum undeva la 167.592 km.
deci problema pleaca de la presiunea din turbo.un sezor,sau ceva de genul....


Nu neaparat.Cred ca atunci a aparut prima data, uita-te cu atentie la erorile alea.

View Postpoiuyt, on 30 January 2013 - 10:05 AM, said:

sunt mai usoare si se pricepe toata lumea la ele :)/>



Totul pare usor daca te pricepi, exact la fel este si cand nu ai habar despre subiect. :)/>
Mai vorbim de fapt dupa ce te intorci.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users