BMW AUTO FORUM: BMW-urile, mecanicii si seriozitatea - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

BMW-urile, mecanicii si seriozitatea

#1 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 11 March 2013 - 10:07 PM

De foarte multe ori am auzit opinii despre mecanicii hoti si tepari. Internetul este plin de oameni care se plang de mecanici si de service-uri.
Intotdeauna preturile sunt prea mari, iar calitatea serviciilor este scazuta. Cel putin asa se spune.
Ei bine, eu lucrez intr-un service si vreau sa spun cam care este reversul medaliei.

Totul pleaca de la bani.
Multi oameni isi cumpara cu mari eforturi masini pe care nu si le permit.
Cand se duc la service, vor sa fie tratati ca niste superstar-uri sau ca si cum ar fi parte din jet set.
Sa te porti cu masinile lor cu manusi, sa folosesti o palnie care nu a mai fost folosita la alta masina la masina lor, dar in acelasi timp sa plateasca extrem de putin pentru serviciile pe care le primesc.
Aproape intotdeauna sunt alese service-uri pe criteriul preturilor practicate. Chiar daca un service are niste preturi mici, parca intotdeauna se poate mai bine.
I-am oferit unui client un pret cu discount pentru montarea unui ambreiaj.
Chiar daca i-am facut un discount considerabil, tot a vrut sa mai negocieze, intrebandu-ma daca mai las totusi la pret daca va lua piesele de la mine.
Cel mai urat este cand vor sa negocieze pretul la sfarsitul operatiunilor, desi la inceput au fost de acord cu preturile. Cu astfel de oameni nu mai ai ce vorbi, sunt de dat afara, de evitat pe viitor.
Multi vor sa plece fara sa plateasca, unii se grabesc foarte tare sa plece inainte sa-ti dea banii daca ai alt client, doar-doar uiti sa incasezi.
Societatea asta din ziua de azi merge pe o mentalitate falimentara.
Toata lumea vrea sa dea tepe. Omul care pare serios se dovedeste a fi un tepar, un carditor. Nu poti avea incredere in nimeni.

#2 User is offline   bitz Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 25-February 12

Posted 11 March 2013 - 11:43 PM

Acum lucrezi intr-un service dar inainte erai client de service, sunt curios cum gandeai atci fata de acum.
Eu nu plec de la premiza ca toti mecanicii sunt hoti , dar unii chiar sunt , inainte mai stateam si eu cu mecanicul sa vad operatiunile , acum de cativa ani incoace am gasit un service in care am incredere si las masina si o ridic cand e gata.
Mai nasol e cand te pun sa schimbi piese si defectul nu se remediaza , dnii mecanici ridica din umeri si iti vine sa iti iei lumea in cap.Unul care chiar imi e prieten mi-a stricat etrierul cand a schimbat placutele , ce era sa fac , am schimbat si etrierul :)/>)
Eu in general am mers la mecanici care aveau o reputatie si nu prea am dat gres , daca mergi la intamplare poti sa ai si noroc dar poti sa ai si ghinion.

#3 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 12 March 2013 - 12:12 AM

Nici atunci nu generalizam.
Exista oameni si oameni peste tot.
La fel cum exista mecanici tepar sau hoti, la fel exista si clienti la fel de necinstiti.

#4 User is offline   bitz Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 25-February 12

Posted 12 March 2013 - 12:29 AM

Asta se aplica in general , nu numai in domeniul mecanicii.

#5 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 13 March 2013 - 03:12 AM

Vad ca se da si lege acum, hotia a fost acceptata la nivel national, altfel nu pot intelege prostia aia.Pai sa puna sisteme de supraveghere si cand se construieste o casa, in definitiv casa este mult mai importanta decat un cazan de masina.Daca fura aia izolatia si caramizile?Oricum, nimeni nu are ce cauta langa un mecanic, din punctul meu de vedere este pierdere de timp si este ceva anormal.Lasi masina la service si o iei cand este gata.Ala nu are timp sa asculte toate prostiile cand munceste, cum se repara mai bine masina etc, pentru asta exista forumurile.

#6 User is offline   Calin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 69
  • Joined: 16-September 09

Posted 14 March 2013 - 12:02 AM

Doamne cate as putea povesti, credca as putea scrie un roman.

#7 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 14 March 2013 - 12:08 AM

Daca ai timp, scrie. Sigur ar fi interesant.

#8 User is offline   Rares_CJ Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 16
  • Joined: 12-October 09
  • Location:ex Ro
  • Car:FL

Posted 14 March 2013 - 12:22 AM

o sa se ajunga sa stea sotul in sala de operatie, in timpul unei interventii chirurgicale asupra sotiei, ca sa se asigure ca nu se ciupeste un pic din ficat pentru comercializare pe piata neagra...

#9 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 14 March 2013 - 03:45 AM

Exista si multi mecanici imbecili, asta este adevarul.Nu ma refer la faptul ca sunt incompetenti, aia este deja ceva normal, ma refer la faptul ca multi sunt imbecili.
Va povestesc cea mai "amuzanta" faza pe care am vazut-o eu.Cu multi ani in urma, eram cu niste treaba la un dealer BMW.
Un baiat/mecanic tocmai se pregatea sa instaleze niste cauciucuri noi pe niste jante noi pentru un E46.Jantele erau CSL originale, bineinteles ca m-am dus sa ma uit si eu la ele.
Costa in jur de 5000$ un set+ cauciucuri noi, sunt ceva bani zic eu.
Dealer-ul respectiv folosea o masina Corghi, foarte bune masinile, au fost concepute pentru rft.
Ma uitam si eu ca gaina in lemne, cum monteaza tipul ala cauciucurile.De la distanta si fara sa intreb nimic.A dat el cu ceva sapun pe cauciuc, pe janta si...s-a apucat sa il instaleze.
Trebuie sa te pricepi un pic sa folosesti un astfel de aparat.Totul a fost ok pana a ajuns spre sfarsit, cand trebuie sa intinzi foarte mult cauciucul pentru a il trece peste buza jantei.Aparatele astea au putere mare, pot indoi o janta si pot distruge un cauciuc rft imediat.Cauciucul era foarte rigid, desi nu era rft si aparatul incepuse sa faca un zgomot suspect.Nea Caisa ala , care era de fapt un pusti pe la vreo 18-20 de ani tot apasa pe butoanele alea, sa mearga mai departe.
M-am apropiat si i-am spus foarte prieteneste, ca poate ar fi bine sa reconsidere si sa puna presiune in mai multe locuri.Cred ca m-ar fi injurat daca nu are fi stiut ca sunt prieten cu seful de service. :)/>
A facut varza si janta si cauciucul. :D/>
Asta nu este nimic, oricine greseste, in definitiv eu nu eram in masura sa ii dau sfaturi.Pana aici este totul ok, ma rog, aproape ok, sa zicem ca era la minus 1500$.
Eu m-am gandit ca o sa cheme pe cineva in ajutor, asa mi se parea normal.Neah, s-a apucat de janta nr 2.O sa spuneti ca nu este adevarat, cauciucul a scapat de data asta, a zgariat rau de tot si janta nr2.
Nu am rezistat si i-am spus, nu e treaba rea, cu vreo 2000$ cumperi altele si mai incerci.Nu cred ca castiga mai mult de 1500$ pe luna...

Sunt multi mecanici care sunt orgoliosi la genul retardati.Nu il costa nimic sa mai ceara si o alta parere, nici nu mai spun despre faptul ca dupa ce a distrus o janta, nu s-a oprit...

Nu l-au dat afara, a ajuns la spalat masini...

#10 User is offline   Rares_CJ Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Banned
  • Posts: 16
  • Joined: 12-October 09
  • Location:ex Ro
  • Car:FL

Posted 14 March 2013 - 08:55 AM

pana la urma, si mecanicul tot om e, asa ca un avocat, profesor, doctor, etc. toata lumea greseste. trebuie caracter sa recunosti ca ai gresit si sa iti asumi responsabilitatea pentru ce ai facut.
sub deviza "din greseli se invata", mai bine intrebi pe cineva mai priceput si ceri un sfat. daca nu o faci si gresesti, macar nu mai gresi si a doua oara.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users