BMW AUTO FORUM: DEXRON III in cutie 6hp26 ? - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

DEXRON III in cutie 6hp26 ?

#1 User is offline   LCD Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 08-April 13

Posted 12 April 2013 - 09:17 PM

dupa un rebuild de cutie , mi-a pus DEXRON III rosu (ieftin) urmand ca dupa rodaj , cei 1000 KM , sa fie dat jos si inlocuit cu un ulei original cica.

Au trecut ce-i 1000 km , uleiul bagat a fost iar rosu , banuiesc ca tot Dexron III , a venit varsat , banuiesc ca la butoi d-ala mare ... Nu le-am mai zis nimic, i-am lasat sa-si faca treaba, dar nu-mi place sa fiu mintit pe fata .
Dupa demontarea baii de ulei , au zis ca intrat 8 litri in cutie de fapt mai mult de 7 n-avea cum (pentru ca stiu de la celalalt schimb), dar nu mai m-am pretat la discutii d-astea , i-am lasat sa se bucure la un litru de ulei.



Eu inteleg prin original insemnand Shell 1375,4 in cazul cutiei mele... insa nu a fost asa.

Ce parere aveti atata timp cat nu s-a folosit Shell 1375,4 , e problema majora ? sau inseamna doar ca va trebui sa-l schimb mai repede.

This post has been edited by LCD: 12 April 2013 - 09:23 PM


#2 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 12 April 2013 - 09:34 PM

Nu se pune Dexron III la cutia aia.
Chiar daca nu mergi pe varianta originala, exista niste uleiuri care respecta specificatiile ZF pe care ai putea sa le pui, desi sunt niste riscuri, nefiind recomandate de BMW.

Faptul ca a venit varsat nu e de speriat.

Au reconditionat cutia? In acest caz intra mai mult ulei decat la un simplu schimb.

Cum ti-ai dat seama ca e Dexron III si nu altceva?

#3 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 12 April 2013 - 09:53 PM

Problema este ca nu vor putea sa scoata tot uleiul din cutie.Trebuia pus uleiul corect de la inceput.

#4 User is offline   LCD Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 08-April 13

Posted 12 April 2013 - 10:52 PM

View PostBogdan M., on 12 April 2013 - 09:34 PM, said:

Nu se pune Dexron III la cutia aia.
Chiar daca nu mergi pe varianta originala, exista niste uleiuri care respecta specificatiile ZF pe care ai putea sa le pui, desi sunt niste riscuri, nefiind recomandate de BMW.

Faptul ca a venit varsat nu e de speriat.

Au reconditionat cutia? In acest caz intra mai mult ulei decat la un simplu schimb.

Cum ti-ai dat seama ca e Dexron III si nu altceva?



La primul schimb de ulei , au intrat 10 litri , pentru ca a fost demontata toata inclusiv convertizor.

La al doilea schimb a intrat doar 8 litri (eu stiu ca intra mai putin) , in cazul asta a fost demontata doar baia si spalata. (filtru de ulei cu baie avand 1000 KM)

Nu as crede ca ar afecta garnituri , sau altceva.

Diferentele de vascozitate ma ingrijoareaza atat .
Din ce am inteles eu un ulei mai vascos ar putea lucra mai bine decat un ulei original, folosind un bloc de valve de 200.000 km .


Masina schimba aproape perfect . Insa trebuie sa tinem cont ca blocul de valve nu e nou , si cica nu exista banc de probe pentru blocuri de valve in Romania, cine le testeaza foloseste diferite metode traditionale...

Dupa un timp dupa ce mai isi face adaptari , ar trebui sa functioneze si mai bine .

Calculatorul cutiei a fost schimbat si el ,banuiesc ca update de soft n-are, ci are softul original.

View PostBogdan M., on 12 April 2013 - 09:34 PM, said:

Nu se pune Dexron III la cutia aia.
Chiar daca nu mergi pe varianta originala, exista niste uleiuri care respecta specificatiile ZF pe care ai putea sa le pui, desi sunt niste riscuri, nefiind recomandate de BMW.

Faptul ca a venit varsat nu e de speriat.

Au reconditionat cutia? In acest caz intra mai mult ulei decat la un simplu schimb.

Cum ti-ai dat seama ca e Dexron III si nu altceva?


La primul schimb , erau cutiile de Dexron , cutii de cate un litru.
La al doilea , asa mi-au zis ei...

This post has been edited by LCD: 12 April 2013 - 10:51 PM


#5 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 12 April 2013 - 11:30 PM

De ce s-au facut doua schimburi daca prima data oricum fusese reconditionata si au putut schimba tot uleiul?

Pe ulei chiar scria Dexron III? Unde ai facut reconditionarea?

#6 User is offline   LCD Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 08-April 13

Posted 13 April 2013 - 12:07 AM

View PostBogdan M., on 12 April 2013 - 11:30 PM, said:

De ce s-au facut doua schimburi daca prima data oricum fusese reconditionata si au putut schimba tot uleiul?

Pe ulei chiar scria Dexron III? Unde ai facut reconditionarea?



Pai dupa reconditionare cutie (ambreiaje schimbate ,convertizor) , se merge 1000 km , dupa care se da jos blocul de valve , se curata si le pune ulei nou. Asa se face.
Undeva in Chitila

This post has been edited by LCD: 13 April 2013 - 12:08 AM


#7 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 13 April 2013 - 12:56 AM

Asa poate se face in Chitila. :)/>

#8 User is offline   LCD Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 15
  • Joined: 08-April 13

Posted 13 April 2013 - 02:35 AM

View PostBavaria, on 13 April 2013 - 12:56 AM, said:

Asa poate se face in Chitila. :)/>/>



Si la Ilioara se face lafel

#9 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 13 April 2013 - 08:58 AM

View PostLCD, on 13 April 2013 - 01:07 AM, said:

Pai dupa reconditionare cutie (ambreiaje schimbate ,convertizor) , se merge 1000 km , dupa care se da jos blocul de valve , se curata si le pune ulei nou. Asa se face.
Undeva in Chitila

Stiu la cine ai fost, la un baiat Alin care face cutii.

Nu e nevoie sa faci chestia asta cu schimbatul uleiului, asta e o prosteala pentru a mai face niste bani in plus.

La o cutie in care s-a gasit foarte multa pilitura se utilizeaza atunci cand o desfaci un cleaning agent recomandat de ZF, asta scrie in manual. Nu se mentioneaza nimic despre desfacerea blocului si schimbarea uleiului dupa 1000 km.

In momentul asta nu mai ai ce face, doar sa te duci peste el daca iti vor aparea probleme la cutie.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users