BMW AUTO FORUM: Detonatii admisie - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Detonatii admisie M50B25

#1 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 19 April 2013 - 09:45 AM

Problemele cred ca au inceput in septembrie 2012...

Episodul 1
M-am dus sa-mi curat injectoarele si daca tot eram acolo i-am zis mecanicului sa curete si regulatorul de relanti sau motoras relanti sau motoras mers in gol sau motoroas pas cu pas etc ( Idle control valve )

Am plecta de acolo normal dar in urmatoarele 2-3 zile a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu. Dupa 3 zile a dat detonatie pe admisie si n-a mai pornit.

Am sunat mecanicul respectiv si mi-a zis ca poate n-a pus bine furtunul care intra in ICV , a tras aer fals si d-aia a detonat si de-aia nu mai porneste...

Am tractat masina la un prieten , am dat galeria jos , intr-adevar furtunul era sarit si avea si clema de plastic care intra sub admisie , rupta...

Am facut o tiganeala cu doua holdsuruburi, niste teflon cu poxipol si am montat-o la loc... A mers perfect pana in noiembrie-decembrie , cand am parcat masina la iernat...

Episodul 2.
Pe perioada iernii am mai pornit masina periodic la cateva zile...
La un moment dat in timpul functionarii la relanti a inceput sa balabaie pana s-a oprit. Am repornit-o dar tragea sa moara. Nu reactiona la pedala, mai rau o incurca cand se deshidea clapeta de acceleratie...
Mi-am zis ca sigur e de la aerul fals de la tiganeala facuta cu poxipol si teflon... M-am gandit ca a cedat poxipolul de la diferenta de temperatura. M-am calmat si am asteptat sa se faca mai cald ca sa pot da admisia jos sa refac treaba...

Episodul 3.
Am cumparat nou conectorul lipit de mine cu poxipol , am cumparat garnitura noua am cumparat si alta admisie preventiv.
Am desfacut admisia , am pus piesele noi , am verificat toate furtunurilele, am schimbat furtunurile ce mi s-au parut uzate , am curata din nou ICV-ul am curatat clapeta de acceleratie si am montat totul la loc.

Episodul 4... in curs

Imi da detonatie in admisie si imi scoate ICV-ul de pe furutn... Icv-ul pare sa functioneze deoarece cand pun contactul deschide dar nu inchide cand iau contactul.... nu stiu daca e normal.

CE SA ESTE OARE ?

Eu suspectez totusi ICV-ul dar din spusele altora ar trebui sa mearga si cu ICV-ul deconectat... singura consecinta a deconectarii fiind urcarea relantiului la 1200-1500 de rotatii... Deci de la ce mi-o da detonatii ????


Debitmetrul e bun aer fals nu trage lambda are 1000 de km iar problemele au aparut cand am umblat la ICV...

#2 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 19 April 2013 - 10:04 AM

ICV-ul e asezat in pozitia indicata de sageata care e shtantzata deci montajul e corect efectuat.

#3 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 19 April 2013 - 01:28 PM

In primul rand ar trebui sa vezi daca sunt erori, sa verifici valorile sondei lambda, ale debitmetrului, timpul de deschidere al injectoarelor...sa iti faci o idee despre ce se intampla.Daca nu exista aer fals, nici pe la injectoare, as monta de proba alte injectoare.Inainte de asta ar trebui totusi sa verifici chestiile elementare, erori, adaptatii, presiunea si volumul de benzina etc.

#4 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 19 April 2013 - 09:45 PM

Meric pt raspuns.
Sonda lambda are 1000 de km
Debitmetrul e schimbat - filamentul nu e intrerupt
Clapeta de acceleratie curatata
ICV - curatat si masurat pe voltmetru
Injectoarele sunt curatate si masurate pe banc
Bobinele sunt masurate
Fisele sunt masurate
Aer fals nu trage

Urmeaza sa verific
Senzor axe cu came
Senzor fulie
Senzor Clapeta acceleratie

Distributia nu stiu daca e sarita dar nici nu stiu la ce sa ma uit... Oare e posibil sa sara de la punct in 2 minute de functionare la relanti ?

Timpul de deschider al injectoareleor nu stiu cum se citeste...
Daca verific cei 3 senzori de mai sus si nu ii dau de cap am sa ii pun o diagnoza pe ea.... Am vorbit cu cineva... sunt foarte trist...

This post has been edited by the_rifle: 19 April 2013 - 09:47 PM


#5 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 19 April 2013 - 10:00 PM

Depinde si cum s-a maurat.Bobinele se verifica cu un osciloscop, chiar daca rezistenta lor este buna, nu inseamna automat ca sunt bune.In general senzorii dau erori.Aerul fals se verifica cu un aparat cu fum, restul metodelor nu dau tot timpul rezultate bune.Pare a fi o problema de amestec.Pana la distributie ar mai fi destule de verificat.Mi se pare ciudat faptul ca problema a aparut la scurt timp dupa ce au fost curatate injectoarele.Poate sa fie si o coincidenta, insa as verifica din nou oringurile de la injectoare, daca injectoarele sunt montate corect.Cu un tester iti poti da seama daca amestecul este sarac sau bogat, in functie de asta poti sa iti faci o idee mai buna .Verificarea pieselor la intamplare nu da rezultate, se pierde mult timp si se cheltuiesc bani aiurea.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users