Achizitie: bmw sau altceva?
#41
Posted 15 May 2013 - 05:01 PM
E de 1.9 litri daca nu ma insel. Si am o vaga banuiala ca cel de 116 cai nu consuma mai putin decat cel de 143, deci daca e tot aia, de ce sa nu iei varianta facelift?
Si in al doilea rand, M43 pare cam mofturos la anumite chestii.
#42
Posted 15 May 2013 - 06:08 PM
Si motorul de pe 318 FL, are si el ceva probleme, nu ma pricep dar parca ceva la valvetronic si intinzatorul de lant.
In cei 11 ani de cand am permisul, indiferent de masina, am ajuns la concluzia ca dotarile conteaza f mult.
#45
Posted 16 May 2013 - 07:39 PM
Te amagesti 1-2 ani ca 1.6 sau 1.8 merge de rupe, ca e Bmw, si ca merge mai tare ca orice alta masina cu aceeasi putere, ca doar e Bmw (am trecut si eu prin asta, nu mi-e rusine sa recunosc).
Sunt putini care-si iau o asemenea masina doar ca sa mearga din punctul A in punctul B. Pentru asta ai Logan 1.5DCi, consum mic, masina cat de cat ok, pret mai bun de noua decat o coaja de 15 ani.
Majoritatea vor ca marca asta sa fuga. Si nu ma refer la viteza maxima, 150-200-250, etc. Vrei sa faci o depasire, in siguranta...
Sansele sa mori sunt mai mari la motoarele mici. Paradox.
#48
Posted 17 May 2013 - 10:57 AM
In rest ai dreptate, majoritatea celor cu bmw au impresia ca 316-le e invincibil, sau 318, depinde ce au.
This post has been edited by dannyz: 17 May 2013 - 11:00 AM
#49
Posted 17 May 2013 - 11:03 AM
Nu intotdeauna te ajuta. Ai avut vreodata ocazi sa depasesti, si cel pe care-l depaseai, accelera, si nu mai puteai termina depasirea, si venea masina din fata?
Aici nu te mai ajuta responsabilitatea ta, te ajuta un motor mare.
Bineinteles, sunt cazuri si cazuri.
Iresponsabilii vor face prostii si cu un motor de 1.2 sau 1.4.
dannyz:
Nici nu trebuie sa ajungi la tdi-uri.
Trebuia sa te opresti la dci-uri mai intai.
Un logan 1.5 dci, de 100-105 cai sau cat ar avea, spulbera un 316/318. Iar aceeasi masina, si putin umblat la soft, aproape se compara cu 318is sau 320i e36.
Am avut experienta cu un asemenea logan, si pur si simplu nu-mi venea sa cred cum merge. Pana in 180-190, acolo se termina fericirea lui.
This post has been edited by pyu: 17 May 2013 - 11:08 AM
#55
Posted 08 July 2013 - 12:45 PM
#56
Posted 08 July 2013 - 12:49 PM
dannyz, on 08 July 2013 - 12:45 PM, said:
De ce va bateti capul cu nr de km?
Sa aiba si 300.000 km reali, daca a fost bine intretinuta, si nu forjata, atunci se va tine inca bine.
Pe ceas poate sa aiba 150.000, si asta dupa ce i-a dat inapoi o data, sau de doua ori. Conteaza mai mult starea masinii decat nr de km.
Daca te uiti atent, sunt masini din 2006-2008 cu peste 200.000 km, deci sansele sa iei o masina cu motor mic, din 2000-2003 cu putin km sunt destul de mici.
Si pentru nemti, un motor de 1.8 chiar poate fi considerat pentru naveta.
#57
Posted 08 July 2013 - 12:53 PM
Nr de km ma intereseaza pe mine si pt o eventuala revanzare, sa zicem 150k + 10k/an pe care ii fac eu, 190k, se poate vinde inca usor la km astia.
#58
Posted 06 September 2013 - 09:53 PM
This post has been edited by mario20vest: 06 September 2013 - 09:55 PM