BMW AUTO FORUM: Ce reprezinta erorile acestea?????? - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Ce reprezinta erorile acestea?????? bmw e46 330 d

#1 User is offline   se7en Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-April 12

Posted 15 May 2013 - 09:48 AM

salutare, am pus tersterul pe masina( inpa) si mi-au iesit urmatoarele erori:

1. dde - 1613 dde: smooth running controller
2. dde - 9F6 DDE : RAIL-PRESSURE MONITORING ON ENGINE START
3. DDE - 3505 DDE : GLOW-PLUG-SYSTEM ( CICA ESTE RELEUL DE LA BUJII)

NU MA PRICEP SA LE INTERPRETEZ SI NICI NU AM GASIT CE REPREZINTA ERORILE.

Precizez ca am probleme cu pornirea fie ca este rece sau calda, trebuie sa tin mult la automat. uneori chiar nu vrea sa porneasca.
o singura data s-a oprit din mers. relantiul cate odata este neregulat.
Am avut probleme cu pompa de sub scaunul soferului pe care am schimbat-o cu una originala.

Poate ma ajutati si pe mine cu acele erori.


Multumesc

#2 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 15 May 2013 - 06:27 PM

Trebuie sa te duci la un service.Erorile respective nu indica sigur un anume component defect.

#3 User is offline   se7en Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-April 12

Posted 16 May 2013 - 09:28 PM

Am fost astazi la Dormag,sa vad de ce porneste greu. Mi-au pus testerul si au iesit aceleasi erori cre imi iesise-ra si mie. Mi-au propus sa imi faca un test de retur pt injectoare si o curatare a lor ( cica ar fi un injector belit). Am acceptat. Au facut testul de retur care a iesit f. bine. Apoi am zis sa faca si curatarea lor gandindu-ma ca, cu aceasta ocazie se curata tot traseul ( avnd si un turatie neregulata la relanti). Dupa curatare pare ca relantiul s-a reglat.
O persoana de acolo ( care parea sa fie patron ??) mi-a spus ca daca a iesit bn testul de retur 90% problema este din regulatorul de preiune de pe pompa de inalte.
De pornit a pornit mai bn dar dupa ce am plecat de la service la vreo doua ore nu a mai pornit de loc:(.
Acum nu stiu ce sa fac sa cumpar acel regulator sau nu, avand in vedere ca ei au zis ca este vreun injector bulit si nu a fost?

Ce ma sfatuiti sa fac?

#4 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 16 May 2013 - 10:18 PM

Este clar o problema cu presiunea, insa trebuie verificat .Eroarea poate sa fie provocata si de circuitul de inalta presiune si de cel de joasa presiune.Poate sa fie defecta si pompa de inalta presiune.Spune-le sa iti puna regulatorul daca asta a rezultat ca urmare a diagnozei, insa daca masina functioneaza la fel, sa iti monteze la loc regulatorul vechi si sa continue diagnoza.Nu trebuie sa platesti aiurea pentru piese, pentru asta platesti diagnoza.

#5 User is offline   se7en Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-April 12

Posted 18 May 2013 - 11:45 AM

View PostBavaria, on 16 May 2013 - 10:18 PM, said:

Este clar o problema cu presiunea, insa trebuie verificat .Eroarea poate sa fie provocata si de circuitul de inalta presiune si de cel de joasa presiune.Poate sa fie defecta si pompa de inalta presiune.Spune-le sa iti puna regulatorul daca asta a rezultat ca urmare a diagnozei, insa daca masina functioneaza la fel, sa iti monteze la loc regulatorul vechi si sa continue diagnoza.Nu trebuie sa platesti aiurea pentru piese, pentru asta platesti diagnoza.


Erorii respective ii corespund mai multe piese probabil... ideea este ca ei nu imi pot spune cu precizie ce trebuie sa schimb.
Pompa si releul de sub scaunul soferului le-am schimbat tot la ei ( masina facea ca si acum nu mai pornea), dupa ce am schimbat-o a mers ce a mers si acum aceeasi problema intampin. Injectoarele cum am spus sunt ok.

#6 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 18 May 2013 - 07:49 PM

Poti sa vezi presiunile cand pornesti motorul, poti sa iti dai seama despre ce circuit este vorba.Daca este vorba despre cel de inalta presiune probabil este pompa defecta.Daca nu isi pot da seama trebuie sa incepi sa schimbi piese, sa probezi.Este mai costisitor, insa daca nu isi pot da seama de unde provine problema , asta este singura solutie.Ce eroare apare acum, dupa ce ai curatat injectoarele?Porneste greu si la rece si la cald?Cum se comporta motorul in mers, la acceleratii?In afara de pornire mai sunt si alte simptome?

#7 User is offline   se7en Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-April 12

Posted 19 May 2013 - 09:45 AM

View PostBavaria, on 18 May 2013 - 07:49 PM, said:

Poti sa vezi presiunile cand pornesti motorul, poti sa iti dai seama despre ce circuit este vorba.Daca este vorba despre cel de inalta presiune probabil este pompa defecta.Daca nu isi pot da seama trebuie sa incepi sa schimbi piese, sa probezi.Este mai costisitor, insa daca nu isi pot da seama de unde provine problema , asta este singura solutie.Ce eroare apare acum, dupa ce ai curatat injectoarele?Porneste greu si la rece si la cald?Cum se comporta motorul in mers, la acceleratii?In afara de pornire mai sunt si alte simptome?


La relanti aveam variatii de turatie, dupa ce mi-au pus aparatul acela de curatat injectoarele , la prima vedere relantiul se reglase.
De cand o am ( 2006) mi s-a parut ca [porneste mai greu dar nu m-a deranjat, pana nu a mai pornit. Am schimbat pompa si releu de sub masina, dar pornirea greoaie nu a disparut, dar macar pornea.
Acum iar nu porneste:(.
In mers cate o data in acelerare dupa 3000 ture are laguri( scapari in acelerare), alteori accelereaza constant fara ezitari. In afara de ezitarile aceste odata pornit motorul merge bine.

#8 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 20 May 2013 - 01:22 AM

Ce eroare apare acum?Banuiesc ca ai verificat deja electromotorul si bateria.

#9 User is offline   se7en Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-April 12

Posted 20 May 2013 - 10:56 AM

Nu am verificat electromotorul, dar o sa-l verific. Am pus testerul ( impa) dar nu mi-a iesit nici o eroare. Ideea este ca acum imi ramane dde-ul aprins.

#10 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 20 May 2013 - 07:30 PM

Daca este becul aprins ar trebui sa existe si o eroare.

#11 User is offline   se7en Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-April 12

Posted 23 May 2013 - 10:44 AM

Am reusit sa citesc erorile si acum imi da urmatoarele:

1 1255 DDE pre supply pressure sensor
2 9f6 DDE rail-pressuremonitorin on engine start

Am schimbat filtrul dar face la fel adica nu porneste.
Cand pun contactul se aude bazait sub masina, inseamna ca pompa de sub masina functioneaza. Problema cred ca este de la filtru la motor.
Din cate am mai citit - pre supply presure sensor - este senzorul care se mufeaza pe filtru.
L-am demufat dar tot nu vrea sa porneasca.

#12 User is offline   se7en Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 08-April 12

Posted 26 May 2013 - 02:24 PM

Azi am mai verificat pompa din rezervor, adica am dat capacul ala de deasupra jos si am pus contactul. Am pus urechea langa pompa si se auzea cum lucreaza( bazait). Din ce am mai citit pe diferite forumuri, am inteles ca nu trebuie sa te aproprii prea mult de pompa ca sa o auzi. Eu daca nu puneam ureche aproape nu auzeam nimic.
In fata la motor cand pun contactul se vede cum motorina vine si trece de filtru dar pe acea conducta transparenta pe care circula motorina se vad si bule de aer....??

Tind sa cred ca problema este de la filtru in continuare pana la injectoare.

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users