BMW AUTO FORUM: Vand piese BMW E90 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Regulament Bursa auto/moto
Page 1 of 1

Vand piese BMW E90

#1 User is offline   cristi2312 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 17-September 10

Posted 20 September 2013 - 07:32 PM

Vand urmatoarele piese SH pentru BMW E90:
- Fuzeta dreapta fata – 300 lei;
- Brat superior dreapta fata – 150 lei;
- Brat inferior dreapta fata – 100 lei;
- Cap de bara stanga + dreapta – 100 lei.
Piesele sunt originale si sunt in stare foarte buna.

Attached File(s)



#2 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 20 September 2013 - 08:19 PM

Daca sunt in stare foarte buna, de ce le vinzi?

#3 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 21 September 2013 - 04:29 PM

De ce ai schimbat fuzeta?A fost lovita masina?

#4 User is offline   cristi2312 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 17-September 10

Posted 21 September 2013 - 09:59 PM

View PostBogdan M., on 20 September 2013 - 08:19 PM, said:

Daca sunt in stare foarte buna, de ce le vinzi?


Am vandut masina. Revin cu povestea mea.

#5 User is offline   cristi2312 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 17-September 10

Posted 21 September 2013 - 11:32 PM

Din ciclul „Omul invata din greseli. Dar oare cand greseste-nvata?”
Povestea este lunga. O sa incerc sa sintetizez.
In 2010 am plecat cu cineva in Germania (la pomul laudat) sa cumpar un Audi A4. Avusesem si inainte tot A4 si am fost foarte multumit, dar l-am dat ca sa iau altul mai nou. Ne-am dus cu avionul si ne-am cazat la o pensiune. Persoana cu care m-am dus avea un prieten roman care era stabilit de vreo 10 ani acolo. Fiindca romanul tot roman ramane chiar daca sta in Germania, ne-a dus cu masina numai pe unde a vrut el, nu pe unde vroiam eu (scosesem de pe net cateva masini pe care sa le vad). Dupa 3 zile de cautari tot nu mi-am gasit masina pe care mi-o doream. Fiindca timpul ma presa si banii se duceau (cazare, mancare la restaurant, bani de benzina <cred ca avea rezervorul spart>, etc.) am cedat insistentelor celor doi si m-am reorientat spre alta marca de masina. Am gasit un BMW E90 foarte ingrijit, 130000 km, cutie steptronic, etc. Cu toate ca nu eram adeptul tractiunii spate am hotarat sa o iau. Am probat-o vreo cativa km prin localitate si cum totul parea ok am cumparat-o. In drum spre casa, pe autostrada, masina mi se parea un pic instabila, dar imi ziceam ca poate nu sunt obisnuit cu ea. Cand am intrat in Romania instabilitatea s-a accentuat si m-a pus un pic pe ganduri.
Comportamentul masinii era urmatorul: fara a misca volanul masina pleca stanga-dreapta. Instabilitatea se accentua foarte tare pe drumuri cu denivelari longitudinale si cand batea vantul.
Ajuns acasa a inceput calvarul. M-am dus cu masina la service, la un mecanic foarte laudat. A ridicat-o pe elevator, a verificat-o si totul era in regula. A facut proba cu masina ca sa vada si el cum se comporta. M-a trimis sa fac un test de amortizoare. Testul a iesit ok. Totusi „hai sa le inlocuim” a spus mecanicul. Am cumparat amortizoare si flanse noi, le-am inlocuit, dar masina tot instabila. Am facut geometria la roti, fata si spate. Geometria ok, dar masina tot instabila. In acel moment mecanicul mi-a spus ca masina are „buba” si ca orice as schimba la ea tot asa se va comporta. Ar fi trebuit sa-l ascult, dar…La insistentele mele, si pe raspunderea mea, mi-a pus bucse noi la bratele superioare. A urmat o noua geometrie. Degeaba.
M-am dus cu masina la Automobile Bavaria Baneasa. Verificare, totul ok.
A urmat o noua geometrie la BMW Iasi. Aici mi s-a spus ca unghiul de cadere pe partea dreapta ar fi foarte putin iesit din parametri, dar nu asa de mult incat sa faca masina instabila. M-au sfatuit sa schimb fuzeta. Am cumparat fuzeta noua, am inlocuit-o, am facut din nou geometria. Acelasi comportament al masinii, aceeasi mica abatere a unghiului de cadere dreapta, acelasi service – BMW Iasi.
Am revenit la mecanicul laudat. Pe raspunderea mea mi-a schimbat cele 4 bucse mari de la puntea spate cu unele noi. Din nou geometrie. Totul ok, dar aceeasi instabilitate.
Mi s-a pus pata si am cumparat jante noi, mai mari. Si cauciucuri. Degeaba. Aceeasi treaba.
La mecanicul laudat, pe raspunderea mea: schimbat brat superior drepta si brat inferior drepta cu unele noi. Iarasi geometrie. Degeaba.
La mecanicul laudat, pe raspunderea mea: schimbat caseta de directie cu una noua. Schimbat capetele de bara cu altele noi. Din nou geometrie. Totul ok, dar masina tot instabila.
La Automobile Bavaria Otopeni: schimbat bieleta bara stabilizatoare dreapta fata. Alta geometrie. Totul ok. Si ….degeaba, masina tot instabila.
Toate acestea pe parcursul a 2 ani de zile. Dupa 2 ani in care mi-am facut milioane de nervi si am cheltuit foarte multi bani degeaba, am hotarat sa renunt. M-am recunoscut invins. Am pus masina la vanzare si… am vandut-o. Ce-am pierdut? Pai sa recapitulez:
- 1700 euro drumul de Germania;
- 3000 euro piese si manopera – un calcul aproximativ;
- 4000 euro la vanzare - devalorizarea masinii in 2 ani;
- nervii mei….. oare cate mii de euro???
Inca ma mai gandesc…ce o fi fost, ghinion sau prostie?

Am avut inspiratia ca piesele de mai sus sa le pun in portbagaj. Altele, precum amortizoarele (care erau foarte bune), le-am lasat la service.

#6 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 22 September 2013 - 09:40 AM

Dar totusi, cine ti-a schimbat atatea piese la nimereala?

#7 User is offline   cristi2312 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 17-September 10

Posted 22 September 2013 - 11:15 AM

View PostBogdan M., on 22 September 2013 - 09:40 AM, said:

Dar totusi, cine ti-a schimbat atatea piese la nimereala?


Nu vreau sa-i spun numele. Omul n-are nicio vina. Mi-a spus sa ma opresc, dar eu nu, Batman, Batman! Cu cat bagam mai multi bani in ea cu atat imi venea mai greu sa renunt si sa o vand. Tot speram sa o rezolv. Dar...n-a fost sa fie.

#8 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 22 September 2013 - 11:39 AM

Ma rog, e alegerea ta.

Pe de alta parte, un mecanic care se vede depasit de situatie nu ar trebui sa schimbe jumatate de masina luand piesele prin eliminare.
Eu daca nu-mi dau seama de unde e problema prefer sa nu iau bani pe constatare si sa-i recomand sa se duca la BMW.

#9 User is offline   cristi2312 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 17-September 10

Posted 28 September 2013 - 07:32 AM

- Fuzeta dreapta fata (cod OEM: 31216793924);
- Brat superior dreapta fata (cod OEM: 31126769798);
- Brat inferior dreapta fata (cod OEM: 31126770850);
- Cap de bara stanga + dreapta (cod OEM: stanga 31126770850, dreapta 32106767782).
Piesele fac parte din echiparea urmatoarelor modele BMW: E82, E82e, E88, E89, E90, E90N, E91, E91N, E92, E92N, E93, E93N.

#10 User is offline   cristi2312 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 17-September 10

Posted 12 October 2013 - 11:18 AM

UP!!!!!

#11 User is offline   cristi2312 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 17-September 10

Posted 15 July 2014 - 01:47 PM

Fuzeta s-a dat.

#12 User is offline   cristi2312 Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 17-September 10

Posted 17 October 2014 - 09:18 PM

Piesele s-au dat. Se poate inchide. Multumesc!

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users