Va salut, am un BMW e46 320Ci din 2004. Acum 2-3 saptamani, in mers (noaptea), mi s-a oprit toata instalatia bordului (vitezometrul, turometrul, etc au ramas blocate indicand ce era in momentul dinaintea defectiunii, liminile din bord nu mai functionau), clima nu a mai pornit, ceasul de la player nu se mai afisa (aparea --/--). Peste vreo 1-2 ore ceasurile si-au revenit, alaturi de o parte din instumentele bordului. A doua sau a treia zi (nu mai retin), m-am trezit fara baterie. clima si-a revenit peste vreo 5 zile dar merge discontinuu, uneori porneste alteori nu si atunci cand merge se opreste si reporneste (cateodata la alta valoare a vitezei ventilatorului).
Ca sechele au ramas: nu merge lumina bordului, nu merg martorii semnalizarilor si nici avertizorul sonor, nu merge indicatorul fazei lungi, ceasul de la CD-player in continoare nu se afisaza, clima merge cu probleme si are zile cand nu porneste deloc, inchiderea centralizata nu functioneaza cam 30-60 de secunde dupa ce opresc motorul si cobor, iar peste noapte se consuma bateria (daca ii dau curent de la alta masina isi revine).
am fost la 3 diagnoze pana acum, insa nu m-au lamurit cu nimic, am incercat alte ceasuri (ce e drept de diesel pt ca de astea am gasit) si merge tot in bord mai putin lumina, si-a revenit odata cu ceasurile schimbate si ceasul CD-playerului.
Nu am masurat inca nimic. As dori sa ma ajutati cu un sfat, ce as putea face, de la ce poate fi problema?
Page 1 of 1
Problema electrica BMW E46 coupe facelift inca nerezolvata
#2
Posted 21 November 2013 - 03:15 AM
edward, on 21 November 2013 - 12:00 AM, said:
am fost la 3 diagnoze pana acum, insa nu m-au lamurit cu nimic,
Nu am masurat inca nimic. As dori sa ma ajutati cu un sfat, ce as putea face, de la ce poate fi problema?
Nu am masurat inca nimic. As dori sa ma ajutati cu un sfat, ce as putea face, de la ce poate fi problema?
Probabil ai fost la niste baieti care aveau laptopuri, asta nu inseamna ca ai fost la diagnoza.
Sfatul meu este sa te duci la un service auto serios sau la o reprezentanta BMW.
Este foarte posibil sa existe un scurtcircuit pe k-bus.
#3
Posted 21 November 2013 - 08:38 AM
Chiar am fost la profesionisti in diagnoza (atat cu renume cat si cu aparatura)! dar nu se pot conecta cu diagnoza decat la motor, nu si la celelalte module. toti mi-au spus ca problema se va gasi din aproape in aproape, masurand si cautand fire intrerupte.
#4
Posted 21 November 2013 - 02:28 PM
Eu cred ca ai fost la niste amatori, altfel acum era problema rezolvata.Normal ca nu se pot conecta decat la motor daca nu existsa comunicatie pe k-bus.E46 este o masina extrem de simpla din punctul de vedere al diagnozei.Ce tensiune exista pe k-bus?De fapt, ce verificari au facut profesionistii in afara de faptul ca au spus ca este mult de munca ?Asta cu firele intrerupte este o prostie.Ai un tester?Ai cunostinte minime despre partea electrica a masinii?Vrei sa te apuci tu sa o repari?Fara niste masuratori, verificari nimeni nu poate spune exact ce este.
#7
Posted 22 November 2013 - 04:38 AM
sax, on 21 November 2013 - 10:34 PM, said:
Asa zic toti care nu stiu sa rezolve problema :lol:/>/> ca e un fir , ca trebuie luat din aproape in aproape ca e mult de lucru si n-au timp ...
Stii ce este cel mai trist, ca tocmai masinile care nu ar trebui sa fie refuzate, alea sunt refuzate.Multi se uita doar la 1m in fata lor.Nu poate sa o repare repede, nu poate sa castige bani repede...Problemele reale sunt cele mai eficiente pentru a se intelege cum lucreaza un sistem.Da, este posibil sa isi piarda 2 ore, 5 ore si sa castige foarte putin, insa nu realizeaza cat poate sa invete dintr-o problema de genul asta.Din cauza este plin in service-uri de oameni care habar nu au ce fac, de cei care au un "laptop" nu mai zic.
Asta este, unii se rezuma doar la schimbat placute si la "codificari".Tot o sa imi cumpar la un moment dat un Capuchin, poate la codificari o sa ii fie mai greu sa apese pe taste, insa sigur o sa il invat cu placutele. :)/>
Page 1 of 1