Duxter, on 24 September 2009 - 01:23 AM, said:
Pai am condus :)/> Insa chestia e ca eu le percep ca pe 2 masini diferite...desi ambele sunt e39 seria 5. Simt si stiu de diferenta pe care o fac astea pe masina mea insa nu o asociez cu M5 ul... Ideea e ca nu am stiut cand am luat masina ca ii voi face evacuare dubla...ca ii voi pune serpisori si alte prostii si incerc incet incet sa ii mai fac cate ceva ca parca asa ma simt eu bine...schimband cate ceva. In cateva zile imi vine bara...o sa fiu foarte happy si ma mai linistesc un pic pana mai iau ceva si mai iau ceva pana cand nu o sa mai am ce lua si o sa ma plictisesc si o sa vreau alta :D/> (M5 :P/> )
Cand am inceput toate prostiile astea doar eram constient ca nu o pot face sa sune ca un M5 fiind L6 insa asa am facut-o sasune cum imi place mie (spre m3) nu neaparat sa traga cine stie ce ca pana la urma e un mot de 2.5 care dupa mine e micutz dar ok pt moment. Am incercat sa fac ceva fara sa investesc multi bani deodata si practic cu un buget mic insa la sfarsit cand le pui cap la cap chiar daca aparent nu e mare lucru constati ca ai bagat o caruta de bani in "utilaj" :)/> daca o faci din placere nu iti pare rau si mie nu imi pare rau, chiar daca nu e M5 si nu o sa fie nici cu toate body kiturile din lume eu sper sa imi placa mie cand termin :D/>
Chestia e că banii sunt irosiţi pentru că dai nişte sute de euro şi apoi te aştepţi să fie o diferenţă mare pe care nu o simţi dar intervine efectul placebo şi mica diferenţă devine sesizabilă.
Nu cred că are nici un rost să pui axe de M3 E36.
Ori schimbi motorul şi astfel ajungi la nişte performanţe mult superioare, ori las-o aşa şi concentrează-te mai mult pe partea estetică.