BMW AUTO FORUM: RUN-ul 523i E39 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

RUN-ul 523i E39 11/1996 2,5l 5 Series

#41 User is offline   Duxter Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 280
  • Joined: 08-September 09
  • Location:Suceava

Posted 24 September 2009 - 07:06 PM

Ah...plm am uitat :)/> FUCK :D/> Nah....deci zici sa pun de M50...stiu pe cineva in sv care a pus pe 328i e36 de M50 dar nu mi-a zis prea multe detalii. Are un amic una de M50 de pe un 520i e34 ar trebui sa fie buna....mai trebuie ceva in afara de galerie ? Ca cei de pe dtm...avreau postat ceva complicat. :|

#42 User is offline   florin83 Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 181
  • Joined: 17-September 09
  • Location:Bucuresti

Posted 24 September 2009 - 07:09 PM

Vezi ca Roco de pe forumul celalalt (nu cred ca e aici) a facut asta, el iti poate da mai multe informatii.

#43 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 September 2009 - 08:58 PM

View PostDuxter, on 24 September 2009 - 02:56 PM, said:

E conceptia ta insa nu si a mea. Banii sunt irositi din pct tau de vedere pt ca ai motor mai mare si nu ti se pare ceva extraordinar, insa daca te documentezi un pic si citesti parerile celor de pe forumurile straine care au mai facut lucrul asta care vreau si eu de altfel sa il fac ai sa vezi ca toti sunt de parere ca investitia face toti banii. Efectul de placebo poate sa il aiba unu care nu isi cunoaste masina si i se pare ceva fabulos insa eu conduc masina asta de mai bine de 2 ani si imi pot da seama ce se schimba si ce nu..de ex cand am pus galeria de evacuare mi-am dat seama in primii km ca ceva s-a schimbat nu ceva uluitor insa am putut sa constientizez faptul ca masina se tureaza mai repede si trage un pic mai bine mai de jos. Cum a mai zis un amic "caii sunt scumpi" orice modificare care poate nu iti aduce mult 5-10-20cp costa mult insa sunt cp care ii trag din motor..practic scoti untul din el cum se zice. Oricum nu imi place sa vb despre cp la modul exact de aceea dupa ce am sa reusesc sa pun pe ea tot ceea ce mi-am propus am sa o pun pe dyno in Iasi si atunci am sa postez rezultatele si de abia atunci o sa putem vb daca a meritat sau nu. Pana acum sunt doar speculatii. Oricum eu nu sunt racer ca sa mor cupa 2 cai ci doar imi place sa investesc in masina mea sa mearga bine in primul rand si dupaia sa arate.

PS: axele de m3 e36 iti aduc un plus foarte mare dpdv al puterii undeva intre 20-30cp iar impreuna cu soft bun si o admisie si o evacuare buna acel plus il simti din plin. Daca ar fi sa schimb motorul stiu de la sine ca as incepe si cu ala sa ii fac ce ii fac astuia deci din pct meu de vedere momentan nu are rost.

Apropo de aratat pe 23 sept a plecat bara din germania si am inteles ca face cam 3-4 zile...abia astept sa vina sa pot posta un review aici pe forum :D/>


Banii sunt irosiţi pentru că nu câştigi mare lucru.
Părerile celor de pe diverse forumuri nu contează foarte mult, oricine poate posta pe internet.
Astea sunt modificări care-ţi aduc un mic plus din punct de vedere al performanţelor, însă nu într-un mod decisiv.

Sunt mulţi care recomandă pe forumuri să dai jos catalizatoarele.
Nu văd de ce ar merita din moment ce câştigi 3-4 cp.

Dacă pui un motor de 2.8, maşina se va schimba total.

În opinia mea, ori îţi pui în cap să investeşti pe măsură şi să ajungi la nişte rezultate notabile, ori stai liniştit şi nu mai modifici nimic.

#44 User is offline   MAS Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 07-September 09

Posted 24 September 2009 - 08:59 PM

Duxter, my friend. Ai nevoie de admisie de M50B25 NON-Vanos (!!!!!!). Admisia de 2.0 e mai mica decat cea de 2.5 si nu pica la prinderi pe 2.5-ul tau. Deci ai nevoie de admisie de 2.5 non-vanos!

Se poate pune si de M3, insa ai de facut adaptari. Cea de M50B25 e plug-and-play. O pui si gata. Mai pui si softu' si gata modificarea :)/> si dup-aia, cand te plictisesti de cei 200cp care-i vei avea, poti sa te arunci si la axe de M3 ca sa mai cresti un pic :)/>

This post has been edited by MAS: 24 September 2009 - 09:05 PM


#45 User is offline   MAS Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 07-September 09

Posted 24 September 2009 - 09:02 PM

View PostCiupanezu, on 24 September 2009 - 08:58 PM, said:

Banii sunt irosiţi pentru că nu câştigi mare lucru.
Părerile celor de pe diverse forumuri nu contează foarte mult, oricine poate posta pe internet.
Astea sunt modificări care-ţi aduc un mic plus din punct de vedere al performanţelor, însă nu într-un mod decisiv.

Sunt mulţi care recomandă pe forumuri să dai jos catalizatoarele.
Nu văd de ce ar merita din moment ce câştigi 3-4 cp.

Dacă pui un motor de 2.8, maşina se va schimba total.

În opinia mea, ori îţi pui în cap să investeşti pe măsură şi să ajungi la nişte rezultate notabile, ori stai liniştit şi nu mai modifici nimic.


Ciupa, am catalizatoarele date jos de 1 an. Sa stii ca s-a simtit bine diferenta sus in ture - expira cu totul altfel omule. Asta-vara am avut ocazia sa merg cu un 520 la fel cu al meu, insa stock... sincer mi s-a parut masina de pensionar rau de tot - trageai de ea ca de un cal mort. De a mea tragi ca de un cal mai bolnav, asa, dar macar e viu :)/>

#46 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 September 2009 - 09:06 PM

Cu tine nu mă bag în discuţii d-astea, te aprinzi rău când e vorba de maşină. :lol:/>

N-ai cum să simţi 3-4 cp când ai ~ 150.

Probabil că acea maşină nu era întreţinută la fel ca a ta. :)/>

#47 User is offline   MAS Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 07-September 09

Posted 24 September 2009 - 09:13 PM

Esti nebun :lol:/>
Man, masina era tzipla, stii ce-i aia? Era mai intretinuta ca a mea! Am ramas socat. Si motorul avea vreo 80k km (!!!) nu mi-a venit sa cred, insa am vazut cartea de service cu km cu data, cu tot. Ave apana si cheia cu care desfaci capacele de la janta (alea care le am si eu si pe care scrie BMW).

Iar diferenta de la cat la no-cat s-a simtit. Stii si tu prea bine, ca dupa ce te obisnuiesti cu masina si cu felul in care trage, simti diferente notabile cand iei o a doua persoana in masina fata de cand esti singur, si nu vorbim decat de vreo 80-90kg in plus, care le simti, kg care nu cred ca reusesc sa ocupe nici macar 1cp

#48 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 September 2009 - 09:16 PM

Poate avea ceva stricat, nu are cum să fie aşa mare diferenţă doar de la catalizatoare.

Contează mult dacă iei o persoană în maşină pentru că se schimbă raportul putere/greutate.

#49 User is offline   MAS Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 07-September 09

Posted 24 September 2009 - 09:18 PM

View PostCiupanezu, on 24 September 2009 - 09:16 PM, said:

Poate avea ceva stricat, nu are cum să fie aşa mare diferenţă doar de la catalizatoare.

Contează mult dacă iei o persoană în maşină pentru că se schimbă raportul putere/greutate.


Pai la mine e cumulat: remap agresiv, no-cat, filtru sport

#50 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 September 2009 - 09:30 PM

Filtrul sport nu dă putere.

#51 User is offline   MAS Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 07-September 09

Posted 24 September 2009 - 09:32 PM

View PostCiupanezu, on 24 September 2009 - 09:30 PM, said:

Filtrul sport nu dă putere.


Ba da, respira ceva mai bine masina... toate chestiile care le-am facut, singure nu dau nimic spectaculos, insa adunate toate fac ceva diferenta.

Uite, poate ne aliniem un pic saptamana viitoare, ca sa vedem cum stau cu tine :)/>

#52 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 September 2009 - 09:33 PM

S-au facut teste dyno din care s-a putut vedea că nu există absolut nici o creştere de putere dată de filtrul sport, astea sunt mituri urbane.

#53 User is offline   MAS Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 07-September 09

Posted 24 September 2009 - 09:36 PM

Bine mah, fie ca tine :)/> ne facem un pic de cap saptamana viitoare? :D/>

#54 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 September 2009 - 09:38 PM

Vezi, ce ţi-am zis eu că o iei razna când vine vorba de maşină? :lgh (24):/>

#55 User is offline   MAS Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 07-September 09

Posted 24 September 2009 - 09:47 PM

View PostCiupanezu, on 24 September 2009 - 09:38 PM, said:

Vezi, ce ţi-am zis eu că o iei razna când vine vorba de maşină? :lgh (24):/>


vreau sa vad cum stau cu 3.5 ma, nu visez sa te fac sau alte alea... dar snt curios

#56 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 September 2009 - 09:47 PM

Vorbim. :P/>

Vino şi tu la întâlnire sâmbătă. :)/>

#57 User is offline   MAS Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 07-September 09

Posted 24 September 2009 - 09:52 PM

Sambata ailalta, ca sambata asta is la Belgrad :)/>

#58 User is offline   z q z Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 40
  • Joined: 10-September 09
  • Location:Ţara lu' Papură Vodă

Posted 24 September 2009 - 09:54 PM

Cam cati cai ai castigat MAS din toate modificarile astia ? :)/>

#59 User is offline   ABUDE Icon

  • الشبيج
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 123
  • Joined: 14-September 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E39 - 520iA

Posted 24 September 2009 - 10:05 PM

tare misto masina !
sa o conduci fara probleme ;)/> ....

#60 User is offline   Duxter Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 280
  • Joined: 08-September 09
  • Location:Suceava

Posted 24 September 2009 - 11:34 PM

View PostMAS, on 24 September 2009 - 09:59 PM, said:

Duxter, my friend. Ai nevoie de admisie de M50B25 NON-Vanos (!!!!!!). Admisia de 2.0 e mai mica decat cea de 2.5 si nu pica la prinderi pe 2.5-ul tau. Deci ai nevoie de admisie de 2.5 non-vanos!

Se poate pune si de M3, insa ai de facut adaptari. Cea de M50B25 e plug-and-play. O pui si gata. Mai pui si softu' si gata modificarea :)/> si dup-aia, cand te plictisesti de cei 200cp care-i vei avea, poti sa te arunci si la axe de M3 ca sa mai cresti un pic :)/>

Scuzele mele cel de care vorbeam are 2.5 non vanos :)/> eram eu mai adormit cred...i-am loasat mesaj acum sper sa o mai aibe :D/>

Deci doar galeria...nu am nevoie si de throttle body sau altceva ?

View PostZNO, on 24 September 2009 - 11:05 PM, said:

tare misto masina !
sa o conduci fara probleme ;)/> ....


Multumesc mult.

This post has been edited by Duxter: 24 September 2009 - 11:43 PM


  • (16 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users