RUN-ul 523i E39 11/1996 2,5l 5 Series
#41
Posted 24 September 2009 - 07:06 PM
#43
Posted 24 September 2009 - 08:58 PM
Duxter, on 24 September 2009 - 02:56 PM, said:
PS: axele de m3 e36 iti aduc un plus foarte mare dpdv al puterii undeva intre 20-30cp iar impreuna cu soft bun si o admisie si o evacuare buna acel plus il simti din plin. Daca ar fi sa schimb motorul stiu de la sine ca as incepe si cu ala sa ii fac ce ii fac astuia deci din pct meu de vedere momentan nu are rost.
Apropo de aratat pe 23 sept a plecat bara din germania si am inteles ca face cam 3-4 zile...abia astept sa vina sa pot posta un review aici pe forum :D/>
Banii sunt irosiţi pentru că nu câştigi mare lucru.
Părerile celor de pe diverse forumuri nu contează foarte mult, oricine poate posta pe internet.
Astea sunt modificări care-ţi aduc un mic plus din punct de vedere al performanţelor, însă nu într-un mod decisiv.
Sunt mulţi care recomandă pe forumuri să dai jos catalizatoarele.
Nu văd de ce ar merita din moment ce câştigi 3-4 cp.
Dacă pui un motor de 2.8, maşina se va schimba total.
În opinia mea, ori îţi pui în cap să investeşti pe măsură şi să ajungi la nişte rezultate notabile, ori stai liniştit şi nu mai modifici nimic.
#44
Posted 24 September 2009 - 08:59 PM
Se poate pune si de M3, insa ai de facut adaptari. Cea de M50B25 e plug-and-play. O pui si gata. Mai pui si softu' si gata modificarea :)/> si dup-aia, cand te plictisesti de cei 200cp care-i vei avea, poti sa te arunci si la axe de M3 ca sa mai cresti un pic :)/>
This post has been edited by MAS: 24 September 2009 - 09:05 PM
#45
Posted 24 September 2009 - 09:02 PM
Ciupanezu, on 24 September 2009 - 08:58 PM, said:
Părerile celor de pe diverse forumuri nu contează foarte mult, oricine poate posta pe internet.
Astea sunt modificări care-ţi aduc un mic plus din punct de vedere al performanţelor, însă nu într-un mod decisiv.
Sunt mulţi care recomandă pe forumuri să dai jos catalizatoarele.
Nu văd de ce ar merita din moment ce câştigi 3-4 cp.
Dacă pui un motor de 2.8, maşina se va schimba total.
În opinia mea, ori îţi pui în cap să investeşti pe măsură şi să ajungi la nişte rezultate notabile, ori stai liniştit şi nu mai modifici nimic.
Ciupa, am catalizatoarele date jos de 1 an. Sa stii ca s-a simtit bine diferenta sus in ture - expira cu totul altfel omule. Asta-vara am avut ocazia sa merg cu un 520 la fel cu al meu, insa stock... sincer mi s-a parut masina de pensionar rau de tot - trageai de ea ca de un cal mort. De a mea tragi ca de un cal mai bolnav, asa, dar macar e viu :)/>
#47
Posted 24 September 2009 - 09:13 PM
Man, masina era tzipla, stii ce-i aia? Era mai intretinuta ca a mea! Am ramas socat. Si motorul avea vreo 80k km (!!!) nu mi-a venit sa cred, insa am vazut cartea de service cu km cu data, cu tot. Ave apana si cheia cu care desfaci capacele de la janta (alea care le am si eu si pe care scrie BMW).
Iar diferenta de la cat la no-cat s-a simtit. Stii si tu prea bine, ca dupa ce te obisnuiesti cu masina si cu felul in care trage, simti diferente notabile cand iei o a doua persoana in masina fata de cand esti singur, si nu vorbim decat de vreo 80-90kg in plus, care le simti, kg care nu cred ca reusesc sa ocupe nici macar 1cp
#49
Posted 24 September 2009 - 09:18 PM
#51
Posted 24 September 2009 - 09:32 PM
Ciupanezu, on 24 September 2009 - 09:30 PM, said:
Ba da, respira ceva mai bine masina... toate chestiile care le-am facut, singure nu dau nimic spectaculos, insa adunate toate fac ceva diferenta.
Uite, poate ne aliniem un pic saptamana viitoare, ca sa vedem cum stau cu tine :)/>
#60
Posted 24 September 2009 - 11:34 PM
MAS, on 24 September 2009 - 09:59 PM, said:
Se poate pune si de M3, insa ai de facut adaptari. Cea de M50B25 e plug-and-play. O pui si gata. Mai pui si softu' si gata modificarea :)/> si dup-aia, cand te plictisesti de cei 200cp care-i vei avea, poti sa te arunci si la axe de M3 ca sa mai cresti un pic :)/>
Scuzele mele cel de care vorbeam are 2.5 non vanos :)/> eram eu mai adormit cred...i-am loasat mesaj acum sper sa o mai aibe :D/>
Deci doar galeria...nu am nevoie si de throttle body sau altceva ?
ZNO, on 24 September 2009 - 11:05 PM, said:
sa o conduci fara probleme ;)/> ....
Multumesc mult.
This post has been edited by Duxter: 24 September 2009 - 11:43 PM