Da,nu contest asta,eram doar curios de unde poti afla informatiile astea.
Revizie! de iarna !
#22
Posted 26 January 2010 - 09:44 PM
Eu din cate stiam prima sau primele cifre reprezinta vascozitatea la rece adica 5,10,15,etc, W iar urmatoarele cifre reprezinat vascozitatea la cald 30,40 etc.
Nu cred ca neaparat 5w30 e mai bun decat 5w40, insa sunt convins ca cel cu 40 e mai vascos la temeperaturi inalte decat cel cu 30.Adica la forje , lubrifiaza mai bine 5w40.Asta e parerea mea...
A...si mai stiam ca o data cu cresterea numarului de kilometri, ar trebui crescuta si vascozitatea...
Acum, stiti cum e, pe baza uleiurilor se pot aduna sute de posturi, fiecare cu parerea lui....
Toate bune!
Nu cred ca neaparat 5w30 e mai bun decat 5w40, insa sunt convins ca cel cu 40 e mai vascos la temeperaturi inalte decat cel cu 30.Adica la forje , lubrifiaza mai bine 5w40.Asta e parerea mea...
A...si mai stiam ca o data cu cresterea numarului de kilometri, ar trebui crescuta si vascozitatea...
Acum, stiti cum e, pe baza uleiurilor se pot aduna sute de posturi, fiecare cu parerea lui....
Toate bune!
#23
Posted 26 January 2010 - 10:22 PM
scara_211084, on 26 January 2010 - 09:44 PM, said:
Eu din cate stiam prima sau primele cifre reprezinta vascozitatea la rece adica 5,10,15,etc, W iar urmatoarele cifre reprezinat vascozitatea la cald 30,40 etc.
Nu cred ca neaparat 5w30 e mai bun decat 5w40, insa sunt convins ca cel cu 40 e mai vascos la temeperaturi inalte decat cel cu 30.Adica la forje , lubrifiaza mai bine 5w40.Asta e parerea mea...
Nu cred ca neaparat 5w30 e mai bun decat 5w40, insa sunt convins ca cel cu 40 e mai vascos la temeperaturi inalte decat cel cu 30.Adica la forje , lubrifiaza mai bine 5w40.Asta e parerea mea...
Aşa este.
scara_211084, on 26 January 2010 - 09:44 PM, said:
A...si mai stiam ca o data cu cresterea numarului de kilometri, ar trebui crescuta si vascozitatea...
Acum, stiti cum e, pe baza uleiurilor se pot aduna sute de posturi, fiecare cu parerea lui....
Toate bune!
Acum, stiti cum e, pe baza uleiurilor se pot aduna sute de posturi, fiecare cu parerea lui....
Toate bune!
Nu neapărat, uzura motorului e foarte relativă.
Dacă au fost făcute reviziile la timp, un motor de 200 000 km poate fi în stare mai bună decât unul de 100 000.