Bogdan M., on 12 April 2013 - 09:34 PM, said:
Nu se pune Dexron III la cutia aia.
Chiar daca nu mergi pe varianta originala, exista niste uleiuri care respecta specificatiile ZF pe care ai putea sa le pui, desi sunt niste riscuri, nefiind recomandate de BMW.
Faptul ca a venit varsat nu e de speriat.
Au reconditionat cutia? In acest caz intra mai mult ulei decat la un simplu schimb.
Cum ti-ai dat seama ca e Dexron III si nu altceva?
La primul schimb de ulei , au intrat 10 litri , pentru ca a fost demontata toata inclusiv convertizor.
La al doilea schimb a intrat doar 8 litri (eu stiu ca intra mai putin) , in cazul asta a fost demontata doar baia si spalata. (filtru de ulei cu baie avand 1000 KM)
Nu as crede ca ar afecta garnituri , sau altceva.
Diferentele de vascozitate ma ingrijoareaza atat .
Din ce am inteles eu un ulei mai vascos ar putea lucra mai bine decat un ulei original, folosind un bloc de valve de 200.000 km .
Masina schimba aproape perfect . Insa trebuie sa tinem cont ca blocul de valve nu e nou , si cica nu exista banc de probe pentru blocuri de valve in Romania, cine le testeaza foloseste diferite metode traditionale...
Dupa un timp dupa ce mai isi face adaptari , ar trebui sa functioneze si mai bine .
Calculatorul cutiei a fost schimbat si el ,banuiesc ca update de soft n-are, ci are softul original.
Bogdan M., on 12 April 2013 - 09:34 PM, said:
Nu se pune Dexron III la cutia aia.
Chiar daca nu mergi pe varianta originala, exista niste uleiuri care respecta specificatiile ZF pe care ai putea sa le pui, desi sunt niste riscuri, nefiind recomandate de BMW.
Faptul ca a venit varsat nu e de speriat.
Au reconditionat cutia? In acest caz intra mai mult ulei decat la un simplu schimb.
Cum ti-ai dat seama ca e Dexron III si nu altceva?
La primul schimb , erau cutiile de Dexron , cutii de cate un litru.
La al doilea , asa mi-au zis ei...
This post has been edited by LCD: 12 April 2013 - 10:51 PM