BMW AUTO FORUM: Test drive M3/M4 - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Test drive M3/M4

#1 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,939
  • Joined: 07-September 09
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 21 June 2014 - 05:44 AM

Este un subiect despre care vroiam sa discut in urma cu cateva saptamani insa nu am avut timp de scris.Probabil ca nici nu il voi termina acum.
M-am abonat la un test drive la BMW, vorba vine m-am abonat, am vorbit cu niste prieteni de acolo ca nu iti da nimeni masinile astea pe mana chiar asa de usor.Cand se lanseaza masina este mai usor, dar nu am timp de asa ceva si este si aglomeratie mare.
Costa enorm asigurarea oricum, de exemplu de i8 nici nu prea se mai lipeste nimeni de cand inginerul ala de la BMW a lovit unul pe autostrada.M-am plimbat cu I3-ul insa, este o masina remarcabila, fenomenala pot sa spun si nu exagerez cu nimic.Asta dupa ce am vazut masina si nu m-a impresionat cu nimic, chiar mi s-a parut urata.In fine, asta este alt topic.
M-am dus la receptie, am luat cheile si am semnat de primire.Nu prea citesc chestiile astea, scrie ceva de genul, daca mori in accident ei nu sunt responsabili...chestii de genul asta.Cum naiba sa mori intr-un M3, ca doar ne-am nascut soferi.Am citit si prostia asta pe undeva, zicea unul ca romanii sunt cei mai buni soferi din lume.Nici vorba, mitocania si agresivitatea din trafic nu are nici o legatura cu soferia.Tot am inceput discutia asta asa ca o sa va povestesc cum mi-am dat eu seama ca nu stiu sa conduc.Desi credeam ca sunt un sofer foarte bun am ajuns la concluzia ca sunt departe de a fi un sofer bun.De fapt nu, nu stiu sa conduc, asta este adevarul.Stiu ca este aberant deoarece si eu sunt roman, si dupa cum bine se stie toti romanii se pricep la fotbal, la masini si la femei.
Soferia este o meserie in sine, ma refer la un pilot de formula 1 de exemplu.
Bine, nu ma refer la generatia "2 la bacalaureat", de au norocul si primesc de la parinti vreun BMW de 200-300cp si la prima plimbare se opresc intr-un copac.Intre doua semafoare situate la 1km distanta, la 500 este un singur copac, eh ala este si acolo se opreste masina.Nu, adica orice pentru copil, este imbecil si usor retardat insa este copilul tau.
Am fost in urma cu vreo 3 ani pe circuitul de la Spartanburg si am condus un M3 pregatit pentru curse.Nu stiu ce inseamna asta de fapt, erau pe acolo niste piloti profesionisti si am deschis si eu capota sa ma uit la motor, adica sa nu par chiar pe dinafara.Nu am inteles nimic desi eram destul de familiarizat cu motorul montat pe M3, vorbim acum despre generatia E9x.Ma rog, la cat sunt eu de arogant I-am spus unui sofer de acolo, haide bre in masina cu mine sa iti arat cum se conduce, ca de, sunt roman, m-am gandit eu...Am plecat, 100km/h....240km/h, curbe luate cu viteza, linie dreapta cu acceleratia la blana...Schumacher cel putin.Dupa aia a condus el si eu am fost pasager.Probabil ca multi dintre voi au avut senzatia asta, ca nu sunt in control cand nu conduc si ca viata le este in pericol deoarece cel de la volan nu stie ce face.Toti avem un instinct de conservare, ma rog, aproape toti, generatia 2 la bacalaureat nu se pune ca aia sunt de-a dreptul imbecili.Cand ploua afara sau cand se intra cu masina intr-o curba, orice sofer isi adapteaza viteza in functie de experienta, in functie de instinctul de conservare.Cine vrea sa moara intr-un accident de masina?Aproape nimeni, mai putin aia de sunt imbecili si nu au nici un instinct de conservare, 200km/h si curba la 90 de grade...fara frana.Mi-a scos ala toata soferia din cap, m-am dat jos din masina si imi tremurau picioarele, iar la fata probabil ca eram usor albastru.Atunci am realizat, sunt roman si nu stiu sa conduc, este trist insa asta este situatia.Probabil ca eu sunt exceptia care confirma regula.
M-am dus in parcare dupa ce am luat cheile, un M3 galben si un M4 albastru.M-am invartit pe langa ele, M3-ul avea eleronul Gurney, la M4 este profilat din tabla.Desi arata foarte asemanator, masinile sunt destul de diferite din punct de vedere estetic, pana si sigla de la portbagaj este de dimensiuni diferite.M-urile au discuri din carbon sau din material compozit.Masinile astea aveau discuri din carbon.
Optiunea costa aprox 8000$, iar un schimb de placute/discuri ajunge la 12000$.Este evident, masinile astea sunt pentru doua categorii de oameni, cei cu bani si cei cu foarte multi bani.Masinile arata superb interior/exterior.M-am urcat in M3, piele alba, scaune de vis, plansa de bord acoperita cu piele custa cu ata alba, bordul cu indicator pana la 330km/h...Am stat si m-am gandit, ursuletul este cea mai tare masina si M-urile astea noi sunt de fapt un surogat, niste masini proaste pe care putini si le permit de fapt?Nu mi-a placut niciodata ursuletul. :)/>
Voi continua cu test drive-ul si cu detalii despre partea tehnica.

#2 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 02 July 2014 - 06:54 PM

Foarte interesant, abia astept continuarea! :)/>

#3 User is offline   sax Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 21-October 10
  • Location:Timisoara ( RO ) Alicante ( E )
  • Car:E39 528i
  • Motorcycle:Suzuki Bandit 400

Posted 03 July 2014 - 02:39 AM

Asteptam contiunarea . Pana aici interesant !

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users