BMW AUTO FORUM: problema motor e60 525d - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

problema motor e60 525d

#1 User is offline   ionut525d Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 27
  • Joined: 24-September 14
  • Location:germany
  • Car:bmw e60 525d

Posted 26 January 2015 - 12:31 PM

Va salut!am si eu o problema cu 525 ul meu si anume: ieri am constatat dupa un drum de 400km pe autostrada.cand am iesit si am asteptat la primul semafor am plecat de pe loc foarte greu.nu se mai tura motorul apr.deloc.pana la 2000 ....2500.rpm.dupa se tura normal si tragea ft bine.im repetat procedura pana am ajuns acasa tot drumul numai asa a facut ..la plecare nu se tureaza si pleca mai incet decat bicicleta.cutia este automata si pleca foarte greu.knd am ajuns acasa am onceput sa ma uit pe la mufe la aer la senzori la egr..leam scos pe rand cu motorul oprit sa leam incercat sa vad ce diferente sunt.si am ajuns la furtunul de la vacuumul de pe egr cred ca este..cu el scos nu mai face nimik.trage de rupe se tureaza foare bine su mai are nimic.daca il bag se repetq povestea iara.ajutatima daca puteti cu asta k nu stiu cu ce afecteaza asta in conditiile in care partea electronica lucreaza foarte bine.inchide deschide in functie de acceleratie.va multumesc

#2 User is offline   Silviu1981 Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 31-July 15

Posted 05 August 2015 - 01:28 PM

View Postionut525d, on 26 January 2015 - 12:31 PM, said:

Va salut!am si eu o problema cu 525 ul meu si anume: ieri am constatat dupa un drum de 400km pe autostrada.cand am iesit si am asteptat la primul semafor am plecat de pe loc foarte greu.nu se mai tura motorul apr.deloc.pana la 2000 ....2500.rpm.dupa se tura normal si tragea ft bine.im repetat procedura pana am ajuns acasa tot drumul numai asa a facut ..la plecare nu se tureaza si pleca mai incet decat bicicleta.cutia este automata si pleca foarte greu.knd am ajuns acasa am onceput sa ma uit pe la mufe la aer la senzori la egr..leam scos pe rand cu motorul oprit sa leam incercat sa vad ce diferente sunt.si am ajuns la furtunul de la vacuumul de pe egr cred ca este..cu el scos nu mai face nimik.trage de rupe se tureaza foare bine su mai are nimic.daca il bag se repetq povestea iara.ajutatima daca puteti cu asta k nu stiu cu ce afecteaza asta in conditiile in care partea electronica lucreaza foarte bine.inchide deschide in functie de acceleratie.va multumesc

Nu are nici o treaba numai ca o sa consume un pic mai mult

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users