DanS, on 02 April 2012 - 10:06 AM, said:
Lichidul din vasul de la servo are o culoare specifica. verifica te rog daca pata gasita sub masina are acea culoare. Daca este rosiatic, poate fi de acolo.
Pierderile de ulei ai putea sa le localizezi cu destul de multa precizie examinand masina pe un canal sau pe elevator. Daca ai cumva dubii, sterge locurile unde ai sesizat acestea sub motor si in majoritatea locurilor accesibile si repeti acest lucru dupa ceva timp. Ca sa fii mai sigur, incearca sa localizezi locatia pierderii ajutandu-te de locul unde gasesti ulei sub masina (poate fi in fata motorului, in spatele lui...etc).
Deasemeni, monitorizeaza nivelul in vasul de la servo si in motor...Vezi unde scade, dar pana atunci eu unul as face ce ti-am zis mai sus.
Pierderile de ulei ai putea sa le localizezi cu destul de multa precizie examinand masina pe un canal sau pe elevator. Daca ai cumva dubii, sterge locurile unde ai sesizat acestea sub motor si in majoritatea locurilor accesibile si repeti acest lucru dupa ceva timp. Ca sa fii mai sigur, incearca sa localizezi locatia pierderii ajutandu-te de locul unde gasesti ulei sub masina (poate fi in fata motorului, in spatele lui...etc).
Deasemeni, monitorizeaza nivelul in vasul de la servo si in motor...Vezi unde scade, dar pana atunci eu unul as face ce ti-am zis mai sus.
Am fost la masina si m-am uitat la servo uleiul este intre Min-Max exact cum l-am pus...In schimb la joja imi indica sub min...
Pierderea eu zic ca este intre nici in fata nici in spate....:-?? exact.....
Si inca o chestie cand am dat sa o pornesc imi aparare becul galben aprins la ulei....am sters joja putin motoru si bidonasul cu furtunele de la servo unde era ulei ... am repornito dupa 30 de min aproximativ si nu sa mai aprins acel bec de la ulei....