pierderi de ulei
#1
Posted 20 October 2009 - 12:41 PM
de cand am luat masina asa arata, ca in poza. pot sa curat cu ceva uleiul ala? e posibil sa fie niste garnituri duse si aceasta sa fie cauza scurgerilor de ulei ?
ce-i de facut ? :(/>
mi se aprinsese astazi beculetul portocaliu pentru ulei si am luat o cutie de ulei omv bixol cu grad de vascozitate 5w30 de la peco si am pus, acum nivelul la ulei e ok, sa vedem cat o tine. daca in urmatoarea saptamana scade, cred ca am motive serioase sa ma ingrijorez.
20102009.jpg (232.51K)
Number of downloads: 116
#2
Posted 20 October 2009 - 08:07 PM
Altfel nu avea cum să ajungă ulei pe motor.
Găseşti degresant de motor la OMV, costă sub vreo 15-18 Ron.
Dai cu acel spray şi apoi cureţi cu o cârpă cu apă.
Ulei de la casetă nu are cum să fie.
#6
Posted 21 October 2009 - 06:52 AM
B72EGR, on 20 October 2009 - 12:41 PM, said:
de cand am luat masina asa arata, ca in poza. pot sa curat cu ceva uleiul ala? e posibil sa fie niste garnituri duse si aceasta sa fie cauza scurgerilor de ulei ?
ce-i de facut ? :(/>
mi se aprinsese astazi beculetul portocaliu pentru ulei si am luat o cutie de ulei omv bixol cu grad de vascozitate 5w30 de la peco si am pus, acum nivelul la ulei e ok, sa vedem cat o tine. daca in urmatoarea saptamana scade, cred ca am motive serioase sa ma ingrijorez.
20102009.jpg
Sigur iti curge de undeva din parte de sus a masinii.
Daca era de mai jos, in mod sigur nu ajungea acolo.
Verifica busonul in primul rand, apoi mergi la un service, si pune pe cineva sa se uite.
#8
Posted 21 October 2009 - 05:08 PM
B72EGR, on 20 October 2009 - 01:41 PM, said:
de cand am luat masina asa arata, ca in poza. pot sa curat cu ceva uleiul ala? e posibil sa fie niste garnituri duse si aceasta sa fie cauza scurgerilor de ulei ?
ce-i de facut ? :(/>
mi se aprinsese astazi beculetul portocaliu pentru ulei si am luat o cutie de ulei omv bixol cu grad de vascozitate 5w30 de la peco si am pus, acum nivelul la ulei e ok, sa vedem cat o tine. daca in urmatoarea saptamana scade, cred ca am motive serioase sa ma ingrijorez.
20102009.jpg
Eu zic ca ce se vede in poza nu e ulei.La fel e si la mine. Eu cred ca, capacul ala a fost "vopsit"cu ceva pentru a-i conferi luciu dar in timp si din cauza temperaturii a sarit(daca dai cu unghia o sa vezi ca se "beleste").Eu cand am luat masina era vopsit tot capacul(parte de sus a motorului), dar dupa un timp a inceput sa se exfolieze.Tu ai acolo si un pic de ulei in jurul busonului de la ulei, dar asta e doar acolo si e din cauza garniturii de la buson(tot asa am si eu, trebuie schimbata garnitura aia de la busonul de ulei).
#10
Posted 21 October 2009 - 08:07 PM
iulisv, on 21 October 2009 - 06:08 PM, said:
Nu are cum să nu fie ulei.
#12
Posted 06 December 2009 - 12:32 PM
stie cineva vreun servis mai bunicel specializat pe bmw daca se poate unde pot sa merg sa imi faca o constatare si sa imi zica eventual DE UNDE curge ulei si CE trebuie schimbat ?
eventual un servis unde are si spalatorie ca sa il curete bine.
repet, sunt din cale afara de suparat de aceste scurgeri. :angry:/>
#14
Posted 07 January 2010 - 10:10 AM
le schimbam la alex, ciupanezu, dar am fost plecat din bucuresti vreo 2 saptamani si nu puteam sa stau cu masina asa, imi pierdea foarte mult deja, daca statea masina 2-3 ore intr-un loc aveam o baltoaca mica de ulei sub ea. :)/>
oricum, e foarte priceput, erau fix acele piese pe care mi le-a indicat el.
bine ca n-a fost baia de ulei sparta sa trebuiasca sa o sudez, ar fi fost de-a dreptul neplacut. :rolleyes:/>
#19
Posted 02 April 2012 - 09:35 AM
http://img21.imageshack.us/img21/2351/75557585.jpg am facut semn cu o sageata....
Ma puteti ajuta si pe mn sa imi ziceti de unde mai exact daca stiti....Va multumesc!!
#20
Posted 02 April 2012 - 10:06 AM
Pierderile de ulei ai putea sa le localizezi cu destul de multa precizie examinand masina pe un canal sau pe elevator. Daca ai cumva dubii, sterge locurile unde ai sesizat acestea sub motor si in majoritatea locurilor accesibile si repeti acest lucru dupa ceva timp. Ca sa fii mai sigur, incearca sa localizezi locatia pierderii ajutandu-te de locul unde gasesti ulei sub masina (poate fi in fata motorului, in spatele lui...etc).
Deasemeni, monitorizeaza nivelul in vasul de la servo si in motor...Vezi unde scade, dar pana atunci eu unul as face ce ti-am zis mai sus.