BMW AUTO FORUM: nu se accelereaza la rece - BMW AUTO FORUM

Jump to content

nu se accelereaza la rece 318i 87kw 1999 e46

#1 User is offline   sarpe Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 23-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E46 318I M43 white

Posted 08 November 2009 - 10:09 PM

problema este urmatoarea: cand motorul este rece da in nas,nu se accelereaza si miroase rau a benzina in masina dupa ce se incalzeste mororul nu mai face asa,dar totusi nu are putere masina si cred ca nu mai trece nici de 140km/h.
http://www.youtube.c...h?v=l1dXeax2wJ8

ps: sonda lambda a fost schimbata cu 1 bosh universala in luna ianuarie la filaret(prima dupa catalizator)
saptamana asta o sa ma duc s-o pun pe tester.
ceva idei ?

#2 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,417
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 08 November 2009 - 10:16 PM

View Postsarpe, on 08 November 2009 - 10:09 PM, said:

problema este urmatoarea: cand motorul este rece da in nas,nu se accelereaza si miroase rau a benzina in masina dupa ce se incalzeste mororul nu mai face asa,dar totusi nu are putere masina si cred ca nu mai trece nici de 140km/h.
http://www.youtube.c...h?v=l1dXeax2wJ8

ps: sonda lambda a fost schimbata cu 1 bosh universala in luna ianuarie la filaret(prima dupa catalizator)
saptamana asta o sa ma duc s-o pun pe tester.
ceva idei ?


pana la tester trebuie sa faci...cred....urmatoarele:
1.Verificarea filtrului de benzina
2.Verificarea presiunii in rampa de injectie.....Daca este sub limita admisa, se trece la verificarea presiunii la pompa (esentiala in diagnoza se pare a fi cea din rampa). In cazul filtrului colmatat vei avea la pompa presiune normala iar in rampa presiune scazuta.
3.Tester

Parerea mea este ca acea sonda universala nu e cam ce se recomanda...si testerul va spune asta
Ar putea sa fie si regulatorul de presiune si chiar debitmetrul.
Bafta

PS: Cumva mirosul de benzina apare si dupa ce stationeaza masina ...sa zicem 30 min.? Si la cald ai cumva o pornire putin mai greoaie?
Am vazut pe youtube ca ai si check engine-ul aprins...
Si apropo...a cui era vocea a 2-a...@b-69-tau?

#3 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,073
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 08 November 2009 - 10:27 PM

Ia-ţi o sondă BMW pe cod, nu se compară cu una universală.

#4 User is offline   poleposition Icon

  • Nou venit
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 415
  • Joined: 06-September 09

Posted 08 November 2009 - 10:47 PM

Mie, M6-le, imi da in nas cand este motorul rece, am intrebat la Bavaria, am citit/intrebat pe M5Board.com si am aflat ca este normal, este o protectie pt motor/transmisie... E groaznic pana se incalzeste si zgomotul evacuarii (care este oarecum diferit si foarte puternic, inteleg ca face nush ce bypass bla bla bla), dar si chestia asta, ca da in nas. Asta dureaza cam 3 minute asa, apoi dispare cand se incalzeste.

bine, nu miroase a benzina sau ceva....

This post has been edited by poleposition: 08 November 2009 - 10:49 PM


#5 User is offline   sarpe Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 23-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E46 318I M43 white

Posted 08 November 2009 - 11:40 PM

astazi am simtit pentru prima oara mirosul de benzina in masina, filtrul de benzina este schimbat de curant, la fel bujiile si debitmetrul care are ~5 luni (bosh cumparat de la dorin 75)
ps: o singura voce se aude (adica a mea) in dreapta era nevasta-mea care nu se pricepe la masini.
ps2: nu am cu ce sa verific presiunea din rampa (tot la service o sa ma duc)
ps3: am auzit si eu ceva de genul asta @pole, dar pana acum nu mi s-a mai intamplat niciodata sa nu se accelereze, adica pedala era calcata pana la fund si turometrul urca in ture sacadat si cum se observa in filmulet cateva sutimi de secunda se opreste la 2000 ture.
ps4: porneste la sfert indiferent ca-i rece sau calda.

le: da, am aprins chek engine ul de 1 an de zile si pe toate testerele mi-a dat error 171 fuel suply sistem, ultimul test l-am facut la @b-69-tau, nimeni nu a stiut sa-mi zica ce sa schimb, nici macar filaretul.

This post has been edited by sarpe: 08 November 2009 - 11:47 PM


#6 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,857
  • Joined: 07-September 09
  • Location:New Jersey
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 08 November 2009 - 11:50 PM

Incearca si cu alt debitmetru.

#7 User is offline   sarpe Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 23-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E46 318I M43 white

Posted 09 November 2009 - 12:00 AM

daca ii scot mufa si merg cu el asa NU se intampla absolut nimic, ca si cand as avea mufa bagata.
o sa incerc maine sa pornesc masina cu mufa scoasa sa vad cum se comporta cu motorul rece.

le: pe testerul lui 69tau mi-a iesit ok debitmetrul, sonda lambda si injectoarele , mai putin eroarea de care am scris mai sus (171)

This post has been edited by sarpe: 09 November 2009 - 12:02 AM


#8 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,857
  • Joined: 07-September 09
  • Location:New Jersey
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 09 November 2009 - 01:47 AM

Testerul nu poate diagnostica debitmetrul, injectoarele sau presiunea de benzina.

#9 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 833
  • Joined: 12-September 09

Posted 09 November 2009 - 10:02 AM

View PostDanS, on 08 November 2009 - 10:16 PM, said:

2.Verificarea presiunii in rampa de injectie.....Daca este sub limita admisa, se trece la verificarea presiunii la pompa (esentiala in diagnoza se pare a fi cea din rampa). In cazul filtrului colmatat vei avea la pompa presiune normala iar in rampa presiune scazuta.

Unde se verifica presiunea in rampa?
Din ce stiam eu, parca in rampa trebuie sa fie 3 sau 3.5, dar la pompa care e presiunea normala?

#10 User is offline   sarpe Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 23-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E46 318I M43 white

Posted 09 November 2009 - 01:44 PM

am pornit azi dimineata masina cu mufa scoasa la debitmetru si se comporta urat la relanti adica turatia scadea sub 500 ture, dupa ce am bagat mufa la loc motorul mergea normal.
ps: in dimineata asta nu a mai aparut problema de ieri adica se tura normal chiar daca motorul era rece, in schimb am observat ca-mi chitaie o curea, i-am pus un pic de apa si zgomotul a disparut, am dat fuga la magazin si am cumparat un spray special de curatat curelele i-am dat din abundenta dar zgomotul nu a disparut in totalitate, o sa trec si curelele pe lista de cumparaturi :)/>

http://www.youtube.c...h?v=YwUaM8MFOqs

#11 User is offline   sarpe Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 23-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E46 318I M43 white

Posted 09 November 2009 - 03:39 PM

cred ca problema era de la benzina (petrom99)am bagat 25l de alto 101 si vad ca nu mai maraie.... mai asteptam sa vedem cum se comporta saptamana asta. :rolleyes:/>

#12 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,417
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 09 November 2009 - 07:05 PM

View Postsarpe, on 09 November 2009 - 12:00 AM, said:

pe testerul lui 69tau mi-a iesit ok debitmetrul, sonda lambda si injectoarele , mai putin eroarea de care am scris mai sus (171)


Ce valori au iesit pe tester de unde s-a dedus ca nu este nimic in neregula cu componentele de care zici?
Despre eroarea P0171 nu ti-a zis nimic?...adica nu a mentionat nici o cauza care duce la eroarea asta?
Curios..... :huh:/>

View Postsarpe, on 09 November 2009 - 03:39 PM, said:

cred ca problema era de la benzina (petrom99)am bagat 25l de alto 101 si vad ca nu mai maraie.... mai asteptam sa vedem cum se comporta saptamana asta. :rolleyes:/>



Atentie si la cata benzina mai aveai...De obicei, benzinele nu se amesteca...vreau sa spun ca nu compensezi o benzina cu CO mic amestecand cu una care cu CO mai mare.

View Postpyu, on 09 November 2009 - 10:02 AM, said:

Unde se verifica presiunea in rampa?
Din ce stiam eu, parca in rampa trebuie sa fie 3 sau 3.5, dar la pompa care e presiunea normala?


Ai uitat...ti-am zis de curand dincolo...tu masurasesi parca la pompa...asa-i? :ph34r:/>

#13 User is offline   sarpe Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 23-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E46 318I M43 white

Posted 09 November 2009 - 07:52 PM

cam 10L de petrom99 mai aveam....

despre 171 nu a stiut sa-mi zica nimic
uite rezultatul testului (cel cu verde este facut la b69tau)


si rezultatul la un tester mai vechi.

Attached File(s)

  • Attached File  1.jpg (130.98K)
    Number of downloads: 27
  • Attached File  2.jpg (128.48K)
    Number of downloads: 17
  • Attached File  3.jpg (134.28K)
    Number of downloads: 11
  • Attached File  4.jpg (126.83K)
    Number of downloads: 12
  • Attached File  sarpe1.JPG (111.44K)
    Number of downloads: 26
  • Attached File  sarpe2.JPG (63.6K)
    Number of downloads: 12
  • Attached File  sarpe3.JPG (92.19K)
    Number of downloads: 8
  • Attached File  sarpe4.JPG (72.83K)
    Number of downloads: 6
  • Attached File  sarpe5.JPG (69.91K)
    Number of downloads: 14


#14 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,417
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 09 November 2009 - 11:25 PM

View Postsarpe, on 09 November 2009 - 07:52 PM, said:

uite rezultatul testului (cel cu verde este facut la b69tau)


Pai si care e rezultatul ca eu unul nu-l vad..
Cu Carsoft am vazut ca ai avut ceva erori sterse si ca ai resetat intervalul service....

#15 User is offline   sarpe Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 23-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E46 318I M43 white

Posted 09 November 2009 - 11:32 PM

View PostDanS, on 10 November 2009 - 12:25 AM, said:

Pai si care e rezultatul ca eu unul nu-l vad..


alea sunt pozele care mi le-a dat b69tau...

#16 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,073
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 10 November 2009 - 12:48 AM

Mă mir că ţi-a făcut probleme Petrom 99+.

Eu alimentez doar cu 99+ şi n-am avut niciodată probleme.

#17 User is offline   poleposition Icon

  • Nou venit
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 415
  • Joined: 06-September 09

Posted 10 November 2009 - 12:57 AM

si eu la fel, Petrom 99+ sau OMV 100... nu am intampinat probleme.

In schimb mi s-a aprins check engine, cand am alimentat de la Rompetrol cu Alto 101 <_</>

#18 User is offline   Bavaria Icon

  • Pasionat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,857
  • Joined: 07-September 09
  • Location:New Jersey
  • Car:BMW
  • Motorcycle:0

Posted 10 November 2009 - 02:55 AM

Pai ala nu este nici un rezultat, este un test pentru adaptatii.Pune erorile care apar si valorile din diagnose request pentru adaptatii, debitmetru, smooth running.Practic ce ai verificat la masina?Nu ma refer la tester. Ai verificat presiunea de benzina, injectoarele, bujiile, etc?

This post has been edited by Bavaria: 10 November 2009 - 02:57 AM


#19 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 833
  • Joined: 12-September 09

Posted 10 November 2009 - 10:38 AM

View PostDanS, on 09 November 2009 - 07:05 PM, said:

Ai uitat...ti-am zis de curand dincolo...tu masurasesi parca la pompa...asa-i? :ph34r:/>

Da, imi cer scuze, dar uitasem complet de postul ala. Atunci nu am avut timp sa verific, si in timp, au intervenit altele. Initial masurasem la pompa, si mi-a dat putin peste 6.

http://www.realoem.c...403&hg=13&fg=15

Deci bag manometrul direct acolo, si pornesc, si citesc valoarea?
Multumesc mult :)/>

#20 User is offline   sarpe Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 41
  • Joined: 23-October 09
  • Location:Bucuresti
  • Car:E46 318I M43 white

Posted 10 November 2009 - 08:03 PM

bujiile sunt noi, pe tester cu motorul pornit imi arata valorile normale la debitmetru si injectoare, compresia la rece este buna, totusi am check engine ul aprins in bord si error 171, poate vorba cuiva pe celalalt topic ''sonda lambda care am schimbat-o da rateuri (bosh universala)'' sau pompa de benzina face figuri, oricum o sa le schimb pe amandoua curand.

  • (4 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users