nu se accelereaza la rece 318i 87kw 1999 e46
#1
Posted 08 November 2009 - 10:09 PM
http://www.youtube.c...h?v=l1dXeax2wJ8
ps: sonda lambda a fost schimbata cu 1 bosh universala in luna ianuarie la filaret(prima dupa catalizator)
saptamana asta o sa ma duc s-o pun pe tester.
ceva idei ?
#2
Posted 08 November 2009 - 10:16 PM
sarpe, on 08 November 2009 - 10:09 PM, said:
http://www.youtube.c...h?v=l1dXeax2wJ8
ps: sonda lambda a fost schimbata cu 1 bosh universala in luna ianuarie la filaret(prima dupa catalizator)
saptamana asta o sa ma duc s-o pun pe tester.
ceva idei ?
pana la tester trebuie sa faci...cred....urmatoarele:
1.Verificarea filtrului de benzina
2.Verificarea presiunii in rampa de injectie.....Daca este sub limita admisa, se trece la verificarea presiunii la pompa (esentiala in diagnoza se pare a fi cea din rampa). In cazul filtrului colmatat vei avea la pompa presiune normala iar in rampa presiune scazuta.
3.Tester
Parerea mea este ca acea sonda universala nu e cam ce se recomanda...si testerul va spune asta
Ar putea sa fie si regulatorul de presiune si chiar debitmetrul.
Bafta
PS: Cumva mirosul de benzina apare si dupa ce stationeaza masina ...sa zicem 30 min.? Si la cald ai cumva o pornire putin mai greoaie?
Am vazut pe youtube ca ai si check engine-ul aprins...
Si apropo...a cui era vocea a 2-a...@b-69-tau?
#4 Guest_poleposition_*
Posted 08 November 2009 - 10:47 PM
bine, nu miroase a benzina sau ceva....
This post has been edited by poleposition: 08 November 2009 - 10:49 PM
#5
Posted 08 November 2009 - 11:40 PM
ps: o singura voce se aude (adica a mea) in dreapta era nevasta-mea care nu se pricepe la masini.
ps2: nu am cu ce sa verific presiunea din rampa (tot la service o sa ma duc)
ps3: am auzit si eu ceva de genul asta @pole, dar pana acum nu mi s-a mai intamplat niciodata sa nu se accelereze, adica pedala era calcata pana la fund si turometrul urca in ture sacadat si cum se observa in filmulet cateva sutimi de secunda se opreste la 2000 ture.
ps4: porneste la sfert indiferent ca-i rece sau calda.
le: da, am aprins chek engine ul de 1 an de zile si pe toate testerele mi-a dat error 171 fuel suply sistem, ultimul test l-am facut la @b-69-tau, nimeni nu a stiut sa-mi zica ce sa schimb, nici macar filaretul.
This post has been edited by sarpe: 08 November 2009 - 11:47 PM
#7
Posted 09 November 2009 - 12:00 AM
o sa incerc maine sa pornesc masina cu mufa scoasa sa vad cum se comporta cu motorul rece.
le: pe testerul lui 69tau mi-a iesit ok debitmetrul, sonda lambda si injectoarele , mai putin eroarea de care am scris mai sus (171)
This post has been edited by sarpe: 09 November 2009 - 12:02 AM
#9
Posted 09 November 2009 - 10:02 AM
DanS, on 08 November 2009 - 10:16 PM, said:
Unde se verifica presiunea in rampa?
Din ce stiam eu, parca in rampa trebuie sa fie 3 sau 3.5, dar la pompa care e presiunea normala?
#10
Posted 09 November 2009 - 01:44 PM
ps: in dimineata asta nu a mai aparut problema de ieri adica se tura normal chiar daca motorul era rece, in schimb am observat ca-mi chitaie o curea, i-am pus un pic de apa si zgomotul a disparut, am dat fuga la magazin si am cumparat un spray special de curatat curelele i-am dat din abundenta dar zgomotul nu a disparut in totalitate, o sa trec si curelele pe lista de cumparaturi :)/>
http://www.youtube.c...h?v=YwUaM8MFOqs
#12
Posted 09 November 2009 - 07:05 PM
sarpe, on 09 November 2009 - 12:00 AM, said:
Ce valori au iesit pe tester de unde s-a dedus ca nu este nimic in neregula cu componentele de care zici?
Despre eroarea P0171 nu ti-a zis nimic?...adica nu a mentionat nici o cauza care duce la eroarea asta?
Curios..... :huh:/>
sarpe, on 09 November 2009 - 03:39 PM, said:
Atentie si la cata benzina mai aveai...De obicei, benzinele nu se amesteca...vreau sa spun ca nu compensezi o benzina cu CO mic amestecand cu una care cu CO mai mare.
pyu, on 09 November 2009 - 10:02 AM, said:
Din ce stiam eu, parca in rampa trebuie sa fie 3 sau 3.5, dar la pompa care e presiunea normala?
Ai uitat...ti-am zis de curand dincolo...tu masurasesi parca la pompa...asa-i? :ph34r:/>
#13
Posted 09 November 2009 - 07:52 PM
despre 171 nu a stiut sa-mi zica nimic
uite rezultatul testului (cel cu verde este facut la b69tau)
si rezultatul la un tester mai vechi.
Attached File(s)
-
1.jpg (130.98K)
Number of downloads: 27 -
2.jpg (128.48K)
Number of downloads: 17 -
3.jpg (134.28K)
Number of downloads: 11 -
4.jpg (126.83K)
Number of downloads: 12 -
sarpe1.JPG (111.44K)
Number of downloads: 26 -
sarpe2.JPG (63.6K)
Number of downloads: 12 -
sarpe3.JPG (92.19K)
Number of downloads: 8 -
sarpe4.JPG (72.83K)
Number of downloads: 6 -
sarpe5.JPG (69.91K)
Number of downloads: 14
#18
Posted 10 November 2009 - 02:55 AM
This post has been edited by Bavaria: 10 November 2009 - 02:57 AM
#19
Posted 10 November 2009 - 10:38 AM
DanS, on 09 November 2009 - 07:05 PM, said:
Da, imi cer scuze, dar uitasem complet de postul ala. Atunci nu am avut timp sa verific, si in timp, au intervenit altele. Initial masurasem la pompa, si mi-a dat putin peste 6.
http://www.realoem.c...403&hg=13&fg=15
Deci bag manometrul direct acolo, si pornesc, si citesc valoarea?
Multumesc mult :)/>
#20
Posted 10 November 2009 - 08:03 PM