Page 1 of 1
Service pt. indreptat jante ?
#5
Posted 16 November 2009 - 07:43 PM
http://www.auto-soft...ce-roti-111.htm
Eu merg la o vulcanizare de pe Bulevardul Ghencea, au preţuri bune şi sunt foarte atenţi.
Au aparatură de calitate, au şi maşină de dejantat RFT-uri.
http://img692.imageshack.us/img692/6536/vulcanizare.png
Eu merg la o vulcanizare de pe Bulevardul Ghencea, au preţuri bune şi sunt foarte atenţi.
Au aparatură de calitate, au şi maşină de dejantat RFT-uri.
http://img692.imageshack.us/img692/6536/vulcanizare.png
#10
Posted 19 November 2009 - 03:07 PM
#11
Posted 19 November 2009 - 06:10 PM
dex, on 16 November 2009 - 07:58 PM, said:
Vreun service ok, prin Bucuresti ?
in ce zona? eu sunt ft multumit de cum lucreaza baiatul de la service-ul din spatele benzinariei de la diham (socului-muncii), mult mai bine ca la autosoft
PS: are si aparat de sudura in caz ca janta e crapata sau lipseste bucata
This post has been edited by io's: 19 November 2009 - 06:11 PM
#12
#13
Posted 10 April 2010 - 10:18 PM
am si eu o problema din asta. e mica...dar nu stiu unde sa o duc..pe aici prin zona nu am auzit de ateliere din astea.
P010410_15.38.jpg (1.72MB)
Number of downloads: 17

Number of downloads: 17
#16
Posted 11 April 2010 - 07:40 AM
In Ploiesti exista 2 ateliere (astea le stiu eu...) care fac o treaba buna si pe care le recomand.
Jantele se indreapta prin roluire la rece pe un strung folosind in loc de cutit un dispozitiv cu role care se regleaza si care imita profilul zonei afectate. Indreptarea se face progresiv prin apasare sau tragere (viteza de rotatie este crescatoare si forta de apasare deasemeni progresiva). In prealabil se face test cu lichide penetrante pentru a depista daca exista fisuri.
Incalzirea nu face prea mult rau, dar sudura nu este recomandata datorita posibilei aparitii de dezechilibrare ulterioara, pori, sau compromiterea zonei prin aparitia de tensiuni interne in material. Mai mult, este necesar apoi un cutit profilat care sa elimine adaosul de material si care sa aduca janta la forma initiala.
Jantele se indreapta prin roluire la rece pe un strung folosind in loc de cutit un dispozitiv cu role care se regleaza si care imita profilul zonei afectate. Indreptarea se face progresiv prin apasare sau tragere (viteza de rotatie este crescatoare si forta de apasare deasemeni progresiva). In prealabil se face test cu lichide penetrante pentru a depista daca exista fisuri.
Incalzirea nu face prea mult rau, dar sudura nu este recomandata datorita posibilei aparitii de dezechilibrare ulterioara, pori, sau compromiterea zonei prin aparitia de tensiuni interne in material. Mai mult, este necesar apoi un cutit profilat care sa elimine adaosul de material si care sa aduca janta la forma initiala.
Page 1 of 1