Noul Seria 5 F10 se lansează
#24
Posted 26 November 2009 - 08:54 PM
#27
Posted 14 April 2010 - 11:00 PM
Am fost azi la test drive.
Am condus un F10 530d cu doar 3100 km la bord, reprezentantul de vânzări s-a dovedit a fi un băiat foarte de treabă şi foarte amabil, îl cheamă Robert Pletosu.
Maşina mi-a plăcut foarte mult, însă nu voi scrie doar laude.
F10 e o maşină superbă, chiar mi-ar plăcea una, este cu mult peste E39 şi E60 din aproape orice punct de vedere.
Nu prea seamănă cu E90 în realitate, mai mult cu seria 7 F01, însă mi se pare mult mai frumoasă, mai rafinată.
Finisajele interioare sunt foarte de calitate, maşina cu care am mers costa 73 000 € cu tot cu TVA, avea o grămadă de opţiuni.
Spun asta pentru că sunt mulţi care spuneau că e mai de calitate un interior de E39 sau E46 decât un interior de BMW modern.
Chestia asta e falsă.
Mi-au plăcut mult următoarele gadget-uri:
Nightvision:
http://www.youtube.c...h?v=5k3rBAKRZxI
În trafic vezi mai aprinse lucrurile mai calde, adică tobele de evacuare, roţile din faţă ale maşinilor, şi, cel mai important, oamenii.
Există şi o funcţie care te avertizează atunci când un om se intersectează cu traiectoria maşinii, deci e foarte utilă funcţia noaptea.
Există un senzor pe oglinzile laterale care se aprinde atunci când ai o maşină în unghiul mort.
Camera pentru parcare:
http://www.youtube.c...h?v=ApFUSuX0CFo
E foarte mişto, vezi exact traiectoria maşinii cu ajutorul unor dungi, iar acestea se schimbă în funcţie de cât de mult ai virat, astfel încât vezi în timp real exact unde se va îndrepta maşina.
PDC-ul funcţionează mult mai bine, vezi exact în spate cât loc mai ai, e chiar altceva.
iDrive-ul este foarte uşor de folosit şi foarte intuitiv, e însă haios că harta de navigaţie nu are decât străzile principale din Bucureşti.
Imi place ca vibreaza volanul ori de cate ori treci peste un marcaj, poate fi super util cand mergi noaptea in afara orasului sau pe autostrada, nu adormi la volan.
+
- interior foarte ergonomic şi foarte luxos, rotiţa de iDrive este poziţionată mult mai bine decât la E60.
- finisaje de excepţie
- gadget-uri foarte utile
- motor foarte puternic
- cutie foarte rapidă cu 8 trepte (nu prea cred că era nevoie de aşa ceva dar o trec la plusuri pentru faptul că este avansată)
- spatiu interior foarte mare, portbagaj foarte mare
- consum foarte mic (11%)
- nu au pus functia Auto Start Stop, adica nu se opreste motorul la fiecare semafor, mi se pare deosebit de enervanta functia aia
- design superb
-
- feedback aproape inexistent în volan
- suspensia setată pe sport nu este destul de rigidă, este tot orientată spre confort. (Probabil ca pe motorizari superioare este mai rigida)
- maşina este atât de bine insonorizată încât nu auzi deloc sunetul motorului nici măcar când mergi foarte sportiv, parcă eşti în faţa calculatorului şi te joci. Chestia asta e aiurea pentru că poate duce la accidente. Aveam 160 şi parcă mă simţeam într-o maşină care merge cu 60 si nu exagerez deloc.
- senzatia de viteza este practic inexistenta, te simti ca in sufragerie.
Desi am aceeasi putere dar mai putin cuplu, iar pe hartie masina mea e mai lenta si cu siguranta este mai lenta, 530d-ul pare mai putin rapid, te baga mai putin in scaun, accelereaza mult prea lin.
Probabil ca acest neajuns nu ar exista la o motorizare pe benzina mult mai puternica.
În concluzie, maşina este foarte reuşită şi mi-a plăcut foarte mult, singurul dezavantaj mi se pare lipsa feeling-ului de sportivitate de la volan în comparaţie cu un E39, de exemplu.
În orice caz, este mult peste E60.
http://img687.imageshack.us/img687/7462/imagelwb.jpg
http://img704.imageshack.us/img704/2302/imagerjt.jpg
Am condus un F10 530d cu doar 3100 km la bord, reprezentantul de vânzări s-a dovedit a fi un băiat foarte de treabă şi foarte amabil, îl cheamă Robert Pletosu.
Maşina mi-a plăcut foarte mult, însă nu voi scrie doar laude.
F10 e o maşină superbă, chiar mi-ar plăcea una, este cu mult peste E39 şi E60 din aproape orice punct de vedere.
Nu prea seamănă cu E90 în realitate, mai mult cu seria 7 F01, însă mi se pare mult mai frumoasă, mai rafinată.
Finisajele interioare sunt foarte de calitate, maşina cu care am mers costa 73 000 € cu tot cu TVA, avea o grămadă de opţiuni.
Spun asta pentru că sunt mulţi care spuneau că e mai de calitate un interior de E39 sau E46 decât un interior de BMW modern.
Chestia asta e falsă.
Mi-au plăcut mult următoarele gadget-uri:
Nightvision:
http://www.youtube.c...h?v=5k3rBAKRZxI
În trafic vezi mai aprinse lucrurile mai calde, adică tobele de evacuare, roţile din faţă ale maşinilor, şi, cel mai important, oamenii.
Există şi o funcţie care te avertizează atunci când un om se intersectează cu traiectoria maşinii, deci e foarte utilă funcţia noaptea.
Există un senzor pe oglinzile laterale care se aprinde atunci când ai o maşină în unghiul mort.
Camera pentru parcare:
http://www.youtube.c...h?v=ApFUSuX0CFo
E foarte mişto, vezi exact traiectoria maşinii cu ajutorul unor dungi, iar acestea se schimbă în funcţie de cât de mult ai virat, astfel încât vezi în timp real exact unde se va îndrepta maşina.
PDC-ul funcţionează mult mai bine, vezi exact în spate cât loc mai ai, e chiar altceva.
iDrive-ul este foarte uşor de folosit şi foarte intuitiv, e însă haios că harta de navigaţie nu are decât străzile principale din Bucureşti.
Imi place ca vibreaza volanul ori de cate ori treci peste un marcaj, poate fi super util cand mergi noaptea in afara orasului sau pe autostrada, nu adormi la volan.
+
- interior foarte ergonomic şi foarte luxos, rotiţa de iDrive este poziţionată mult mai bine decât la E60.
- finisaje de excepţie
- gadget-uri foarte utile
- motor foarte puternic
- cutie foarte rapidă cu 8 trepte (nu prea cred că era nevoie de aşa ceva dar o trec la plusuri pentru faptul că este avansată)
- spatiu interior foarte mare, portbagaj foarte mare
- consum foarte mic (11%)
- nu au pus functia Auto Start Stop, adica nu se opreste motorul la fiecare semafor, mi se pare deosebit de enervanta functia aia
- design superb
-
- feedback aproape inexistent în volan
- suspensia setată pe sport nu este destul de rigidă, este tot orientată spre confort. (Probabil ca pe motorizari superioare este mai rigida)
- maşina este atât de bine insonorizată încât nu auzi deloc sunetul motorului nici măcar când mergi foarte sportiv, parcă eşti în faţa calculatorului şi te joci. Chestia asta e aiurea pentru că poate duce la accidente. Aveam 160 şi parcă mă simţeam într-o maşină care merge cu 60 si nu exagerez deloc.
- senzatia de viteza este practic inexistenta, te simti ca in sufragerie.
Desi am aceeasi putere dar mai putin cuplu, iar pe hartie masina mea e mai lenta si cu siguranta este mai lenta, 530d-ul pare mai putin rapid, te baga mai putin in scaun, accelereaza mult prea lin.
Probabil ca acest neajuns nu ar exista la o motorizare pe benzina mult mai puternica.
În concluzie, maşina este foarte reuşită şi mi-a plăcut foarte mult, singurul dezavantaj mi se pare lipsa feeling-ului de sportivitate de la volan în comparaţie cu un E39, de exemplu.
În orice caz, este mult peste E60.
http://img687.imageshack.us/img687/7462/imagelwb.jpg
http://img704.imageshack.us/img704/2302/imagerjt.jpg