ce sunt tachetii ?
#25
Posted 24 November 2009 - 12:28 PM
#26
Posted 24 November 2009 - 12:33 PM
daca plec dimineata apoi vin acasa la 11 si mai plec pe la 6-7 seara, desi intre timp (de la 11 la 18) motorul se raceste, tachetii (sau ce o fi) nu mai bat. :(/>
#29
Posted 24 November 2009 - 01:29 PM
B72EGR, on 24 November 2009 - 12:33 PM, said:
daca plec dimineata apoi vin acasa la 11 si mai plec pe la 6-7 seara, desi intre timp (de la 11 la 18) motorul se raceste, tachetii (sau ce o fi) nu mai bat. :(/>
Scuze, nu am fost atent :blush:/>
Si eu am fost odata la o constatare, si tocmai atunci nu vroia sa bata :lol:/>
#30
Posted 24 November 2009 - 07:43 PM
m-am gandit eu ca ar trebui sa turez motorul cum se cuvine pentru ca uleiul sa circule ca lumea in motor. asadar, am pornit masina, motorul rece, si ca de obicei nici urma de tacanit de tacheti.
am fost pe splai putin de la camera de comert pana la soseaua de centura si inapoi, pe malu dambovitei, schimbat numai in 5000 de turatii. am verificat nivelul la ulei, inainte sa plec si era la maxim.
eu ma gandesc ca bataia tachetilor decurgea din faptul ca eu tot timpul tineam nivelul la ulei la mijlocul jojei, intre min si max si nu ajungea ulei cum trebuie la tacheti sau ceva. habar n-am.
am aflat de curand ca uleiul trebuie sa fie neaparat la MAXIM. :)/>
sunt curios maine dimineata daca voi mai auzi acea bataie si mai ales sunt curios de ce tacanitul apare NUMAI DIMINEATA :(/>
#31
Posted 24 November 2009 - 08:04 PM
poleposition, on 22 November 2009 - 09:39 PM, said:
Ce ulei folosesti ?
Daca nu gresesc foarte tare...E46 318i prefacelift are 8v, nu 16v....
Sau vorbesc din basme ? :unsure:/>
#33
Posted 24 November 2009 - 08:47 PM
Glumeam. :P/>
Oricum, cred ca e imposibil sa se strice toti in acelasi timp....poate ai doar unul sau doi stricati...
-------------------
Se poate ca motorul sa nu mearga chiar bine...adica sa raspunda mai greu (sau sa se incece putin la pedala maxima de acc) atunci cand unul sau mai multi tacheti sunt defecti ?
This post has been edited by Andrei: 24 November 2009 - 08:51 PM
#34
Posted 24 November 2009 - 09:14 PM
B72EGR, on 24 November 2009 - 07:43 PM, said:
sunt curios maine dimineata daca voi mai auzi acea bataie si mai ales sunt curios de ce tacanitul apare NUMAI DIMINEATA :(/>
Nu e adevărat, tacheţii nu trebuie să bată nici dacă uleiul este la jumătatea distanţei dintre maxim şi minim.
#36
Posted 24 November 2009 - 09:21 PM
Si mai ales dimineata, cand e motorul rece, dar si cand e cald, la apasarea acceleratiei la maxim sub 2000 rpm, are o secunde de lag, ca si cum s-ar ineca....
Nu prea pare a fi in mintile lui motorul...:(/>
#38
Posted 24 November 2009 - 09:29 PM
Andrei, on 24 November 2009 - 09:21 PM, said:
Si mai ales dimineata, cand e motorul rece, dar si cand e cald, la apasarea acceleratiei la maxim sub 2000 rpm, are o secunde de lag, ca si cum s-ar ineca....
Nu prea pare a fi in mintile lui motorul...:(/>
Dacă tacheţii sunt dereglaţi, unele supape se deschid/închid incomplet.
Nu ştiu dacă sunt tacheţi hidraulici la acel motor.