BMW AUTO FORUM: ce sunt tachetii ? - BMW AUTO FORUM

Jump to content

ce sunt tachetii ?

#21 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 November 2009 - 12:22 PM

Mergi la un service pentru constatare.

#22 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 24 November 2009 - 12:22 PM

View PostB72EGR, on 24 November 2009 - 12:04 PM, said:

adica in timp (30-40-50 000 km) vor ajunge sa bata non stop nu?

Asa ceva. Poate si mai repede, poate mai tarziu...

#23 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 24 November 2009 - 12:27 PM

View PostCiupanezu, on 24 November 2009 - 01:22 PM, said:

Mergi la un service pentru constatare.


tocmai asta e, ca pana ajung la service pentru constatare, zgomotul dispare si nu mai au ce sa constate :)/>

#24 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 November 2009 - 12:28 PM

Ai putea să duci maşina dimineaţa şi să te duci iar seara pentru constatare.

Însă, din punctul meu de vedere, altceva nu ar bate astfel.

#25 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 24 November 2009 - 12:28 PM

View PostB72EGR, on 24 November 2009 - 12:27 PM, said:

tocmai asta e, ca pana ajung la service pentru constatare, zgomotul dispare si nu mai au ce sa constate :)/>

Mergi cu o ora - doua inainte, in timpul asta bei o cafea, stai, te plimbi, si numai bine se raceste motorul.
Altfel nu prea ai cum.

#26 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 24 November 2009 - 12:33 PM

cum ziceam, problema apare NUMAI DIMINEATA, dupa ce masina a stat peste noapte, cel putin 10-12 ore.

daca plec dimineata apoi vin acasa la 11 si mai plec pe la 6-7 seara, desi intre timp (de la 11 la 18) motorul se raceste, tachetii (sau ce o fi) nu mai bat. :(/>

#27 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 November 2009 - 12:35 PM

Dacă ar fi motorul în sine, ar bătea întotdeauna.

#28 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 24 November 2009 - 12:36 PM

asta mi-am zis si eu, e cam ciudat

#29 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 24 November 2009 - 01:29 PM

View PostB72EGR, on 24 November 2009 - 12:33 PM, said:

cum ziceam, problema apare NUMAI DIMINEATA, dupa ce masina a stat peste noapte, cel putin 10-12 ore.

daca plec dimineata apoi vin acasa la 11 si mai plec pe la 6-7 seara, desi intre timp (de la 11 la 18) motorul se raceste, tachetii (sau ce o fi) nu mai bat. :(/>

Scuze, nu am fost atent :blush:/>

Si eu am fost odata la o constatare, si tocmai atunci nu vroia sa bata :lol:/>

#30 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 24 November 2009 - 07:43 PM

deci, am lasat masina la ora 11 in parcare. acum, la ora 19 deci dupa 8 ore, am iesit putin sa o alerg, avand in vedere ca ieri dupa ce i-am schimbat uleiul nu prea am mers cu ea.

m-am gandit eu ca ar trebui sa turez motorul cum se cuvine pentru ca uleiul sa circule ca lumea in motor. asadar, am pornit masina, motorul rece, si ca de obicei nici urma de tacanit de tacheti.

am fost pe splai putin de la camera de comert pana la soseaua de centura si inapoi, pe malu dambovitei, schimbat numai in 5000 de turatii. am verificat nivelul la ulei, inainte sa plec si era la maxim.

eu ma gandesc ca bataia tachetilor decurgea din faptul ca eu tot timpul tineam nivelul la ulei la mijlocul jojei, intre min si max si nu ajungea ulei cum trebuie la tacheti sau ceva. habar n-am.

am aflat de curand ca uleiul trebuie sa fie neaparat la MAXIM. :)/>

sunt curios maine dimineata daca voi mai auzi acea bataie si mai ales sunt curios de ce tacanitul apare NUMAI DIMINEATA :(/>

#31 User is offline   Andrei Icon

  • Vuuuumm
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Codlea - BRASOV
  • Motorcycle:Honda Transalp

Posted 24 November 2009 - 08:04 PM

View Postpoleposition, on 22 November 2009 - 09:39 PM, said:

pai ai cate un tachet pentru fiecare supapa, tu ai 4 supape pe cilindru - si ai 4 cilindri - (2 supape pe evacuare, 2 pe admisie), deci totalizezi 16 supape si ca urmare, 16 tacheti.

Ce ulei folosesti ?


Daca nu gresesc foarte tare...E46 318i prefacelift are 8v, nu 16v....
Sau vorbesc din basme ? :unsure:/>

#32 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 24 November 2009 - 08:36 PM

ai dreptate andrei, sunt 8.

#33 User is offline   Andrei Icon

  • Vuuuumm
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Codlea - BRASOV
  • Motorcycle:Honda Transalp

Posted 24 November 2009 - 08:47 PM

Ai scapat cam de...doo ori mai ieftin :lol:/>
Glumeam. :P/>


Oricum, cred ca e imposibil sa se strice toti in acelasi timp....poate ai doar unul sau doi stricati...



-------------------

Se poate ca motorul sa nu mearga chiar bine...adica sa raspunda mai greu (sau sa se incece putin la pedala maxima de acc) atunci cand unul sau mai multi tacheti sunt defecti ?

This post has been edited by Andrei: 24 November 2009 - 08:51 PM


#34 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 November 2009 - 09:14 PM

Nu se schimbă doar unul sau doi ci se schimbă toţi.

View PostB72EGR, on 24 November 2009 - 07:43 PM, said:

am aflat de curand ca uleiul trebuie sa fie neaparat la MAXIM. :)/>

sunt curios maine dimineata daca voi mai auzi acea bataie si mai ales sunt curios de ce tacanitul apare NUMAI DIMINEATA :(/>


Nu e adevărat, tacheţii nu trebuie să bată nici dacă uleiul este la jumătatea distanţei dintre maxim şi minim.

#35 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 24 November 2009 - 09:16 PM

motorul merge perfect n-am nici o problema. chiar si cand se aud dimineata, tot n-am nici o problema cu motorul sau cu acceleratia.

o sa vad dimineata ce si cum. :)/>

#36 User is offline   Andrei Icon

  • Vuuuumm
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Codlea - BRASOV
  • Motorcycle:Honda Transalp

Posted 24 November 2009 - 09:21 PM

Intreb cam...offtopic, pentru ca am si un Passat B3 cu motor 2.0 benzina 16v 116 cp, si ii bat cam tare tachetii....ulei are destul.
Si mai ales dimineata, cand e motorul rece, dar si cand e cald, la apasarea acceleratiei la maxim sub 2000 rpm, are o secunde de lag, ca si cum s-ar ineca....
Nu prea pare a fi in mintile lui motorul...:(/>

#37 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 24 November 2009 - 09:25 PM

incearca sa-i cureti, la passat poate nu sunt hidraulici si nu trebuie schimbati neaparat.

#38 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 November 2009 - 09:29 PM

View PostAndrei, on 24 November 2009 - 09:21 PM, said:

Intreb cam...offtopic, pentru ca am si un Passat B3 cu motor 2.0 benzina 16v 116 cp, si ii bat cam tare tachetii....ulei are destul.
Si mai ales dimineata, cand e motorul rece, dar si cand e cald, la apasarea acceleratiei la maxim sub 2000 rpm, are o secunde de lag, ca si cum s-ar ineca....
Nu prea pare a fi in mintile lui motorul...:(/>


Dacă tacheţii sunt dereglaţi, unele supape se deschid/închid incomplet.

Nu ştiu dacă sunt tacheţi hidraulici la acel motor.

#39 User is offline   Andrei Icon

  • Vuuuumm
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Codlea - BRASOV
  • Motorcycle:Honda Transalp

Posted 24 November 2009 - 09:40 PM

Si aceasta inchidere\deschidere incompleta, poate cauza efectul de 'inecare' , dat in nas ?

#40 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 November 2009 - 09:54 PM

Posibil.

  • (5 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users