ce sunt tachetii ?
#55
Posted 27 November 2009 - 08:10 PM
B72EGR, on 22 November 2009 - 11:00 PM, said:
apropo de ulei, eu am luat masina la 174 000 km. acum are 187 000 km. deci in 13 000 km, am completat cu 1 litru de ulei ca sa fie nivelul bun. asta inseamna mult sau putin ? pot sa zic ca imi consuma ulei sau e normal consumul asta?
ai mers 13.000 km cu un schimb?!
#56
Posted 27 November 2009 - 08:33 PM
da, atata imi arata calculatorul de bord.
l-am resetat dupa ce mi-am facut revizia, arata 25 000 until inspection sau ceva de genul asta acum.
un interval rezonabil intre schimburile de ulei mi se pare 15 000 km.
tu ce recomandari ai ?
la o masina veche ca a mea s-ar putea sa ai dreptate, schimburile ar trebui sa fie facute mai des.
eu merg pe principiul "if it ain't broke, don't fix it."
l-am resetat dupa ce mi-am facut revizia, arata 25 000 until inspection sau ceva de genul asta acum.
un interval rezonabil intre schimburile de ulei mi se pare 15 000 km.
tu ce recomandari ai ?
la o masina veche ca a mea s-ar putea sa ai dreptate, schimburile ar trebui sa fie facute mai des.
eu merg pe principiul "if it ain't broke, don't fix it."
#58
Posted 01 March 2010 - 11:03 PM
B72EGR, on 22 November 2009 - 07:47 PM, said:
http://www.youtube.c...feature=related
ok deci am tacanitul asta la rece, dispare dupa 5-10 minute, e foarte enervant.
masina e e46 318ci din 2000.
ce pot face sa scap de acest zgomot ?
cineva a zis ca tachetii sunt de vina.
ce sunt tachetii ?
ok deci am tacanitul asta la rece, dispare dupa 5-10 minute, e foarte enervant.
masina e e46 318ci din 2000.
ce pot face sa scap de acest zgomot ?
cineva a zis ca tachetii sunt de vina.
ce sunt tachetii ?
Salut! am si eu un 318i 2001
cam cu aceiasi problema ma confrunt si eu ...dimineata vreo 5-10 min se aude acelasi tacanit.
si eu am banuit tcahetii dar eu am in masina ulei BMW 5w30(asha a folosit fostul proprietar)dar tinand cont ca masina depaseste 150.000 km ar trebui sa schimb pe 5w40.
spunemi te rog dak in zi de azi iti mai tacane.
am inteles ca ai schimbat uleiul si si-a revenit.
astept informatii!
merci!salut!
This post has been edited by cosmin: 01 March 2010 - 11:04 PM
#59
Posted 02 March 2010 - 12:11 PM
salut, de cand am schimbat uleiul prin octombrie-noiembrie 2009, nu am mai avut probleme. am pus ulei BMW 5w30 si nu s-a mai auzit nimic. masina are acum 186 000 km.
vezi daca uleiul e la nivel si daca nu ai scurgeri de ulei, si eventual fa un schimb de ulei, pune tot 5w30.
4 litri de ulei x 40 ron litrul = 160 ron
8 tacheti x 100 original sau 50 producator (desi fiind vorba de motor e foarte indicat sa iti pui original) = 800 ron
diferenta de pret e foarte mare, deci face mai mult sens sa schimbi intai uleiul si apoi sa vezi daca s-a rezolvat problema.
e foarte probabil sa fie uleiul, bafta cu rezolvarea problemei!
vezi daca uleiul e la nivel si daca nu ai scurgeri de ulei, si eventual fa un schimb de ulei, pune tot 5w30.
4 litri de ulei x 40 ron litrul = 160 ron
8 tacheti x 100 original sau 50 producator (desi fiind vorba de motor e foarte indicat sa iti pui original) = 800 ron
diferenta de pret e foarte mare, deci face mai mult sens sa schimbi intai uleiul si apoi sa vezi daca s-a rezolvat problema.
e foarte probabil sa fie uleiul, bafta cu rezolvarea problemei!
#60
Posted 02 March 2010 - 03:12 PM
B72EGR, on 02 March 2010 - 12:11 PM, said:
salut, de cand am schimbat uleiul prin octombrie-noiembrie 2009, nu am mai avut probleme. am pus ulei BMW 5w30 si nu s-a mai auzit nimic. masina are acum 186 000 km.
vezi daca uleiul e la nivel si daca nu ai scurgeri de ulei, si eventual fa un schimb de ulei, pune tot 5w30.
4 litri de ulei x 40 ron litrul = 160 ron
8 tacheti x 100 original sau 50 producator (desi fiind vorba de motor e foarte indicat sa iti pui original) = 800 ron
diferenta de pret e foarte mare, deci face mai mult sens sa schimbi intai uleiul si apoi sa vezi daca s-a rezolvat problema.
e foarte probabil sa fie uleiul, bafta cu rezolvarea problemei!
vezi daca uleiul e la nivel si daca nu ai scurgeri de ulei, si eventual fa un schimb de ulei, pune tot 5w30.
4 litri de ulei x 40 ron litrul = 160 ron
8 tacheti x 100 original sau 50 producator (desi fiind vorba de motor e foarte indicat sa iti pui original) = 800 ron
diferenta de pret e foarte mare, deci face mai mult sens sa schimbi intai uleiul si apoi sa vezi daca s-a rezolvat problema.
e foarte probabil sa fie uleiul, bafta cu rezolvarea problemei!
acelasi ulei il am si eu in motor,doar ca e timpul sa il schimb(inca 2000km pana sa implinesc 15.000 km)
acum nush ,probabil ar trebui schimbat maxim pana in 10-12 mii km.
multi forumisti mi-au spus sa cresc vascozitatea uleiului adik la 5w40,pentru ca 5w30 se foloseste la masinile mai noi cu putini km.
merci oricum de informatii...voi incepe cu schimbul uleului cat mai curand.
salut !