ce sunt tachetii ?
#64
Posted 04 March 2010 - 11:20 PM
uni spun ca ar trebui sa pun ulei mai gros(5w40) iar altii sa raman la (5w30) pt ca fiind mai gros ajunge mai greu sus in zona tachetilor.
am intradevar o dilema...
dati-mi niste sfaturi de incredere
va multumesc,ceaoo!
#71
Posted 05 March 2010 - 05:39 PM
merci frumos de sfaturi...
va salut !
This post has been edited by cosmin: 05 March 2010 - 05:41 PM
#74
Posted 21 April 2010 - 09:35 PM
Ciupanezu, on 24 November 2009 - 10:00 PM, said:
Tacheţii normali se pot regla.
Daca se poate sa ma poate ajuta cineva cu o traducere/explicatie..
-"hidraulic lifters" = asta inseama ; tachet hidraulic ?
-am vazut ca este necesar "valve ajustment" la motoarele gen S38 (de pe e34 m5) , S50 (e36 m3) , S54 ( e46 m3) etc
si am vazut ca inlocuiesc niste bucati de metal numite de ei "shims" .. aceste "shims" sunt tacheti normali ..sau altceva?
iar 'valve ajustment' , la asta se refera, reglaj al tachetilor?
Multumesc.
PS Asemenea kituri se gasesc la noi ? adica se pot aduce pe comanda ? de ex acele 'dopurile' si acea scula speciala pt ,sa zicem, S38 ?
Attached File(s)
-
shim kit.jpg (32.02K)
Number of downloads: 22 -
IMG_0494.JPG (352.49K)
Number of downloads: 25 -
CIMG0847.JPG (291.89K)
Number of downloads: 17 -
IMG_3364.jpg (550.42K)
Number of downloads: 16 -
17.jpg (109.14K)
Number of downloads: 19 -
bmw95.jpg (132.59K)
Number of downloads: 17 -
bmw96.jpg (83.64K)
Number of downloads: 20
This post has been edited by Rorschach: 21 April 2010 - 09:48 PM
#76
Posted 21 April 2010 - 11:29 PM
Ciupanezu, on 21 April 2010 - 10:13 PM, said:
Valve adjustment adică reglarea supapelor.
Da, se pot aduce pe comandă.
Dacă scula are cod pe realoem, se poate comanda.
În caz contrar, o găseşti cu siguranţă pe eBay.com
Am inteles. Multumesc de info. :)/>
This post has been edited by Rorschach: 21 April 2010 - 11:39 PM
#78
Posted 22 April 2010 - 08:57 AM
Rorschach, on 21 April 2010 - 09:35 PM, said:
-"hidraulic lifters" = asta inseama ; tachet hidraulic ?
-am vazut ca este necesar "valve ajustment" la motoarele gen S38 (de pe e34 m5) , S50 (e36 m3) , S54 ( e46 m3) etc
si am vazut ca inlocuiesc niste bucati de metal numite de ei "shims" .. aceste "shims" sunt tacheti normali ..sau altceva?
iar 'valve ajustment' , la asta se refera, reglaj al tachetilor?
Multumesc.
PS Asemenea kituri se gasesc la noi ? adica se pot aduce pe comanda ? de ex acele 'dopurile' si acea scula speciala pt ,sa zicem, S38 ?
Am si eu o intrebare... Scula 2 pentru ce e? La ce se foloseste?
#79
Posted 24 April 2010 - 10:22 PM
pyu, on 22 April 2010 - 08:57 AM, said:
Din ce am inteles eu , este scula speciala pt acest tip de operatie , compatibila cu anumite motoare (s38, m88 etc)
(cred) ca se foloseste ca un distantier ca sa poti scoate acele 'dopuri'.
Mai in detaliu aici. http://www.euroclass...adjustment.html
Attached File(s)
-
valveadj009.jpg (99.22K)
Number of downloads: 15 -
valveadj010.jpg (131.89K)
Number of downloads: 15 -
Special_tool.pdf (15.21K)
Number of downloads: 5
This post has been edited by Rorschach: 24 April 2010 - 10:24 PM
#80
Posted 19 May 2010 - 05:30 PM
e foarte subtire pe joja,l-am folosit doar 3000 de km dar intradevar fara sa se mai auda aceasta bataie de tacheti.
este evident ca uleiul cauzeaza bataia tachetilor.
ce imi recomandati in afara schimbarii kitului de tacheti...sa incerc cu ulei castrol si sa fie mai gros?
astept ceva pareri,va multumesc!
ceaooo!
This post has been edited by cosmin: 19 May 2010 - 05:31 PM