ce sunt tachetii ?
#82
Posted 19 May 2010 - 07:22 PM
pyu, on 19 May 2010 - 07:06 PM, said:
Daca bat numai la rece, eu zic sa le dai pace :)/>
Un ulei mai gros nu va rezolva problema, ci doar va ascunde problemele.
Eu sunt multumit de uleiul bmw 5w-40, se comporta bine la 260.000 km cat are masina.
Un ulei mai gros nu va rezolva problema, ci doar va ascunde problemele.
Eu sunt multumit de uleiul bmw 5w-40, se comporta bine la 260.000 km cat are masina.
pai prin experienta de a schimba uleiul am observat ca nu au mai batut tachetii,dar ceea ce ma framanta este vascozitatea foarte apoasa a uleiului.
ori e un ulei contrafacut ,ori nu se potriveste cu nr de km(153000) avuti la masina.
merci!
#86
Posted 29 May 2010 - 12:22 AM
pyu, on 19 May 2010 - 07:24 PM, said:
Cat mergi cu uleiul? Cati km?
pana la ultimul schimb facut de mine 15.000 dar de cand am avut aceasta problema cu tachetii o sa schimb la 10.000km
mai am o singura varianta pana la schimbarea kitului de tacheti...sa schimb uleiul cu castrol 5w40 si voi mai vedea mai departe ce o sa fac.
va multumesc de propuneri.
ceaooo!
#87
Posted 07 June 2010 - 09:15 PM
B72EGR, on 24 November 2009 - 12:43 PM, said:
deci, am lasat masina la ora 11 in parcare. acum, la ora 19 deci dupa 8 ore, am iesit putin sa o alerg, avand in vedere ca ieri dupa ce i-am schimbat uleiul nu prea am mers cu ea.
m-am gandit eu ca ar trebui sa turez motorul cum se cuvine pentru ca uleiul sa circule ca lumea in motor. asadar, am pornit masina, motorul rece, si ca de obicei nici urma de tacanit de tacheti.
am fost pe splai putin de la camera de comert pana la soseaua de centura si inapoi, pe malu dambovitei, schimbat numai in 5000 de turatii. am verificat nivelul la ulei, inainte sa plec si era la maxim.
eu ma gandesc ca bataia tachetilor decurgea din faptul ca eu tot timpul tineam nivelul la ulei la mijlocul jojei, intre min si max si nu ajungea ulei cum trebuie la tacheti sau ceva. habar n-am.
am aflat de curand ca uleiul trebuie sa fie neaparat la MAXIM. :)/>
sunt curios maine dimineata daca voi mai auzi acea bataie si mai ales sunt curios de ce tacanitul apare NUMAI DIMINEATA :(/>
m-am gandit eu ca ar trebui sa turez motorul cum se cuvine pentru ca uleiul sa circule ca lumea in motor. asadar, am pornit masina, motorul rece, si ca de obicei nici urma de tacanit de tacheti.
am fost pe splai putin de la camera de comert pana la soseaua de centura si inapoi, pe malu dambovitei, schimbat numai in 5000 de turatii. am verificat nivelul la ulei, inainte sa plec si era la maxim.
eu ma gandesc ca bataia tachetilor decurgea din faptul ca eu tot timpul tineam nivelul la ulei la mijlocul jojei, intre min si max si nu ajungea ulei cum trebuie la tacheti sau ceva. habar n-am.
am aflat de curand ca uleiul trebuie sa fie neaparat la MAXIM. :)/>
sunt curios maine dimineata daca voi mai auzi acea bataie si mai ales sunt curios de ce tacanitul apare NUMAI DIMINEATA :(/>
E adevarat ca uleiul tre sa fie mereu la maxim?si nu la mijloc?
#92
Posted 07 June 2010 - 10:58 PM
Nu-i nici un pericol dacă este la nivel maxim, nu se întâmplă nimic.
Garniturile şi simeringurile pică dacă pui foarte mult ulei în plus, 2-3 litri peste nivelul maxim.
Atâta timp cât nu este la minim, nu-i problemă.
Garniturile şi simeringurile pică dacă pui foarte mult ulei în plus, 2-3 litri peste nivelul maxim.
kosty 316, on 07 June 2010 - 10:15 PM, said:
E adevarat ca uleiul tre sa fie mereu la maxim?si nu la mijloc?
Atâta timp cât nu este la minim, nu-i problemă.
#93
Posted 08 June 2010 - 09:33 AM
Ciupanezu, on 07 June 2010 - 10:58 PM, said:
Nu-i nici un pericol dacă este la nivel maxim, nu se întâmplă nimic.
Garniturile şi simeringurile pică dacă pui foarte mult ulei în plus, 2-3 litri peste nivelul maxim.
Garniturile şi simeringurile pică dacă pui foarte mult ulei în plus, 2-3 litri peste nivelul maxim.
Off-topic: Asta e valabil si la motoarele diesel, turbo?
Daca ai limita de minim si limita de maxim, nu cred ca e vreun pericol daca nivelul uleiului este intre acestea.
Nu are legatura problema tachetilor cu nivelul mediu sau minim al uleiului.
Mai bine schimba tachetii, decat sa pui "n" uleiuri fara nici un rezultat.
Si atentie, sunt sanse mari sa fie problema de la culbutori. Si mie mi-au zis toti mecanicii ca e problema de la tacheti, i-am schimbat si tot bate.
Eu zic sa verifici prima data culbutorii, se uzeaza rola aia (pentru m43, la m40 nu stiu cum e...)