BMW AUTO FORUM: ce sunt tachetii ? - BMW AUTO FORUM

Jump to content

ce sunt tachetii ?

#81 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 19 May 2010 - 07:06 PM

Daca bat numai la rece, eu zic sa le dai pace :)/>

Un ulei mai gros nu va rezolva problema, ci doar va ascunde problemele.
Eu sunt multumit de uleiul bmw 5w-40, se comporta bine la 260.000 km cat are masina.

#82 User is offline   cosmin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 04-January 10

Posted 19 May 2010 - 07:22 PM

View Postpyu, on 19 May 2010 - 07:06 PM, said:

Daca bat numai la rece, eu zic sa le dai pace :)/>

Un ulei mai gros nu va rezolva problema, ci doar va ascunde problemele.
Eu sunt multumit de uleiul bmw 5w-40, se comporta bine la 260.000 km cat are masina.

pai prin experienta de a schimba uleiul am observat ca nu au mai batut tachetii,dar ceea ce ma framanta este vascozitatea foarte apoasa a uleiului.
ori e un ulei contrafacut ,ori nu se potriveste cu nr de km(153000) avuti la masina.
merci!

#83 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 19 May 2010 - 07:24 PM

Cat mergi cu uleiul? Cati km?

#84 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 19 May 2010 - 07:25 PM

ambele variante sunt mai mult decat plauzibile. sunt chiar probabile :lol:/>

lasa-i domnule in pace, cand o sa inceapa sa bata atat de tare incat sa te enerveze o sa-i schimbi si gata.

schimbarea tachetilor este singura solutie.

#85 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 19 May 2010 - 07:43 PM

Eu zic să încerci cu alt ulei, de exemplu Castrol 5W-40.

Dacă nu se rezolvă aşa, schimbă tacheţii când o să ai bani pentru asta.

#86 User is offline   cosmin Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 45
  • Joined: 04-January 10

Posted 29 May 2010 - 12:22 AM

View Postpyu, on 19 May 2010 - 07:24 PM, said:

Cat mergi cu uleiul? Cati km?

pana la ultimul schimb facut de mine 15.000 dar de cand am avut aceasta problema cu tachetii o sa schimb la 10.000km

mai am o singura varianta pana la schimbarea kitului de tacheti...sa schimb uleiul cu castrol 5w40 si voi mai vedea mai departe ce o sa fac.
va multumesc de propuneri.
ceaooo!

#87 User is offline   kosty 316 Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 129
  • Joined: 30-November 09
  • Location:suceava
  • Car:bmw 316 compact ,1994,m43b16

Posted 07 June 2010 - 09:15 PM

View PostB72EGR, on 24 November 2009 - 12:43 PM, said:

deci, am lasat masina la ora 11 in parcare. acum, la ora 19 deci dupa 8 ore, am iesit putin sa o alerg, avand in vedere ca ieri dupa ce i-am schimbat uleiul nu prea am mers cu ea.

m-am gandit eu ca ar trebui sa turez motorul cum se cuvine pentru ca uleiul sa circule ca lumea in motor. asadar, am pornit masina, motorul rece, si ca de obicei nici urma de tacanit de tacheti.

am fost pe splai putin de la camera de comert pana la soseaua de centura si inapoi, pe malu dambovitei, schimbat numai in 5000 de turatii. am verificat nivelul la ulei, inainte sa plec si era la maxim.

eu ma gandesc ca bataia tachetilor decurgea din faptul ca eu tot timpul tineam nivelul la ulei la mijlocul jojei, intre min si max si nu ajungea ulei cum trebuie la tacheti sau ceva. habar n-am.

am aflat de curand ca uleiul trebuie sa fie neaparat la MAXIM. :)/>

sunt curios maine dimineata daca voi mai auzi acea bataie si mai ales sunt curios de ce tacanitul apare NUMAI DIMINEATA :(/>

E adevarat ca uleiul tre sa fie mereu la maxim?si nu la mijloc?

#88 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 07 June 2010 - 09:19 PM

da, in mod normal asa ar trebui, sa fie la maxim.

#89 User is offline   kosty 316 Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 129
  • Joined: 30-November 09
  • Location:suceava
  • Car:bmw 316 compact ,1994,m43b16

Posted 07 June 2010 - 09:21 PM

View PostB72EGR, on 07 June 2010 - 02:19 PM, said:

da, in mod normal asa ar trebui, sa fie la maxim.

Asta nu o stiam!si eu am probleme cu tacheti!poate asta e motivul!intodeauna am avut uleiul la mijloc

#90 User is offline   B72EGR Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 216
  • Joined: 25-September 09

Posted 07 June 2010 - 09:44 PM

bat ca ori e uleiul prea subtire, ori ca nu e suficient ulei, ori ca-s dusi tachetii. :)/>

#91 User is offline   Andrei Icon

  • Vuuuumm
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Codlea - BRASOV
  • Motorcycle:Honda Transalp

Posted 07 June 2010 - 10:13 PM

Eu ştiam ca trebuie să fie pe medium, undeva in partea superioara a lui..

Pe maxim e pericol sa fie prea mult si sa se strice treburi pe-acolo, garnituri si altele....

Alte pareri ?

#92 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 07 June 2010 - 10:58 PM

Nu-i nici un pericol dacă este la nivel maxim, nu se întâmplă nimic.

Garniturile şi simeringurile pică dacă pui foarte mult ulei în plus, 2-3 litri peste nivelul maxim.

View Postkosty 316, on 07 June 2010 - 10:15 PM, said:

E adevarat ca uleiul tre sa fie mereu la maxim?si nu la mijloc?


Atâta timp cât nu este la minim, nu-i problemă.

#93 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 08 June 2010 - 09:33 AM

View PostCiupanezu, on 07 June 2010 - 10:58 PM, said:

Nu-i nici un pericol dacă este la nivel maxim, nu se întâmplă nimic.

Garniturile şi simeringurile pică dacă pui foarte mult ulei în plus, 2-3 litri peste nivelul maxim.

Off-topic: Asta e valabil si la motoarele diesel, turbo?

Daca ai limita de minim si limita de maxim, nu cred ca e vreun pericol daca nivelul uleiului este intre acestea.
Nu are legatura problema tachetilor cu nivelul mediu sau minim al uleiului.
Mai bine schimba tachetii, decat sa pui "n" uleiuri fara nici un rezultat.
Si atentie, sunt sanse mari sa fie problema de la culbutori. Si mie mi-au zis toti mecanicii ca e problema de la tacheti, i-am schimbat si tot bate.
Eu zic sa verifici prima data culbutorii, se uzeaza rola aia (pentru m43, la m40 nu stiu cum e...)

#94 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 08 June 2010 - 01:47 PM

Da, este valabil şi pentru motoare diesel supraalimentate.

#95 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 08 June 2010 - 02:52 PM

View PostCiupanezu, on 08 June 2010 - 01:47 PM, said:

Da, este valabil şi pentru motoare diesel supraalimentate.

Am facut un schimb de ulei, la un prieten, la masina lui, si am pus vreo 200-300 ml peste nivel, si era agitat, ca daca ii intra ulei in turbina, etc :)/>

#96 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 08 June 2010 - 02:54 PM

Se panica inutil.

#97 User is offline   pyu Icon

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 878
  • Joined: 12-September 09

Posted 08 June 2010 - 02:58 PM

View PostCiupanezu, on 08 June 2010 - 02:54 PM, said:

Se panica inutil.

Asa i-am zis si eu :)/>
Nu stiu de unde auzise el asta...

  • (5 Pages)
  • +
  • « First
  • 3
  • 4
  • 5
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users