tip antigel conteaza culoarea ?
#3
Posted 24 November 2009 - 11:55 AM
dex, on 24 November 2009 - 03:11 AM, said:
Tocmai am schimbat antigelul si nu stiam ce sa aleg. Cei de la service mi-au indicat sa pun un antigel verde-spre-galben(care cica va deveni galben in curand), pt. ca si inainte tot antigel galben aveam pt racire. Are vreo importanta culoarea ?
Da, are importanţă pentru că unele tipuri de antigel conţin silicaţi, iar acestea atacă aluminiul din care sunt fabricate radiatoarele.
#12
Posted 25 November 2009 - 12:41 AM
dex, on 24 November 2009 - 09:04 PM, said:
Gelsol, este made in Romania, l-am cumparat de la Norauto, langa carefour in militari, era cel mai scump. 40 lei / 5 L
Cand ai cumparat antigelul, le-ai zis celor de la Norauto pt ce masina iti trebuie?
Nu de alta dar incepusem sa aud lucruri bune despre ei, dar daca ti-au dat antigelul asta pt E60 promit eu ca in veci nu trec pe la ei.
#15
Posted 28 November 2009 - 11:35 PM
Am citit multe despre antigel si informatiile sunt contradictorii de multe ori.
Nu stiu daca asta este varianta corecta, insa o sa o spun, fiecare citeste si alege ce doreste.
Antigelul folosit pentru masinile dupa 2004 este long life si contine substante care protejeaza contra coroziunii, si este compatibil cu aluminiul.
Aditivii din antigelul normal nu sunt compatibili cu aditivii din antigelul long life.Daca se completeaza cu antigel normal scade protectia impotriva coroziunii.Antigelul BMW este albastru, insa poate avea si alta culoare in functie de tara unde este distribuit si produs.
Antigelul este de tip OAT(Organic Acid Technology)si utilizeaza aditivi organici, fata de aditvii anorganici gasiti in aditivii short term.Aditivii organici actioneaza mai incet si dureaza foarte mult, in comparatie cu aditivii anorganici.Amestecarea diverselor tipuri de antigel poate rezulta in decolorarea antigelului.
Antigelul nu contine nitiriti sau fosfati, insa contine silicati care ajuta la repararea micilor cavitati formate de pompa de apa.
Practic, nu stiu daca pretul unui antigel de pe piata ar justifica inlocuirea antigelului original, sau amestecarea lor.Dupa parerea mea pot aparea probleme care nu pot justifica diferenta de pret, daca exista.
Repet, este doar parerea mea si nu incerc sa conving pe nimeni sa foloseasca un tip de antigel in detrimentul altuia.
Nu stiu daca asta este varianta corecta, insa o sa o spun, fiecare citeste si alege ce doreste.
Antigelul folosit pentru masinile dupa 2004 este long life si contine substante care protejeaza contra coroziunii, si este compatibil cu aluminiul.
Aditivii din antigelul normal nu sunt compatibili cu aditivii din antigelul long life.Daca se completeaza cu antigel normal scade protectia impotriva coroziunii.Antigelul BMW este albastru, insa poate avea si alta culoare in functie de tara unde este distribuit si produs.
Antigelul este de tip OAT(Organic Acid Technology)si utilizeaza aditivi organici, fata de aditvii anorganici gasiti in aditivii short term.Aditivii organici actioneaza mai incet si dureaza foarte mult, in comparatie cu aditivii anorganici.Amestecarea diverselor tipuri de antigel poate rezulta in decolorarea antigelului.
Antigelul nu contine nitiriti sau fosfati, insa contine silicati care ajuta la repararea micilor cavitati formate de pompa de apa.
Practic, nu stiu daca pretul unui antigel de pe piata ar justifica inlocuirea antigelului original, sau amestecarea lor.Dupa parerea mea pot aparea probleme care nu pot justifica diferenta de pret, daca exista.
Repet, este doar parerea mea si nu incerc sa conving pe nimeni sa foloseasca un tip de antigel in detrimentul altuia.
This post has been edited by Bavaria: 28 November 2009 - 11:36 PM