Page 1 of 1
Intrebare senzori presiune pneuri
#7
Posted 29 March 2010 - 12:50 PM
salut,
ieri veneam de la alexandria si pana sa ies din oras,au se aprinde senzorul de pana...
ma dau jos ma uit rotile beton,incerc sa il resetez nada,ma opresc la o benzinarie si il rog pe un tip sa-mi faca presiunea,zis si facut..
ultima data cand mi-a aparut la fel am facut presiunea per total 2.3,ieri pe fata aveam 2.2 si spate una cu 3 !!!!!??? si alta cu 2.1
stiti ce nu inteleg de ce aia a ajuns la 3,iar celelalte 2.1-2.2!!??
cred unele ceasuri de presiune de la vulcanizari nu arata valoarea reala si sunt defecte si de ce naiba pierd aer?
ieri veneam de la alexandria si pana sa ies din oras,au se aprinde senzorul de pana...
ma dau jos ma uit rotile beton,incerc sa il resetez nada,ma opresc la o benzinarie si il rog pe un tip sa-mi faca presiunea,zis si facut..
ultima data cand mi-a aparut la fel am facut presiunea per total 2.3,ieri pe fata aveam 2.2 si spate una cu 3 !!!!!??? si alta cu 2.1
stiti ce nu inteleg de ce aia a ajuns la 3,iar celelalte 2.1-2.2!!??
cred unele ceasuri de presiune de la vulcanizari nu arata valoarea reala si sunt defecte si de ce naiba pierd aer?
#10
Posted 14 April 2010 - 11:28 PM
incercati presiune cu azot, e tata' lor. Pe mine ma tine de vara trecuta fara nicio afisare si fac regulat drumuri de 4-500 km.
+ ca runflat e mult mai greu decat cauciuc normal si azotul il face cu foarte putin mai usor => rinichii ceva mai putin chinuiti..
PROTEST OGLINZI
+ ca runflat e mult mai greu decat cauciuc normal si azotul il face cu foarte putin mai usor => rinichii ceva mai putin chinuiti..
PROTEST OGLINZI
#12
Posted 25 September 2010 - 10:29 AM
daniel LNC, on 29 March 2010 - 01:50 PM, said:
salut,
ieri veneam de la alexandria si pana sa ies din oras,au se aprinde senzorul de pana...
ma dau jos ma uit rotile beton,incerc sa il resetez nada,ma opresc la o benzinarie si il rog pe un tip sa-mi faca presiunea,zis si facut..
ultima data cand mi-a aparut la fel am facut presiunea per total 2.3,ieri pe fata aveam 2.2 si spate una cu 3 !!!!!??? si alta cu 2.1
stiti ce nu inteleg de ce aia a ajuns la 3,iar celelalte 2.1-2.2!!??
cred unele ceasuri de presiune de la vulcanizari nu arata valoarea reala si sunt defecte si de ce naiba pierd aer?
ieri veneam de la alexandria si pana sa ies din oras,au se aprinde senzorul de pana...
ma dau jos ma uit rotile beton,incerc sa il resetez nada,ma opresc la o benzinarie si il rog pe un tip sa-mi faca presiunea,zis si facut..
ultima data cand mi-a aparut la fel am facut presiunea per total 2.3,ieri pe fata aveam 2.2 si spate una cu 3 !!!!!??? si alta cu 2.1
stiti ce nu inteleg de ce aia a ajuns la 3,iar celelalte 2.1-2.2!!??
cred unele ceasuri de presiune de la vulcanizari nu arata valoarea reala si sunt defecte si de ce naiba pierd aer?
Resetarea nu se face pe loc.Mai trebuie sa mergi vreo cativa km,pana dsc-ul calculeaza noile valori(si se activeaza:tyre pressure active).In mod normal poti reseta cu orice valoare a presiunii din pneuri si indiferent de presiunile diferite din roti.Doar cand una din roti i-si modifica diametrul atunci apare atentionarea de tyre puncture.Odata aparuta aceasta eroare,ea nu-ti va disparea NICIODATA,pana nu activezi din nou noile valori.
#14
Posted 30 September 2010 - 07:29 PM
Heaven, on 30 September 2010 - 01:19 PM, said:
azi de dimineata am gasit roata fata pe janta, sau ma rog aproape pe janta (runflat).
am plecat asa cu ea spre vulcanizare si nu am auzit nimic de la TPMS.
in idrive zice ca status este active.
aveti idee de ce nu m-a avertizat ca am pana ?
am plecat asa cu ea spre vulcanizare si nu am auzit nimic de la TPMS.
in idrive zice ca status este active.
aveti idee de ce nu m-a avertizat ca am pana ?
pune-o pe tester si vezi care e cauza,s-ar putea sa-ti fie bulit senzorul,sau poate e deconectat si l-ai activat deconectat,pune testerul
si vezi exact
#15
Posted 29 October 2012 - 01:02 PM
Am un 116i din 2008 si tocmai ce mi-am schimbat rotile ca sa fiu pregatit de iarna cu cauciucuri de iarna si jante de tabla ,apropo merci Razvan pentru ele ca s-au potrivit perfect :)/>
Cum am iesit cu ea de la atelier in 100 metri mi-a aparut alarma ca am pana .
Am tras intr-o parcare , am scos compresorul din porbagaj si am verificat presiunea din roti ...si totul era ok !
Mi-am dat seama ca , la modelul meu , alarma de pana apare in functie de cum detecteaza viteza de rotire a rotii . Asa ca am resetat alarma ,si ca sa recalculeze parametrii am dat 2-3 ture cu masina prin parcare si alarma nu a mai reaparut .
Am reverificat presiunea in roti si totul este ok .
Ca idee pentru cei care aveti runflat-uri , atunci cand faceti pana incercati sa va opriti cat mai repede la o vulcanizare ca altfel terminati cauciucul . Eu am avut pana la roata stanga-spate la aprox 40km de Bucuresti si era duminica seara si n-am gasit nici o vulcanizare deschisa, asa ca am mers usor cu max 50km/h fara sa pun frane bruste ... dar totusi cauciucul (Pirelli RFT vara 195/55 R16 87V) s-a tocit asa se tare ca au inceput sa se vada sarmele din el !!! (intr-adevar il aveam de 4 ani dar speram sa-l mai tin si vara urmatoare)
Cum am iesit cu ea de la atelier in 100 metri mi-a aparut alarma ca am pana .
Am tras intr-o parcare , am scos compresorul din porbagaj si am verificat presiunea din roti ...si totul era ok !
Mi-am dat seama ca , la modelul meu , alarma de pana apare in functie de cum detecteaza viteza de rotire a rotii . Asa ca am resetat alarma ,si ca sa recalculeze parametrii am dat 2-3 ture cu masina prin parcare si alarma nu a mai reaparut .
Am reverificat presiunea in roti si totul este ok .
Ca idee pentru cei care aveti runflat-uri , atunci cand faceti pana incercati sa va opriti cat mai repede la o vulcanizare ca altfel terminati cauciucul . Eu am avut pana la roata stanga-spate la aprox 40km de Bucuresti si era duminica seara si n-am gasit nici o vulcanizare deschisa, asa ca am mers usor cu max 50km/h fara sa pun frane bruste ... dar totusi cauciucul (Pirelli RFT vara 195/55 R16 87V) s-a tocit asa se tare ca au inceput sa se vada sarmele din el !!! (intr-adevar il aveam de 4 ani dar speram sa-l mai tin si vara urmatoare)
#16
Posted 04 December 2012 - 12:01 AM
O chestie ciudata am patit si eu cu un RFT Dunlop SP 01 245/40/18.
Am luat o cale ferata in viteza si am taiat un cauciuc. Am vazut insa am continuat drumul cam 35 de km.
Cand am dat jos roata sa pun rezerva, anvelopa era parca facuta din mai multe bucati. Practic banda de rulare era desprinsa fata de straturile de mai jos si se putea misca cu mana. Cauciucul era serios avariat pe toata circumferinta lui, nu doar in zona lovita.
Voi arunca anvelopa (acum am trecut pe iarna).
Am luat o cale ferata in viteza si am taiat un cauciuc. Am vazut insa am continuat drumul cam 35 de km.
Cand am dat jos roata sa pun rezerva, anvelopa era parca facuta din mai multe bucati. Practic banda de rulare era desprinsa fata de straturile de mai jos si se putea misca cu mana. Cauciucul era serios avariat pe toata circumferinta lui, nu doar in zona lovita.
Voi arunca anvelopa (acum am trecut pe iarna).
#17
Posted 04 December 2012 - 12:05 AM
Bala, on 04 December 2012 - 12:01 AM, said:
anvelopa era parca facuta din mai multe bucati. Practic banda de rulare era desprinsa fata de straturile de mai jos si se putea misca cu mana. Cauciucul era serios avariat pe toata circumferinta lui, nu doar in zona lovita.
Voi arunca anvelopa (acum am trecut pe iarna).
Voi arunca anvelopa (acum am trecut pe iarna).
Ai luat anvelopa de noua? Din ce ai descris, apare ca si cum ar fi fost resapat
Pai normal sa o arunci...Ce voiai sa faci cu ea in halul asta?
Page 1 of 1