BMW AUTO FORUM: Intrebare senzori presiune pneuri - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Page 1 of 1

Intrebare senzori presiune pneuri

#1 User is offline   mark Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 07-November 09
  • Location:Buc
  • Car:E87 120D

Posted 28 November 2009 - 11:36 AM

Salut!
Ar trebui sa existe niste senzori atasati in interiorul rotii pe janta? Sau nu?
Cand am facut primul schimb de cauciucuri vara-iarna nu era nici un senzor pe interior...iar meniul de setare presiune nu zice nimic de lipsa lui...

#2 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 28 November 2009 - 12:05 PM

Există două tipuri de sisteme.
Unul cu senzori şi altul care se bazează pe senzorii de ABS/DSC care monitorizează viteza cu care se învârt roţile.
O roată dezumflată se va învârti mai puţin din cauza diamentrului mai mic.

#3 User is offline   mark Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 07-November 09
  • Location:Buc
  • Car:E87 120D

Posted 29 November 2009 - 12:03 PM

Aham...
O sa presupun ca am sistemul care se bazeaza pe ABS/DSC :)/>

This post has been edited by mark: 29 November 2009 - 12:03 PM


#4 User is offline   ciupi Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 17-February 10
  • Location:Bucuresti
  • Car:E32 750IL

Posted 12 March 2010 - 10:36 PM

View Postmark, on 29 November 2009 - 12:03 PM, said:

Aham...
O sa presupun ca am sistemul care se bazeaza pe ABS/DSC :)/>



exact

This post has been edited by ciupi: 12 March 2010 - 10:37 PM


#5 User is offline   shimano Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 3
  • Joined: 22-March 10

Posted 22 March 2010 - 08:22 PM

Din ce am citit principiul functioneaza bine doar cu cauciucurile run flat, cred ca de aceea este si prezent pe orice model nou (asa stiu...). Mie mi se mai aprinde cam odata pe an dar fara sa am vreo problema la roata (folosesc cauciucuri normale).

#6 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 22 March 2010 - 11:29 PM

Se folosesc aceşti senzori pentru că este posibil să mergi cu pană fără să-ţi dai imediat seama din cauza RFT-urilor.

#7 User is offline   daniel LNC Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 09-February 10
  • Location:west bucharest
  • Car:magar

Posted 29 March 2010 - 12:50 PM

salut,
ieri veneam de la alexandria si pana sa ies din oras,au se aprinde senzorul de pana...
ma dau jos ma uit rotile beton,incerc sa il resetez nada,ma opresc la o benzinarie si il rog pe un tip sa-mi faca presiunea,zis si facut..
ultima data cand mi-a aparut la fel am facut presiunea per total 2.3,ieri pe fata aveam 2.2 si spate una cu 3 !!!!!??? si alta cu 2.1
stiti ce nu inteleg de ce aia a ajuns la 3,iar celelalte 2.1-2.2!!??
cred unele ceasuri de presiune de la vulcanizari nu arata valoarea reala si sunt defecte si de ce naiba pierd aer?

#8 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 29 March 2010 - 12:56 PM

Probabil că-i indica eronat.

Mergi în altă parte să verifici.

#9 User is offline   daniel LNC Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 44
  • Joined: 09-February 10
  • Location:west bucharest
  • Car:magar

Posted 29 March 2010 - 08:27 PM

View PostCiupanezu, on 29 March 2010 - 12:56 PM, said:

Probabil că-i indica eronat.

Mergi în altă parte să verifici.


da asa am sa fac

merci

#10 User is offline   VladS Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 14-April 10

Posted 14 April 2010 - 11:28 PM

incercati presiune cu azot, e tata' lor. Pe mine ma tine de vara trecuta fara nicio afisare si fac regulat drumuri de 4-500 km.

+ ca runflat e mult mai greu decat cauciuc normal si azotul il face cu foarte putin mai usor => rinichii ceva mai putin chinuiti..


PROTEST OGLINZI

#11 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 14 April 2010 - 11:34 PM

E placebo faza cu azotul din anvelope.

#12 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 25 September 2010 - 10:29 AM

View Postdaniel LNC, on 29 March 2010 - 01:50 PM, said:

salut,
ieri veneam de la alexandria si pana sa ies din oras,au se aprinde senzorul de pana...
ma dau jos ma uit rotile beton,incerc sa il resetez nada,ma opresc la o benzinarie si il rog pe un tip sa-mi faca presiunea,zis si facut..
ultima data cand mi-a aparut la fel am facut presiunea per total 2.3,ieri pe fata aveam 2.2 si spate una cu 3 !!!!!??? si alta cu 2.1
stiti ce nu inteleg de ce aia a ajuns la 3,iar celelalte 2.1-2.2!!??
cred unele ceasuri de presiune de la vulcanizari nu arata valoarea reala si sunt defecte si de ce naiba pierd aer?


Resetarea nu se face pe loc.Mai trebuie sa mergi vreo cativa km,pana dsc-ul calculeaza noile valori(si se activeaza:tyre pressure active).In mod normal poti reseta cu orice valoare a presiunii din pneuri si indiferent de presiunile diferite din roti.Doar cand una din roti i-si modifica diametrul atunci apare atentionarea de tyre puncture.Odata aparuta aceasta eroare,ea nu-ti va disparea NICIODATA,pana nu activezi din nou noile valori.

#13 User is offline   Heaven Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 16-September 10

Posted 30 September 2010 - 12:19 PM

azi de dimineata am gasit roata fata pe janta, sau ma rog aproape pe janta (runflat).
am plecat asa cu ea spre vulcanizare si nu am auzit nimic de la TPMS.
in idrive zice ca status este active.
aveti idee de ce nu m-a avertizat ca am pana ?

#14 User is offline   Severus Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 481
  • Joined: 24-September 10
  • Location:Moon of Endor
  • Car:cazan

Posted 30 September 2010 - 07:29 PM

View PostHeaven, on 30 September 2010 - 01:19 PM, said:

azi de dimineata am gasit roata fata pe janta, sau ma rog aproape pe janta (runflat).
am plecat asa cu ea spre vulcanizare si nu am auzit nimic de la TPMS.
in idrive zice ca status este active.
aveti idee de ce nu m-a avertizat ca am pana ?

pune-o pe tester si vezi care e cauza,s-ar putea sa-ti fie bulit senzorul,sau poate e deconectat si l-ai activat deconectat,pune testerul
si vezi exact

#15 User is offline   George A Icon

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 5
  • Joined: 25-October 12
  • Location:Bucuresti
  • Car:116i

Posted 29 October 2012 - 01:02 PM

Am un 116i din 2008 si tocmai ce mi-am schimbat rotile ca sa fiu pregatit de iarna cu cauciucuri de iarna si jante de tabla ,apropo merci Razvan pentru ele ca s-au potrivit perfect :)/>
Cum am iesit cu ea de la atelier in 100 metri mi-a aparut alarma ca am pana .
Am tras intr-o parcare , am scos compresorul din porbagaj si am verificat presiunea din roti ...si totul era ok !

Mi-am dat seama ca , la modelul meu , alarma de pana apare in functie de cum detecteaza viteza de rotire a rotii . Asa ca am resetat alarma ,si ca sa recalculeze parametrii am dat 2-3 ture cu masina prin parcare si alarma nu a mai reaparut .
Am reverificat presiunea in roti si totul este ok .

Ca idee pentru cei care aveti runflat-uri , atunci cand faceti pana incercati sa va opriti cat mai repede la o vulcanizare ca altfel terminati cauciucul . Eu am avut pana la roata stanga-spate la aprox 40km de Bucuresti si era duminica seara si n-am gasit nici o vulcanizare deschisa, asa ca am mers usor cu max 50km/h fara sa pun frane bruste ... dar totusi cauciucul (Pirelli RFT vara 195/55 R16 87V) s-a tocit asa se tare ca au inceput sa se vada sarmele din el !!! (intr-adevar il aveam de 4 ani dar speram sa-l mai tin si vara urmatoare)

#16 User is offline   Bala Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 29-April 12
  • Location:Timisoara
  • Car:BMW E60 520d LCI

Posted 04 December 2012 - 12:01 AM

O chestie ciudata am patit si eu cu un RFT Dunlop SP 01 245/40/18.

Am luat o cale ferata in viteza si am taiat un cauciuc. Am vazut insa am continuat drumul cam 35 de km.

Cand am dat jos roata sa pun rezerva, anvelopa era parca facuta din mai multe bucati. Practic banda de rulare era desprinsa fata de straturile de mai jos si se putea misca cu mana. Cauciucul era serios avariat pe toata circumferinta lui, nu doar in zona lovita.

Voi arunca anvelopa (acum am trecut pe iarna).

#17 User is offline   DanS Icon

  • Pasyonat
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 1,425
  • Joined: 06-September 09
  • Location:Houston Tx, PH RO

Posted 04 December 2012 - 12:05 AM

View PostBala, on 04 December 2012 - 12:01 AM, said:

anvelopa era parca facuta din mai multe bucati. Practic banda de rulare era desprinsa fata de straturile de mai jos si se putea misca cu mana. Cauciucul era serios avariat pe toata circumferinta lui, nu doar in zona lovita.

Voi arunca anvelopa (acum am trecut pe iarna).

Ai luat anvelopa de noua? Din ce ai descris, apare ca si cum ar fi fost resapat

Pai normal sa o arunci...Ce voiai sa faci cu ea in halul asta?

#18 User is offline   Bala Icon

  • Novice
  • PipPip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 29-April 12
  • Location:Timisoara
  • Car:BMW E60 520d LCI

Posted 04 December 2012 - 12:11 AM

Da. Fusese de noua cumparata insa cei drept destul de rau uzata. O fi si asta un motiv...

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users