Pisica mea rosie
#224
Posted 20 March 2011 - 02:45 PM
Am luat compresia cu un compresmetru omologat. Iată rezultatul 11,2 cel mai mic, 11,5 - 11,8, si restul 12. Concluzia, am un super motor. O veste proastă e că am scurgeri de ulei şi trebuie să schimb semeringurile de la supape. Deci ...i am happy ! :rolleyes:/>
This post has been edited by marianKUC: 20 March 2011 - 02:46 PM
#226
Posted 20 March 2011 - 08:00 PM
Păi iniţial, de asta am făcut testul de compresie, că îmi păpa ulei. Şi am bagat-o pe tester, rezultatul: debitmetru perfect, sondele lambda perfecte, motorul perfect echilibrat, totul perfect. Am schimbat bujiile, apoi zic să iau o compresie şi să văd care-i treaba. Şi aici am descoperit că pierde ulei pe lângă bujii, şi mi-a zis mecanicul că trebuie schimbate semeringurile de la supape şi încă nu ştiu ce garnitură, am uitat cum se cheamă. În rest, totul este perfect. Le-am comandat deja, sper să se rezolve.
#227
Posted 21 March 2011 - 12:55 AM
Nu prea are legatura uleiul de langa bujii cu simeringurile de la supape.Numai dupa compresie nu poti sa iti dai seama 100% de starea unui motor.Motorul poate sa consume mult ulei chiar si daca are compresie perfecta, iar compresia de la motorul tau mi se pare departe de a fi perfecta.Mai cere si alte pareri inainte sa te apuci sa dai chiulasa jos.
#228
Posted 21 March 2011 - 08:01 AM
#231
Posted 02 April 2011 - 08:52 PM
Mici chestii în plus :
- legat stop frână la eleron
- cumpărat 4 anvelope Continental Sport Contact II (nu noi..dar în stare f bună)
- legat lumini la picioare ( mai am de legat şi pe cele de la parasolare)
- spălat motorul, în curte, liniştit, un lighean cu apă şi Pur lichid, un burete, pac pac ;)/>
- am schimbat arcurile , am luat unele stock, acum e mai ridicată puţin, nu mai ating pe jos (că m-am săturat să ating cu ea peste tot, maşina cu soţie şi copil în spate, bagaje, la Bran atingeam, în parcare atingeam, la intrarile din parcările subterane gen Real atingeam, etc. )
- am cumpărat un set de amortizoare Sachs Super Touring, second ce-i drept, dar în garanţie încă, rulate doar 15 mii km. Sunt ca noi. (tipul şi-a pus reglabilă)
- schimbat capete de bara, bielete de direcţie, mai am cumpărate bucşi bară stabilizatoare şi bielete antiruliu, le schimb şi pe astea şi am totul nou pe faţă.
- şi cam atât ...am frecat mocheta cu biocarpet şi preşurile de vară, au ieşit super. Am frecat pielea cu lapte Doina. Apropo, da-ţi şi mie o idee, cu ce întreţineţi pielea?
- legat stop frână la eleron
- cumpărat 4 anvelope Continental Sport Contact II (nu noi..dar în stare f bună)
- legat lumini la picioare ( mai am de legat şi pe cele de la parasolare)
- spălat motorul, în curte, liniştit, un lighean cu apă şi Pur lichid, un burete, pac pac ;)/>
- am schimbat arcurile , am luat unele stock, acum e mai ridicată puţin, nu mai ating pe jos (că m-am săturat să ating cu ea peste tot, maşina cu soţie şi copil în spate, bagaje, la Bran atingeam, în parcare atingeam, la intrarile din parcările subterane gen Real atingeam, etc. )
- am cumpărat un set de amortizoare Sachs Super Touring, second ce-i drept, dar în garanţie încă, rulate doar 15 mii km. Sunt ca noi. (tipul şi-a pus reglabilă)
- schimbat capete de bara, bielete de direcţie, mai am cumpărate bucşi bară stabilizatoare şi bielete antiruliu, le schimb şi pe astea şi am totul nou pe faţă.
- şi cam atât ...am frecat mocheta cu biocarpet şi preşurile de vară, au ieşit super. Am frecat pielea cu lapte Doina. Apropo, da-ţi şi mie o idee, cu ce întreţineţi pielea?
#240
Posted 03 April 2011 - 04:13 PM
Se numeşte senzor de prezenţă, şi este de fapt o plasă montată în şezut, care detectează dacă este sau nu cineva pe scaun, iar în funcţie de asta deschide sau nu airbag-ul pasager. Ca să treaca soluţia-spuma-crema, prin piele, prin burete, să ajungă la plasa cu senzori şi să o mai şi strice, e cale lungă. Oricâtă soluţie ai pune, nu cred ca trece de piele.