Am nevoie de niste idei!!
#3
Posted 13 December 2009 - 02:06 PM
Ciupanezu, on 13 December 2009 - 06:03 AM, said:
Depinde ce vrei să faci şi cât de mult simţ tehnic ai.
eu as vrea multe!simt tehnic...cam la ce te referi?ca mecanica stiu cat de cat(ca am facut scoala ptr. asa ceva!
As vrea mai mult niste chestii care sa imi imbunatateasca mersul masini si de ce nu ,aspectul!
cu bani putini ca e criza! :blush:/>
#7
Posted 13 December 2009 - 03:51 PM
Ciupanezu, on 13 December 2009 - 06:33 AM, said:
Păi pune-i pneuri iarnă, schimbă lichidul de frână, lichidul de servo, uleiul de la diferenţial.
in afara de uleiul din diferential ,am facut tot ce ai zis acu 2 saptamani!ce ulei se pune in diferential?asta se schimba la un anumit numar de km.?nu stiam!
#15
Posted 13 December 2009 - 04:17 PM
Ciupanezu, on 13 December 2009 - 08:06 AM, said:
deci din ce inteleg eu,ca nu inteleg chiar super bine engleza(mai ales in termeni mecanici),daca as avea autoblocant in caz ca in mers o roata pierde aderenta la sol(gheata ,balti etc.),miscarea se muta pe cealalta care are mai buna aderenta?are legatura cu senzori abs sau e ceva mecanic?
#17
Posted 13 December 2009 - 04:26 PM
Ciupanezu, on 13 December 2009 - 08:20 AM, said:
Diferenţialul autoblocant, cunoscut şi ca diferenţial cu alunecare limitată, blochează rotirea diferenţiată a roţilor, prin urmare ambele roţi se învârt în acelaşi timp dacă este nevoie, adică atunci când o roată nu are aderenţă.
Este complet mecanic.
Este complet mecanic.
aha!scuze ,ti am zis ca am probleme cu engleza!nu ar fi rau un topic pe acest gen de subiect ,ca oricine doreste sa si cunoasca masina mai bine ,sa aiba un loc aparte unde sa posteze,nu?un loc unde sa fie poze ,articole cu parti componente a masinii si tot ce ne intereseza!poate descoperim exact cum lucreaza,tehnic vorbind,un bmw!