BMW AUTO FORUM: Am nevoie de niste idei!! - BMW AUTO FORUM

Jump to content

Am nevoie de niste idei!!

#21 User is offline   G-Man Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 23-September 09
  • Location:Nitra /SK sau VN-RO-UE
  • Car:E39 525D Touring SOLD, 525D E60

Posted 13 December 2009 - 08:22 PM

View Postkosty 316, on 13 December 2009 - 04:51 PM, said:

in afara de uleiul din diferential ,am facut tot ce ai zis acu 2 saptamani!ce ulei se pune in diferential?asta se schimba la un anumit numar de km.?nu stiam!




Cum ai schimbat uleiul de servo frana si de servo directie?

#22 User is offline   kosty 316 Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 129
  • Joined: 30-November 09
  • Location:suceava
  • Car:bmw 316 compact ,1994,m43b16

Posted 13 December 2009 - 09:31 PM

View PostG-Man, on 13 December 2009 - 12:22 PM, said:

Cum ai schimbat uleiul de servo frana si de servo directie?

Uleiul de servo:am scos busonul de la caseta de directie de dedesupt, am lasat sa curga uleiul,am inchis inapoi si am pus uleiul nou!Dupa care am pornit motorul,l am lasat 5 min fara sa invart volanul si dupa aia am virat stanga ,dreapta de cateva ori aproape la maxim!
Lichidul de frana :nu am m ai golit decat vasul ,(cu un furtun),am completat inapoi si am aerisit franele pe toate 4 roti la rand!

This post has been edited by kosty 316: 13 December 2009 - 09:32 PM


#23 User is offline   G-Man Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 125
  • Joined: 23-September 09
  • Location:Nitra /SK sau VN-RO-UE
  • Car:E39 525D Touring SOLD, 525D E60

Posted 13 December 2009 - 11:33 PM

Destul de complicat ca nu am o rampa deci tot la service ajung!

#24 User is offline   kosty 316 Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 129
  • Joined: 30-November 09
  • Location:suceava
  • Car:bmw 316 compact ,1994,m43b16

Posted 14 December 2009 - 08:51 AM

View PostG-Man, on 13 December 2009 - 03:33 PM, said:

Destul de complicat ca nu am o rampa deci tot la service ajung!

e cam naspa fara rampa!dar ridic-o pe cric partea de la sofer ca ajungi la buson la caseta!

#25 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 22 January 2010 - 06:05 PM

Poti sa-i verifici compresia ,
fishele,
bujiile
sa-i schimbi
garnitura de la capacul axelor cu came ,
sa cureti clapeta de acceleratie ,
sa cureti galeria de admisie ,
sa faci un compartiment de tabla( aluminiu ) in jurul filtrului de aer pt a pastra temperatura cat mai scazuta fata de compartimentul motor ,
poti sa schimbi furtunele de la servo sau de la radiator ,
sa ii pui filtru sport in compartimentul de tabla pe care inca nu l-ai confectionat, sa schimbi uleiul din cutia de viteze si sa vezi daca pierzi ulei pe la oringuri ,
sa antifonezi usile sa se inchida mai mishto, sa cureti de praf blocul optic ,
sa izolezi cu banda speciala evacuarea din zona motorului pt a pastra temperatura pe evacuare etc etc etc...zi si te duci cu ele )
Poti sa-i cureti injectoarele ( in service sau le demonte

Cutie de tabla pt filtru sport...

http://www.eurosporthighperformance.com/Images/Intake/E36_EvoII_Left.jpg

Banda termo izolanta...
http://www.srz.ro/pa...rmoizolanta.htm

This post has been edited by the_rifle: 22 January 2010 - 06:20 PM


#26 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 22 January 2010 - 06:28 PM

Si cum zici ca vrei imbunatatiri la bani putini alta sugestie ar fi sa-ti cumperi din dezmembrari etrieri de 318is (320, 323, 325 328 sunt identice )si sa-ti montezi pe spate discuri de frana. Discurile si placutele le-as pune noi dar daca n-ai bani poti sa le cumperi si pe astea din dezmembrari ca oricum ar frana mai bine decat cu tamburi pe spate. Nu stiu daca frana de mana e aceeasi de la 316 la 318is...

This post has been edited by the_rifle: 22 January 2010 - 06:30 PM


#27 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 22 January 2010 - 11:07 PM

Nu s-a putut demonstra că filtrul sport are un efect pozitiv. :)/>

#28 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 22 January 2010 - 11:11 PM

View PostCiupanezu, on 23 January 2010 - 12:07 AM, said:

Nu s-a putut demonstra că filtrul sport are un efect pozitiv. :)/>


Asa e, dar ii da preocupare :D/>

Daca isi face carcasa de tabla si isi pune filtru sport totusi cred ca trage mai usor aer rece ceea ce conteaza...
Daca urca mai repede in ture chiar daca n-are cai in plus , e un castig.
Gandeste-te invers... Daca are un filtru vechi infundat nu trage infundat ? Deci mai prost ?
Cu toate astea ai acelasi nr de cai dar ajungi cu mult mai greu in turatii mari unde ai caii. In 2000 de ture mai mult de 30 de cai sigur nu are avand in vedere ca e vorba de un 316... Orice optimizare conteaza mai ales in cai putini. La un M cred ca nici nu simti 10 cai dar la un motor de 100 de cai 10 cai insemna 10 la suta...

This post has been edited by the_rifle: 22 January 2010 - 11:24 PM


#29 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 22 January 2010 - 11:32 PM

Cai nu câştigi. :)/>

Filtrul de aer sport este mai permisiv, asta poate duce la uzura motorului.
Praful este foarte coroziv, poate intra în motor dacă filtrul este permisiv.

Cel mai bine, schimbă toate filtrele şi fluidele. :)/>

#30 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 22 January 2010 - 11:47 PM

View PostCiupanezu, on 23 January 2010 - 12:32 AM, said:

Cai nu câştigi. :)/>



corect in tot ce spui dar esti de acord ca urca mai repede in ture cu filtru sport ?

Si asta cu uzura motorului e relativa.... Probabil ca-i scurteaza viatra motorului poate cu 10 000 de km dar nu cred ca isi doreste sa mai ramana cu aceeasi masina 10 ani...

This post has been edited by the_rifle: 22 January 2010 - 11:49 PM


#31 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 22 January 2010 - 11:52 PM

E posibil, însă n-aş monta aşa ceva. :)/>

Dacă în urma unor teste dyno nu s-a putut măsura o creştere de putere, din punctul meu de vedere sunt inutile.

#32 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 24 January 2010 - 05:05 AM

View PostCiupanezu, on 23 January 2010 - 12:52 AM, said:

E posibil, însă n-aş monta aşa ceva. :)/>

Dacă în urma unor teste dyno nu s-a putut măsura o creştere de putere, din punctul meu de vedere sunt inutile.


Conteaza si plaja de turatii in care e cuplul maxim...
Ti-am explicat dar nu m-ai bagat in seama... caii pot fi aceeasi dar o crestere mai rapida a turatiilor face diferentza.

Degeaba ai 400 de cai daca ajungi in 6000 de ture in 3 minute... Pleci ca tramvaiul de la stop...

Oricum era doar o idee... Initiatorul topicului va lua decizia daca isi pune sau nu filtru sport. In urma cu ceva timp spuneam ca nu mi-as pune filtru sport. Acum m-am hotarat sa incerc. Vreau sa pun si termoizolatie pe evacuare sa vad ce se intampla...

This post has been edited by the_rifle: 24 January 2010 - 05:11 AM


#33 User is offline   kosty 316 Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 129
  • Joined: 30-November 09
  • Location:suceava
  • Car:bmw 316 compact ,1994,m43b16

Posted 24 January 2010 - 08:29 AM

View Postthe_rifle, on 23 January 2010 - 09:05 PM, said:

Conteaza si plaja de turatii in care e cuplul maxim...
Ti-am explicat dar nu m-ai bagat in seama... caii pot fi aceeasi dar o crestere mai rapida a turatiilor face diferentza.

Degeaba ai 400 de cai daca ajungi in 6000 de ture in 3 minute... Pleci ca tramvaiul de la stop...

Oricum era doar o idee... Initiatorul topicului va lua decizia daca isi pune sau nu filtru sport. In urma cu ceva timp spuneam ca nu mi-as pune filtru sport. Acum m-am hotarat sa incerc. Vreau sa pun si termoizolatie pe evacuare sa vad ce se intampla...

si ce banda speciala trebuie sa pun la evacuare?
cat despre schimbat etrierele spate,nu pprea cunosc sistemul de franare spate si nu stiu daca o sa ma descurc!ar putea sa ma ajute cineva cu imagini sau ceva de genul?

#34 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 24 January 2010 - 09:28 AM

http://www.4tuning.r...ARE-id-467.html





http://dreamtuning.ro/dream/images/Galerie%20Subaru.jpg

This post has been edited by the_rifle: 24 January 2010 - 09:31 AM


#35 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 January 2010 - 12:29 PM

View Postkosty 316, on 24 January 2010 - 08:29 AM, said:

cat despre schimbat etrierele spate,nu pprea cunosc sistemul de franare spate si nu stiu daca o sa ma descurc!ar putea sa ma ajute cineva cu imagini sau ceva de genul?


Ai nevoie de o punte spate cu tot cu discuri.

View Postthe_rifle, on 24 January 2010 - 05:05 AM, said:

Conteaza si plaja de turatii in care e cuplul maxim...
Ti-am explicat dar nu m-ai bagat in seama... caii pot fi aceeasi dar o crestere mai rapida a turatiilor face diferentza.

Degeaba ai 400 de cai daca ajungi in 6000 de ture in 3 minute... Pleci ca tramvaiul de la stop...

Oricum era doar o idee... Initiatorul topicului va lua decizia daca isi pune sau nu filtru sport. In urma cu ceva timp spuneam ca nu mi-as pune filtru sport. Acum m-am hotarat sa incerc. Vreau sa pun si termoizolatie pe evacuare sa vad ce se intampla...


Eu înţeleg ceea ce spui, însă nu mi se par modificări substanţiale, modificări care să schimbe complet felul în care te simţi în maşină. :)/>

Ce ai mai făcut cu compresorul?

#36 User is offline   Andrei Icon

  • Vuuuumm
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 299
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Codlea - BRASOV
  • Motorcycle:Honda Transalp

Posted 24 January 2010 - 12:42 PM

Pentru ce e buna termoizolarea pe galeria de evacuare ? Nu am mai vazut...:unsure:/>

#37 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 January 2010 - 12:46 PM

Am mai văzut la motoare cu turbo.

#38 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 24 January 2010 - 06:01 PM

View PostCiupanezu, on 24 January 2010 - 01:29 PM, said:

Ai nevoie de o punte spate cu tot cu discuri.



Eu înţeleg ceea ce spui, însă nu mi se par modificări substanţiale, modificări care să schimbe complet felul în care te simţi în maşină. :)/>

Ce ai mai făcut cu compresorul?


A , da ! De acord ! Nu vor fi diferente substantiale, clar. E cat sa ai senzatia ca trage mai bine dar nu certitudinea... Pai cred ca filtru , termoizolatie si eliminarea catalizatoarelor insemna maxim 10 cai... Eu stiu ca am simtit diferenta in prima zi cand mi-am scos catalizatoarele... Ori ale mele erau ultra infundate ori chiar conteaza eliminarea asta...


Cu compresorul ce sa fac... Nimic... Mi-am schimbat motorul pe masina dar nu vrea al dracu sa porneasca de nici un fel... I s-au verificat si senzori si scanteie si bujii si benzina tot dar nu porneste... E ceva legat de electronica.
Mie nu-mi merge mufa de diagnoza , asa ca am vorbit cu cineva sa vina week-end-ul viitor sa-mi refaca legaturile in mufa aia dupa care pun diagnoza pe ea sa vad de ce nu vrea sa porneasca...

Momentan compresorul il bag la pastrare. Am discutat deja de o evacuare supersprint DTM si de amortizoare si arcuri sport. Astea vor fi puse pe masina cam intr-o luna... Dupa care vreau sa-i pun frane de E46 330 impreuna cu bara de torsiune dintre amortizoare ( strut bar ) si sa-mi cumpar volanta+ ambreiaj de M E36 si serpi de M5.
Apoi vreau sa vopsesc fatza ca umblu cu ea nevopsita de nu stiu cand de m-am plictisit... ( si poate si o bara fatza de M )

Dupa ce-i fac ambreiajul si franele ma ocup de compresor ca altfel n-are nici un rost. Cred ca asta ar fi evolutia corecta a evenimentelor... Dupa care poate am sa ma ocup de interior... Mai am de lucru :)/>
In toata jmecheria asta trebuie sa-mi gasesc o cutie ZF dar nu stiu cand va fi exact momentul + niste jante pe 17... ( si poate un blocant dar nu ma inebuneste ideea sa am blocant...)
Ordinea va fi stabilita si de preturile cu care gasesc piesele... Ca daca de pilda gasesc un blocant cu 100 de euro il iau instant indiferent de planul pe care l-am prezentat...
Mai devreme de Mai-Iunie nu ma "iau" de compresor ca nu culeg banii din pom... mai trebuie si mancare si benzina si tzoale si tzigari si intretinere si telefon etc etc... O iau treptat...
O sa bag cam 300-400 de euro in fiecare luna pana e gata ca mai mult nu-mi permit...
Sa zicem cam 4-5000 pe anul asta... ( exceptand interiorul refacut )

Merci de intrebare :)/>

This post has been edited by the_rifle: 24 January 2010 - 06:15 PM


#39 User is offline   Bogdan M. Icon

  • Senior
  • Icon
  • Group: Admin
  • Posts: 3,197
  • Joined: 03-September 09
  • Location:Bucureşti

Posted 24 January 2010 - 06:25 PM

Eu cred că câştigi cam 5 cp din eliminarea catalizatoarelor, dacă sunt înfundate chiar se simte.

Eu am dat unul jos când mi s-a blocat una dintre evacuări.

Îmi place cum gândeşti, la fel gândesc şi eu.
Înainte frâne, stabilitate, punerea la punct şi abia apoi supraalimentare. :)/>

Multă baftă!

Pune şi poze pe topic când avansezi cu proiectul.

#40 User is offline   the_rifle Icon

  • Junior
  • PipPipPip
  • Group: Members
  • Posts: 138
  • Joined: 24-September 09
  • Location:Bucharest

Posted 24 January 2010 - 06:35 PM

View PostCiupanezu, on 24 January 2010 - 01:29 PM, said:

Ai nevoie de o punte spate cu tot cu discuri.


Ii trebuie toata puntea ? Nu merge sa schimbe doar discurile si etrierii ?

This post has been edited by the_rifle: 24 January 2010 - 06:35 PM


  • (3 Pages)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users