Nu porneste ...
#42
Posted 23 December 2009 - 12:07 AM
Oricum 100% ca masina lui Pachu va porni maine dimineata ( asta daca il mai ajuta si bateria care este originala si cam da semne ca e pe duca)
#43
Posted 24 December 2009 - 01:46 AM
doar ca in timpul zilei s-a intamplat ceva cu geamul de la sofer, trebuie pus cu mana pe traiectorie, si s-a dus naibii droserul de la angel-ul de pe stanga mai pe seara ... de belea
#45
Posted 24 December 2009 - 11:58 AM
Pachu, on 24 December 2009 - 01:46 AM, said:
doar ca in timpul zilei s-a intamplat ceva cu geamul de la sofer, trebuie pus cu mana pe traiectorie, si s-a dus naibii droserul de la angel-ul de pe stanga mai pe seara ... de belea
Asta e o problemă comună la E46.
Nu mai deschide geamul până nu rezolvi problema.
Există 2 piese mici din plastic care ţin geamul.
Una dintre ele s-a rupt şi geamul tău stă acum doar în una dintre ele.
Trebuie să dai jos faţa de usă şi să prinzi geamul şi în partea cealaltă cu ajutorul unui şoricel.
#46
Posted 24 December 2009 - 12:28 PM
B-69-TAU, on 24 December 2009 - 09:39 AM, said:
Ce i-ai spus sa faca?
Ciupanezu, on 24 December 2009 - 11:58 AM, said:
Nu mai deschide geamul până nu rezolvi problema.
Există 2 piese mici din plastic care ţin geamul.
Una dintre ele s-a rupt şi geamul tău stă acum doar în una dintre ele.
Trebuie să dai jos faţa de usă şi să prinzi geamul şi în partea cealaltă cu ajutorul unui şoricel.
Corect Bogdane..Am patit si eu chestia asta....Dupa ce am luat macara noua, am vazut ca si cea veche se reconditiona extrem de usor
O am pe cea veche si fac niste poze la ansamblul ala si le pun aici, poate ii folosesc cuiva..
#47
Posted 24 December 2009 - 02:40 PM
Pachu, on 24 December 2009 - 01:46 AM, said:
doar ca in timpul zilei s-a intamplat ceva cu geamul de la sofer, trebuie pus cu mana pe traiectorie, si s-a dus naibii droserul de la angel-ul de pe stanga mai pe seara ... de belea
usurel le rezolvi pe toate . Nu dispera :D/>
#48
Posted 24 December 2009 - 05:44 PM
B-69-TAU, on 23 December 2009 - 12:07 AM, said:
Oricum 100% ca masina lui Pachu va porni maine dimineata ( asta daca il mai ajuta si bateria care este originala si cam da semne ca e pe duca)
Am pus 3 poze cu releul distrus de vibratiile motorului:
DanS, on 24 December 2009 - 12:28 PM, said:
Corect Bogdane..Am patit si eu chestia asta....Dupa ce am luat macara noua, am vazut ca si cea veche se reconditiona extrem de usor
O am pe cea veche si fac niste poze la ansamblul ala si le pun aici, poate ii folosesc cuiva..
Sa scape de masina :D/>
Attached File(s)
-
P5180001.JPG (82.33K)
Number of downloads: 21 -
P5180002.JPG (88.49K)
Number of downloads: 17 -
P5180003.JPG (103.83K)
Number of downloads: 15
#49
Posted 05 January 2010 - 05:15 PM
1. Pana duminica, termometrul masinii functiona normal, acum arata cu ~ 7-8 grade in plus fata de cate sunt afara... Am mai patit sa-mi arate +40 si -39, dar nu o diferenta asa ''mica'' ... posibil sa se fi stricat senzorul?
2. Duminica (datorita termometrului care arata +5 gr, in loc de -3gr), am mers toata A1 cu 170-180km, si am observat ca temperatura la motor a coborat la un sfert... cand stateam in spate la vre-unu, urca iar la jumatate. Ieri si azi dimineata am vazut ca se incalzeste greu motorul, ca inainte schimbarii termostatului (acum vreo 3 saptamani). Posibil sa se fi dus dreq iar termostatul??